بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۲
مدیر توسعه و بازاریابی کارگزاری بانک سامان عنوان کرد:

رویال کارت برای اولین بار در بازار سرمایه

رویال کارت خدمتی نوین است که برای اولین بار در بازار سرمایه توسط کارگزاری بانک سامان ارائه می شود. کارتی که علاوه بر دارا بودن ویژگی های یک کارت بانکی معمولی، امکانات خاصی نیز دارد.
کد خبر : ۱۵۲۳۹۵
نویسنده :
کیوان فر
رویال کارت خدمتی نوین است که برای اولین بار در بازار سرمایه توسط کارگزاری بانک سامان ارائه می شود. کارتی که علاوه بر دارا بودن ویژگی های یک کارت بانکی معمولی، امکانات خاصی نیز دارد.

به گزارش بورس نیوز، در ادامه با سیدرضا فاطمی مدیر توسعه و بازاریابی کارگزاری بانک سامان، در مورد ویژگیهای این کارت صحبت خواهیم نمود.

در مورد ویژگی های طرح جدید واحد توسعه و بازاریابی کارگزاری بانک سامان با عنوان رویال کارت توضیح بیشتری می فرمایید؟

رویال کارت یکی از طرح های جدید کارگزاری بانک سامان است که برای اولین بار و به صورت انحصاری در بازار سرمایه ایران و در پاسخ به نیاز مشتریان این بازار توسط واحد توسعه و بازاریابی کارگزاری بانک سامان طراحی شده است.

دارنده رویال کارت می تواند با استفاده از آن از مزایای زیر بهره مند شود:

1- خرید بیشتر از مبلغ موجودی کارت که به عنوان پاداش شارژ شده است، در صدها فروشگاه طرف قرارداد

2- قابلیت استفاده از کارت در تمامی فروشگاهها و همچنین کلیه پرداخت های اینترنتی

3- قابلیت برداشت و واریز وجه به کارت، همانند یک کارت بانکی

همچنین استفاده از این کارت به عنوان کارت شناسایی اعضای باشگاه مشتریان جهت ورود به مراکز خاص که در طرحهای آتی اعلام می شود.

اینها ویژگی هایی است که شما قطعا نمی توانید در یک کارت نقدی که به صورت معمول ارائه می شود بیابید و همین ویژگیها این کارت را که مختص مشتریان کارگزاری بانک سامان است، متمایز می نماید.

افرادی که تمایل به دریافت رویال کارت دارند چه اقدامی باید انجام دهند؟

رویال کارت همانطور که عرض شد مختص مشتریان کارگزاری بانک سامان است و با انجام معاملات شخص در بورس اوراق بهادار و یا معاملات آتی سکه و به میزان مشخصی از کارمزد معاملاتی فرد شارژ می شود. در واقع کافیست مشتری کارگزاری بانک سامان باشید تا با مراجعه به سایت باشگاه مشتریان کارگزاری بانک سامان و عضویت در آن و انجام تراکنش در سامانه های معاملات آنلاین، اینترنتی و .. و همچنین معاملات آتی سکه کارگزاری بانک سامان، رویال کارت خود را دریافت نموده و به راحتی از تسهیلات آن استفاده نمایید.

برای افرادی که مشتری کارگزاری بانک سامان نیستند چه پیشنهادی دارید؟

در مورد دوستانی که مشتری کارگزاری بانک سامان نیستند پیشنهاد می کنم با پیوستن به جامعه بزرگ مشتریان کارگزاری بانک سامان از ویژگیهای انحصاری و به روز این کارگزاری استفاده نمایند.

ویژگیهایی که علاوه بر بدیع بودن، ویژگی مهمتری دارند و آن استمرار طرحها و مقطعی نبودن آنهاست، به طوریکه در این سالها با حمایت همه جانبه جناب آقای مهرآور مدیرعامل محترم کارگزاری و همکاری همکاران تلاش شده است هر طرحی را که آغاز نمودیم و هر تعهدی که اعلام نمودیم را حتی در بدترین شرایط بازار اجرا نماییم و از تعهداتمان کوتاه نیاییم.

آیا این طرح صرفا برای فعالان بازار بورس اوراق بهادار است ؟

خیر، این طرح علاوه بر مشتریان حوزه بورس اوراق بهادار، شامل مشتریانی که در حوزه معاملات آتی سکه نیز با سامانه آنلاین و یا تلفنی معاملات آتی سکه کارگزاری بانک سامان اقدام به خرید و فروش قراردادهای آتی سکه می نمایند نیز می شود. رویال کارت این دسته از مشتریان نیز به صورت دوره ای بر اساس درصدی از کارمزد ناشی از معاملات شخص در معاملات آتی سکه شارژ می شود.

ارائه طرحهای نوینی مانند باشگاه مشتریان که برای اولین بار در بازار سرمایه ارائه شد، طرح سیمین و زرین آتی سکه و در حال حاضر رویال کارت از سوی واحد توسعه و بازاریابی کارگزاری بانک سامان با چه رویکردی صورت می گیرد ؟

در پاسخ به این سوال بایستی به این نکته اشاره نمود که گسترش جامعه مشتریان از لحاظ کمی و درنتیجه گسترده شدن طیف سنی و سلیقه ای مشتریان در سال های اخیر خصوصا از سال 91 به بعد موجب تشدید فضای رقابتی در بین کارگزاران فعال بازار سرمایه در جذب مشتری شده است. کارگزارانی که در سالهای قبل تنها از ابزارهایی مانند اختصاص اعتبار و اعطای عرضه های اولیه سهام برای جذب مشتری استفاده می نمودند ،این روزها به دنبال راه اندازی باشگاههای وفاداری و ارائه تسهیلات جذابتر هستند.

خوشحالیم که همواره در ارائه ی طرحهای نوین پیش قدم بوده ایم و باعث افتخار کارگزاری بانک سامان و واحد توسعه و بازاریابی این کارگزاری است که توانسته ایم در مواردی همچون ایده باشگاه مشتریان به عنوان ایده پرداز و بنیانگذار طرح در بازار سرمایه بوده و امروز شاهد گسترش چشمگیر این ابزار جذب و وفادارسازی مشتری در تمامی کارگزاری های فعال بازار سرمایه باشیم.

در همین راستا رویکرد کارگزاری بانک سامان از ارائه طرح های نوین مانند باشگاه، طرح سیمین و زرین و رویال کارت، معرفی روشهای نوین جذب مشتری به فعالان بازار سرمایه و همچنین ترویج توجه به فرهنگ وفادارسازی مشتری به جای رقابت های ناسالم و گاها طرح های مقطعی غیر اخلاقی بازی با درصدهای کارمزد در بین فعالان بازار سرمایه است. البته بدون شک همواره در این مسیر از تجارب بزرگان و فعالان بازار کمک گرفته ایم و در ادامه هم به این امر متعهد و پایبند خواهیم بود.

آیا در آینده نزدیک طرح جدیدی برای ارائه در نظر دارید ؟

بله، اخیرا طرحی منحصربفرد و انحصاری را با نظر مساعد مدیریت شرکت جناب آقای مهرآور و همچنین گروه مالی سامان در حال برنامه ریزی هستم که به طور قطع در راستای ارائه خدمات حمایتی از مشتریان کارگزاری بانک سامان طرح مهم و حائز اهمیتی تلقی می شود. جزئییات این طرح ان شاالله در هفته های آتی به اطلاع علاقه مندان خواهد رسید.

در پایان لازم به ذکر است علاقه مندان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر در مورد رویال کارت و یا نحوه عضویت و همچنین ویژگیهای عضویت در باشگاه مشتریان کارگزاری بانک سامان با شماره مستقیم واحد توسعه و بازاریابی به شماره 88795358 در ساعات اداری تماس حاصل نمایند و یا به سایت باشگاه مشتریان کارگزاری بانک سامان به آدرس http://club.samanbourse.com مراجعه نمایند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
خدمتی نوین نیست ! کارگزاری های دیگه خیلیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی وقت هست که این خدمت نوین شما رو ارائه میدن !
کارشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۱۸
صرفا جهت توضیح عرض می کنم
بعید میدونم شما در مورد جزئیات کارتی که هنوز داده نشده اطلاعاتی داشته باشید!
کمی مطلع تر صحبت کنیم بهتر است !
این کارت با همکاری شرکت پرداخت الکترونیک طراحی شده و مشابه ندارد و با کارت های نقدی مشابه متفاوت است.
در صورت تمایل جهت اطلاع با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
صرفا جهت اطلاع , بعد از تماس متوجه شدم که جدید نیست ... حتی تخفیفی که ارائه میشه از جاهای دیگه کمتر هست ... با کارگزاری های دیگه تماس بگیرید و از طرح های دیگه مطلع باشید تا هر طرح تکراری به نظرتون جدید و نوین نیاد .
دوستی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۵
من با کارگزاری بانک سامان کار می کنم و درخواست این کارت رو جدیدا دادم ... و تعصب خاصی هم ندارم ... اما من فکر کنم بهتره برای خراب کردن طرحای جدید یه جای دیگه رو انتخاب کنین ... لااقل یکی که یه کار انجام میده حالا بخاطر غرایض شخصی یا هر چیز دیگه تخریب نکنیم!
در ضمن من کارگزاری های دیگه رو هم چک کردم از لحاظ ارزش پاداش سامان بالاترین ارزش رو برای امتیایازت باشگاهش در نظر گرفته ...
دوما بابا بازار اینقدر خراب هست که این بحثا واقعا جایی نداره ...همه کارگزار عین همن یکی یه کم بهتر یکی یکم بدتر... سخت نگیر دوست معترض عزیز