بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۹
کد خبر : ۱۵۲۴۳۳

به گزارش  روزنامه نودمی‌توان او را یکی از چهره‌های محبوب طنز نامید. علاوه بر هنری که او در عرصه بازیگری دارد در مراسم جشن پیراهن باشگاه راه‌آهن با اجرای برنامه‌های مختلف طنز و تقلید صدای بسیاری از افراد مانند علی دایی و عادل فردوسی‌پور و... همه را سر شوق آورد.

به هر حال این موضوع برخی حواشی خاص خود را هم داشت. مثل مصاحبه شاهرودی که گفته «من نخندیدم چون با علی دایی دوست و همبازی بودم و دوست ندارم کسی ادای او را در بیاورد.» به سراغ سامان گوران رفتیم و گفت‌وگویی را با او انجام دادیم که در ادامه آن را می‌خوانید...

90: آقای گوران! نظر شما در خصوص اظهارنظر شاهرودی چیست؟

من خودم خنده شاهرودی را دیدم، تازه چند بار هم تا زیر پایش رفت!

90: شما در این برنامه در خصوص رفتن‌‌تان به تمرین پرسپولیس با علیرضا محمد، گفتید این حضور برای جفت‌تان بد یمن بوده، واقعا این موضوع صحت دارد؟

خیر، چون علیرضا محمد آنجا بود من این موضوع را به شوخی بیان کردم.

90: شما استقلالی هستی، نظرت درباره استقلال چیست؟

استقلال امسال تیم خوبی دارد حداقل این که بسیار با معرفت‌تر شده. با آمدن پرویزخان همانگونه که دیدید بسیار روان‌تر و بهتر از پارسال بازی می‌کند. مهم این است که تیم با معرفت و مهربانی شکل گرفته.

90: در این برنامه گفتید: «همه بزنید ملوان را بترکانید» به خاطر مشکل‌تان با قلعه‌نوعی این موضوع را بیان کردید؟

بله، هنوز هم می‌گویم همه تیم‌ها ملوان را بزنند. خب حدس شما هم درست است!

90: حالا چرا صدای دایی را تقلید کردی؟

اول این که همین جا از علی دایی معذرت می‌خواهم. خیلی وقت بود صدای او را تقلید نکرده بودم، به خاطر همین جو من را گرفت! تازه رابطه من با آقای دایی خوب شده و در بسیاری از مهمانی‌‌ها و جشن‌های شخصی او حضور پیدا می‌کنم و جلوی خودش صدایش را تقلید می‌کنم!

90: نظرت در مورد پرسپولیس چیست؟

به نظر من پرسپولیس با برانکو نتیجه نمی‌گیرد چون مربیان داخلی بهتر می‌توانند در پرسپولیس کار کنند!

90: در حال حاضر مشغول چه کاری هستی؟

یک کار ارزشی است که کارش تمام شده و من نمی‌توانم اسم آن را بگویم. از شبکه اول و یا سوم پخش می‌شود. در این کار من مداحی کرده‌ام و فکر می‌کنم یکی از بهترین سریال‌های هنری‌ام باشد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر