بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۳
خرید اینترنتی و خصوصاً خرید آنلاین بلیط هواپیما، از آن‌دسته کارهایی است که اگر بتوانید با چند کلیک آن ‌را انجام بدهید، نیمی از مسیر طولانی خرید بلیط هواپیما را میان‌بُر زده‌اید، و اما نیمه‌ی دیگر این راه، امنیت و اطمینان خرید شما است که شرط‌های مخصوص به خودش را دارد.
کد خبر : ۱۵۲۴۴۳
این‌ روزها، سفر و خصوصا سفرِ هوایی، دیگر آن‌قدرها دور از دسترس به نظر نمی‌رسد. در دنیای صفر و یک، شما فقط یک چمدان، با مقصد دلخواه‌تان در تعطیلات، فاصله خواهید داشت. اما چنین چیزی چطور ممکن است؟ آیا می‌شود با صرف کمترین انرژی، به آنچه مقصودمان است برسیم؟

بر اساس گزارش بورس نیوز، خرید اینترنتی و خصوصاً خرید آنلاین بلیط هواپیما، از آن‌دسته کارهایی است که اگر بتوانید با چند کلیک آن ‌را انجام بدهید، نیمی از مسیر طولانی خرید بلیط هواپیما را میان‌بُر زده‌اید، و اما نیمه‌ی دیگر این راه، امنیت و اطمینان خرید شما است که شرط‌های مخصوص به خودش را دارد.

فرض کنیم که شما خرید اینترنتی بلیط چارتر و سیستمی هواپیما را، به سر زدن به آژانس‌های مسافرتی و خریدِ حضوری و دردسرهایش ترجیح دادید، حالا نویت آن است که از بین گزینه‌هایی که برای خرید اینترنتی بلیط پیش رو دارید، آن یکی که ضریب اطمینان بالاتری دارد را انتخاب کنید.

برای این‌که بتوانید خرید امنی داشته باشید، باید پیش از هر چیز، از اعتبار وب‌سایتی که قصد خرید بلیط هواپیما را از آن دارید، مطمئن شوید. به این منظور، توجه به نکات زیر، لازم به نظر می‌رسد:

1. ظاهر حرفه‌ای وب‌سایت با کاربری آسان

همیشه، ظاهر یک وب‌سایت در نگاه نخست، اولین موردی است که می‌تواند اعتماد شما را به عنوان یک کاربر، جلب کند. یک وب‌سایتِ معتبر، برای طراحی و کاربری سایت‌اش، وقت و هزینه خواهد کرد تا شما بتوانید به آسانترین روش ممکن از آن استفاده کنید.

2. سیستم پاسخگویی 24 ساعته

وب‌سایتی که از اعتبار کافی برخوردار باشد، بی‌شک برای پاسخگویی و رفع مشکلات کاربرانش، تمهیداتی را در نظر می‌گیرد. تیم پشتیبانی یک سایت، بخشی از اعتبار آن است.

3. نماد اعتماد الکترونیکی

دریافت این نماد، مشروط به داشتن شرایط و ضوابط مخصوصی است، علاوه بر آن، هزینه‌ی مخصوص به خودش را هم دارد و به واسطه‌ی اتصال به یک مجموعه‌ی حقوقیِ ثبت شده، صادر می‌شود. علاوه بر این، مرجع صدور نماد، مرکز توسعه‌ی تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت است که همین، مهرِ تاییدی بر اعتبار وب ‌سایتی است که چنین نمادی را بر سینه‌ی صفحه‌ی نخست خود ثبت کرده است.

4. حافظه‌ی خوب

وب‌سایت معتبر، شما را می‌شناسد و اگر فقط یک‌بار به آن مراجعه و از آن‌جا خرید کرده باشید، شما را به عنوان یک کاربر در حافظه‌ی خودش ثبت می‌کند و علاوه بر آن، امکان پیگیری خریدهای قبلی‌تان را هم به شما می‌دهد.

5. تنوع در روش‌های خرید و ارسال کالا

شما باید امکان خرید از طریق انواع وسایل الکترونیکی نظیر تبلت، لپ‌تاپ و تلفن همراه را داشته و برای دریافت کالای مورد نظرتان نیز، روش‌های مختلفی پیش روی‌تان باشد. به عنوان مثال، می‌شود به شیوه‌هایی مثل امکان دریافت بلیط از طریق ایمیل و پیامک، علاوه بر نسخه‌ی چاپی اشاره کرد.

6. به روزرسانی و اعطای فرصت‌های ویژه به کاربران

یک سایت فعال و معتبر، در تکاپو است و این جنب و جوش را می‌شود از اضافه شدن امکانات و به‌روزرسانی‌های هدفمند آن فهمید و علاوه بر آن، وب‌سایت معتبر، برای شما فرصت‌های تازه و منحصر بفردی را رقم خواهد زد، فرصت‌هایی نظیر فروش‌های ویژه و یا قرعه‌کشی‌های بزرگ. از همه‌ی این‌ها گذشته، چنین وب‌سایتی به کاربران قدیمی‌ترِ خود، امتیازهای ویژه‌ای خواهد داد که با افزایش خرید هر کاربر، مزایای ویژه‌ای را به او اختصاص می‌دهد.

سامانه‌ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما www.alibaba.ir تمامی 6 ویژگی‌ ذکر شده را به تمامی و با بهترین کیفیت داشته و با مجموعه‌ی کاملی از امکانات، بزودی یک‌ساله خواهد شد. علی‌بابا، که قدم بزرگی را در عرصه‌ی فروش آنلاین بلیط هواپیما برداشته است، قصد دارد تا از امکان جدیدی در سالروز تولدش، پرده برداری کند. این امکان، مژده‌ای به آن دسته از کاربرانی است که قصد پرواز به آن‌سوی مرزهای کشورمان را هم دارند. اما این تنها سورپرایز ویژه‌ی جشن تولد علی‌بابا نیست؛ این جشن، با قرعه‌کشی بزرگ تور 7 روزه‌ی رویایی پاریس (با یک نفر همراه) نیز، حال و هوای دیگری به خود گرفته که تنها باید سراغش را از خودِ علی‌بابا گرفت. شما هم می‌توانید یکی از برندگان خوش‌شانس جایزه‌ی جشن تولد علی‌بابا باشید؛ فقط کافی است سری به علی‌بابا بزنید تا از زیر و بم خرید اینترنتی بلیط هواپیما از آن مطلع شوید و به جمع علی‌بابایی‌ها بپیوندید.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر