بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
کد خبر : ۱۵۲۴۶۳
مشاور و نماینده تام‌الاختیار وزیر راه و شهرسازی در شورای حفظ بیت‌المال و منابع‌طبیعی از بازداشت یک زمین‌خوار بزرگ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسین معصوم از پیگیری پرونده جعل اسناد در دادسرای تهران خبر داد و گفت : بر اساس اطلاعات شهروندان مبنی بر جعل سند مربوط به دولت در یک زمین به مساحت 3200 مترمربع واقع در میدان ونک - خیابان ملاصدرا، شکایتی در دادسرای مبارزه با زمین‌خواری مطرح شد که مراحل پایانی خود را می‌گذراند.

مشاور و نماینده تام‌الاختیار وزیر راه افزود : با پیگیری‌های موثر و پیچیده فنی سرانجام ریاست محترم شعبه تجدید نظر رسیدگی‌ کننده به پرونده ، حکم بازداشت متهمان از جمله «زمین‌خوار حرفه‌ای» و «سردفتر اسناد رسمی» صادر شد.

معصوم تاکید کرد: رسیدگی به این پرونده که یکی از پرونده‌های پیچیده زمین‌خواری است و جعل سند مربوط به آن به سال 1336 برمی‌گردد دارای ابعاد خاص و پیچیده‌ای است و همچنان ادامه دارد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
نویدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۲ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۴
در سالهای اخیر زمین خواری ها وساخت مراکز تجاری در شمال شهر بیداد می کند خانه های ویلایی زیبا وبا روح خراب می شوند وتبدیل به برج های مسکونی ومراکز تجاری به راحتی می شوند زیرا با فروش یک مغازه 12 متری تا500 میلیون تومان از یک مغازه سود بدست می اورند واگر مغازه ها در 2 طبقه برج تجاری به 100 باب برسد از این محل 50 میلیارد سود حاصل می شود وطبقات مسکونی هم متری 8 میلیون تا 14 میلیون بفروش می رسد نیاز امروز مردم قطع اینگونه کارها است توجه به محیط زیست و.....