بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۹
در گفتگو با مدیر سهام توسعه خدمات دریایی و بندری سینا عنوان شد:

امضای تفاهم نامه همکاری "حسینا" و یک شرکت ایتالیایی

شرکت در حال انجام مذاکره برای گسترش ارتباط با دو شرکت ایتالیایی و آلمانی می باشد و حدود یک ماه است که با شرکت Contship Italia تفاهم نامه ای امضا کرده و در حال انجام مقدمات و مذاکراتی در راستای برقراری ارتباط با یک شرکت بزرگ و معتبر آلمانی نیز هستیم.
کد خبر : ۱۵۲۴۶۸
نویسنده :
یارمحمدی
به دنبال رقابتهای سرمایه گذاران خارجی برای بازگشت به بازار ایران، تفاهمی بین شرکت Contship Italia و شرکت خدمات بندری سینا امضا شد.

در همین راستا مدیر سهام شرکت توسعه خدمات دریایی و بندری سینا در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز اظهار داشت: شرکت در حال انجام مذاکره برای گسترش ارتباط با دو شرکت ایتالیایی و آلمانی می باشد و حدود یک ماه است که با شرکت Contship Italia تفاهم نامه ای امضا کرده و در حال انجام مقدمات و مذاکراتی در راستای برقراری ارتباط با یک شرکت بزرگ و معتبر آلمانی نیز هستیم.

ملایری تأکید کرد: هنوز قراردادی به طور کامل با این شرکت ایتالیایی امضاء نشده و صرفاً یک تفاهم نامه برای همکاری در بخش هایی همچون فنی، تجاری و ظرفیت اجرایی در سطح استاندارد بین المللی می باشد. این تفاهم در راستای گسترش بنادر ایران و صنایع لجستیک بندر شهید رجایی و بوشهر انجام شده است.

وی در رابطه با اثر گذاری امضا این قرارداد همکاری بر سودآوری "حسینا" گفت: قطعاً اجرایی شدن این چنین همکاری ها برای شرکت سودآور و مناسب خواهد بود اما از آنجایی که هنوز در حال انجام مذاکره هستیم، در صورت رسیدن به نتیجه، سود آوری این طرح برای 3 تا 4 سال آینده بوده و بر سود هر سهم سال مالی جاری تأثیری نخواهد داشت.

این مقام مسئول در خاتمه گفت: در حال حاضر عملیات شرکت سودآور بوده و در صورت لغو تمامی تحریم های این صنعت همه شرکت های فعال با روند سودآوری همراه خواهند شد و خدمات بنادر کشور گسترش می یابد.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
جمال
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۳
ال حق که نام توسعه خدمات برازنده شه
باز که شد بقیه پولم هم میخرم
matin
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
با توجه به شرایط بازار که اغلب شرکتها از نظر عملیات تعریفی ندارند، حسینا تنها شرکتی هست که رشد سودآوری و آینده درخشانی دارد.
چنانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۰
حسینا نصف دنیا :)
حامد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
به نظرمن حكشتي قابل اعتمادتره
ناشناس
FRANCE
جمعه ۱۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
تکذیب شد!!! به کدال مراجعه کنید و بخونید