بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۹
کد خبر : ۱۵۲۴۷۹
سخنگوی کاخ سفید گفت: ما درباره توافق ایران پیشرفت مهمی در کنگره داشتیم.

به گزارش «انتخاب»، جاش ارنست گفت: در چهل و هشت تا هفتاد و دو ساعت گذشته شاهد بودیم افراد قابل توجهی از این توافق حمایت کردند که از جمله آن سث مولتون کهنه سرباز جنگ عراق و نماینده ایالت ماساچوست است. مولتون گفته است تجربه شخصی او از جنگ در خاورمیانه موجب شد به این نتیجه برسد که این توافق احتمال وقوع جنگ آتی در خاورمیانه را کمتر می کند. ما همچنین شاهد بیانیه قوی آدام شف بودیم که عضو مهمی از کمیته نیروهای مسلح مجلس نمایندگان است.برخی می گفتند وی نسبت به این توافق ظن و تردید دارد که بعد از شنیدن دلایل دولت از این توافق حمایت کرده است.

وی افزود: حتی سناتور وارن (سناتور الیزابت وارن نماینده دیگر ماساچوست) حمایت قوی خود از این توافق را نشان داد.این نشان می دهد که ما پیشرفت هایی در کنگره داشتیم اما همانطور که گفتم دست از تلاش برنمی داریم.رئیس جمهور و اعضای ارشد تیم امنیتی وی به تلاش خود در این هفته و این ماه ادامه می دهند.

جاش ارنست گفت: ما امیدواریم علاوه بر آمریکایی ها در سراسر کشور ، همه اعضای کنگره متقاعد شوند.

سختگوی کاخ سفید اضافه کرد: شما می دانید رئیس جمهور صحبت هایی کرد و هفته گذشته کنفرانس تلفنی داشت که در آن با فعالان مهم در سراسر کشور درباره این توافق گفتگو کرد تا به آنها در این زمینه انرژی بدهد و اطمینان یابد آنها محتوای این توافق را درک می کنند.

وی تاکید کرد: ما به تلاش در این زمینه ادامه می دهیم و مطمئن هستیم افراد قابل توجه از اعضای کنگره، سیاست را کنار می گذارند و بر روی آنچه که معتقدند به بهترین وجه به نفع منافع آمریکا است، تمرکز می کنند و اگر این کار را انجام دهندو این مسیر را طی کنند از این توافق حمایت خواهند کرد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
یاحق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۸
بسمه تعالی
اینا همش بازیه و سیاهکاری است اگر کنگره موافق نبود پدر و جد آباد اوباما رو میاوردند جلو چشمش....
ahmad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۱
برو بابا مگه اینجاست سیاه بازی کنند یا مثل ما هستنند فیلم بازی کنند معلومه تا حالا از کنار یک خارجی رد نشدی خودتو دیدی و همه را به حساب رفتار خودت میزاری