بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۶
کد خبر : ۱۵۲۵۳۵
خبرگزاری تسنیم: مجوز فعالیت BBC رسانه وابسته به دستگاه‌های امنیتی رژیم سلطنتی انگلیس که از سالها پیش به دلیل اقدامات ضدامنیتی در ایران تعلیق شده بود، اخیراً با تصمیم وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجدداً فعال شد.

نوش‌آبادی سخنگوی وزارت ارشاد دولت یازدهم با تایید این خبر گفت: مجوز فعالیت بی‌بی‌سی برای تهیه گزارش صادر شده است.

وی افزود: صدور این مجوز با هماهنگی نیروهای انتظامی و مراکز اطلاعاتی و امنیتی انجام شده است.

سخنگوی وزارت ارشاد گفت: یک گروه از خبرنگاران هلندی‌الاصل که برای بی‌بی‌سی کار می‌کنند هم قرار است به زودی برای تهیه اخبار و گزارش وارد ایران شوند.



نوش‌آبادی: دفتر BBC همچنان تعلیق است

نسیم آنلاین:نوش آبادی سخنگوی ارشاد در خصوص تعلیق مجوز bbc در ایران گفت: دفتر bbc همچنان تعلیق است و این مجوز صادر شده برای تهیه یک گزارش پیرامون مسائل هسته ای داده شده است.

وی با بیان اینکه این مجوز محدود و یک هفته ای است افزود: آنها تعهد داده اند که در چهارچوب مقررات و ضوابطی که برایشان تعیین شده است طی یک هفته گزارشی را در خصوص مسائل هسته ای تهیه کنند.

نوش ابای گفت: تنها وزارت ارشاد این مجوز را نداده است بلکه این مجوز توسط یه کمیته سه نفره که متشکل از نهادهای امنیتی و وزارت خارجه است انجام شده است.

سخنگوی وزارت ارشاد با بیان اینکه دفتر همچنان تعلیق اش باقی است افزود: bbc در گزارش مورد نظر باید از سیاه نمایی پرهیز کند و شئونات خبرنگاری را رعایت کند؛ تحت نظارت اماکن و نیروی انتظامی در مکان هاییی که قبلا گزارش داده اند باید کارشان انجام شود.

وی گفت: انها در این گزارش می خواهند نظرات مردم را در خصوص مسائل هسته ای جویا شوند؛ اگر تخطی کنند دیگر مجوز موردی برایشان صادر نمی شود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷
بی بی سی یک شبکه رسانه ای و یک خبرگذاری جهانی است و فعالیتش در ایران مانند همه خبرگذاری ها امری طبیعی است مگه خود ما در انگلیس خبرگذاری نداریم آیا یکبار شده اونها بیان جلوی فعالبیتش را بگیرند
مجید آباد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۵۷
پس با این حساب باید bbcفارسی هم از فیلترینگ خارج بشه درست میگم ؟
شکرستان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۷
دروغ میگی.مگه میشه؟
علی
UNITED ARAB EMIRATES
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۲
پس برای همین بنفش پوشیده بودند.
ناشناس
GERMANY
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
صداقت چیزی است که مردم دنبال آن هستند دروغ و تظاهر رفتنی است فرقی نمی کند کیهان باشد یا بی بی سی.