بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
کد خبر : ۱۵۲۵۶۵

سایت طلا : تحلیلگران اقتصادی اینوستینگ بر این باورند که تا زمانی که قیمت جهانی هر اونس طلا به سطح 1000 دلاری نزدیک نشود، بسیاری از سرمایه گذاران بین المللی تمایلی برای بازگشت به این بازار نخواهند داشت.

سرمایه گذاران بین المللی تا افت قیمت طلا به 1000 دلار به بازار برنمی گردند

به گزارش سایت طلا به نقل از پایگاه اینترنتی اینوستینگ، تحلیلگران بازار طلا تاکید می کنند که سطح حمایتی قیمت طلا در شرایط کنونی 1070 دلار است و اگر این سطح شکسته شود زمینه لازم برای افت بیشتر قیمت طلا فراهم خواهد شد.

بر اساس این گزارش در صورتی که قیمت طلا به سطح 1000 دلاری برسد، خریداران بیشتری به بازار طلا هجوم خواهند آورد. به نظر می رسد سرمایه گذاران بین المللی منتظر روشن شدن وضعیت روند قیمت طلا هستند. بسیاری از سرمایه گذاران منتظر هستند تا قیمت طلا به سطح 1000 دلاری نزدیک شود تا اقدام به خرید کنند.

توصیه کارشناسان اقتصادی به فعالان بازار طلا این است که در شرایط کنونی برای سرمایه گذاری در بازار طلا احتیاط کنند. به نظر می رسد انتشار آمارهای اقتصادی آمریکا در شرایط کنونی بیشترین تاثیر را بر روند نوسانات ارزش دلار و قیمت طلا خواهد داشت.

وزارت کار آمریکا روز جمعه آمارهای مربوط به اشتغال و نرخ بیکاری در ماه جولای را منتشر خواهد کرد. این گزارش تاثیر زیادی بر ارزش دلار و قیمت جهانی طلا خواهد داشت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر