بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۹
کد خبر : ۱۵۳۲۸۴
رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: در هر عرصه ای که خط مقاومت ایجاد کردیم منجر به ایجاد یک قدرت در نظام شد که به صراحت باید گفت که امروز، ایران، دارای قوی ترین نیروهای موشکی دنیا است.

ایران دارای قوی ترین نیروهای موشکی دنیاست

به گزارش ایرنا، سردار سرتیپ محمدرضا نقدی روز شنبه در همایش گفتمان سازی اقتصاد مقاومتی با عنوان آب یا سراب افزود: امروز درگیر جنگی همه جانبه با دنیای استکبار هستیم و مساله هسته ای بهانه ای بیش نیست زیرا موضوع خیلی فراتر از آن به نام انقلاب اسلامی و شکست دنیای استکبار است.

وی اظهار داشت: جلسات هشت و نیم ساعته بدون تنفس مذاکرات هسته ای و شرکت وزیر خارجه آمریکا با پای شکسته در آن، تنها بیانگر این است که مساله بسیار فراتر از موضوع هسته ای است.

وی خاطرنشان کرد: اگر موضوع ما مساله هسته ای بود، می بینید که بسیاری از کشورها حتی دارای بمب های هسته ای هستند اما کسی با آن ها کاری ندارد.

سردار نقدی افزود: مساله انقلاب اسلامی به سرعت در حال پیشروی در جهان است و ترس دنیای استکبار از همین موضوع است زیرا هسته ای واقعی، صدور انقلاب اسلامی به کشورها است.

وی با اشاره به اینکه نباید در این برهه از زمان، بهانه به دست دشمنان دهیم، گفت: مساله هسته ای به شورای امنیت و مجلس شورای اسلامی سپرده شده است و ما نیز از آنان می خواهیم به دقت این موضوع را رسیدگی کنند ، هیچ قرارداد ایجاد کننده خدشه بر انقلاب و اهداف نظام را قبول نکنند و خط قرمز نظام را رعایت کنند.

وی تاکید کرد: هر تصمیمی که شورای امنیت و مجلس شورای اسلامی بگیرد ملت هم پشتیبان آنان هستند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: غرب به دنبال آن است که به ملت ایران القا کند، پیشرفت و آزادی جامعه در گرو بی بند و باری است که تنها در این صورت می توان به پیشرفت اقتصادی رسید.

نقدی افزود: تجربه به ملت ما نشان می دهد، جنگ های بسیاری از زمان پیروزی انقلاب تاکنون همانند جنگ تروریستی و آشوب های محلی به ما تحمیل شده است که در نهایت این امر موجب ایستادگی و تشکیل نیرویی امنیتی قوی در کشور شد که از مهم ترین دستاوردهاست.

این مقام مسوول در سازمان بسیج مستضعفین، اظهار داشت: در دفاع مقدس نیز به ما، جنگ نظامی تحمیل شد که در آن زمان عده ای به دنبال کنار آمدن بودند اما دیدید که امام (ره) فرمودند؛ باید مقاومت کرد که همین امر باعث شد، امروز از قوی ترین نیروهای منطقه باشیم.

نقدی گفت: در هر عرصه ای که خط مقاومت را انتخاب کردیم منجر به ایجاد یک قدرت در جمهوری اسلامی ایران شد.

وی خاطرنشان کرد: این تجربه عینی ما طی 36 سال است که امروز می بینید رهبر معظم انقلاب، اقتصاد مقاومتی را مطرح نموده اند که تمام ملت باید به آن عمل کنند.

**ایران اقتصاد برتر در دنیا می شود

سردار نقدی افزود: کشور ما کشوری با استعداد، توانمند، دارای نیروهای انسانی، دانش، فناوری، مواد اولیه، انرژی، سرمایه و پول است که در نهایت منجر به یک اقتصاد برتر در دنیا خواهد شد.

وی با تاکید بر اینکه ایران امروز یکی از برجسته ترین کشورها در دنیا به شمار می آید، گفت: ما همه ارکان یک اقتصاد مولد و پیشرو را داریم پس چرا نباید اقتصاد ما پیشرو و شکوفا باشد.

وی با تاکید بر اینکه خودباوری و مدیریت اجرایی صحیح از اصلی ترین نیازهای ما در شکوفایی اقتصادی است، تاکید کرد: برای پیشرفت، تنها یک نگاه وجود دارد و آن هم استفاده از ظرفیت های موجود در کشور و تکیه به توانمندی و استعداد های بالقوه نیروهای ایرانی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین، تصریح کرد: در اقتصاد مقاومتی باید نگاه به تولید داخلی باشد و با تکیه بر صادرات، موجب شکوفایی اقتصاد شد.

نقدی با اشاره به دو موضوع اقتصاد مقاومتی و اقتصاد عاریتی اظهارداشت: اقتصاد مقاومتی تکیه بر توان داخلی دارد در حالی که اقتصاد عاریتی می گوید؛ تا سرمایه گذاری خارجی نباشد کاری از پیش نخواهد رفت. کسانی که می گویند باید سیاست خارجی را برای رونق اقتصادی عوض کنیم اصلا نمی دانند اقتصاد چیست؛ زیرا اگر ما مدیریت صحیح داشته باشیم نیازی به سرمایه خارجی نداریم.

وی در بخش دیگری از سخنانش تاکید کرد: ما هر چه از ارزش های خودمان بخواهیم کوتاه بیاییم در واقع به دشمنان چراغ سبز نشان داده ایم. ما نیازی به کشورهای خارجی نداریم زیرا صنعت امروز دفاعی ما از پیشرفته ترین صنایع دنیا به شمار می آید.

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: با تولید سلاح های نظامی از قبیل پهپاد، زیردریایی، انواع موشک، خودرو، تانک و نفربر نیازی به کشورهای خارجی نداریم.

وی تاکید کرد: اقتصاد عاریتی فقط به دنبال مصرف گرایی و ساخت و ساز در مراکز تجاری و مناطق آزاد برای فروش کالاهای خودشان و ایجاد فساد و خوشگذرانی است؛ این در حالی است که در اقتصاد مقاومتی حرکت به سمت ارزش ها و مبارزه با فساد اقتصادی به عنوان یک اصل بوده است و تنها، تکیه بر توان داخلی دارد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
دلیل دشمنی امریکا با ایران موضوع دشمنی ما با اسراییله و دیگر هیچ
ناشناس
چهارشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۱
درست تحلیل کنید. اسرائیل سگ آمریکاست. آمریکا هم فرزند انگلستان.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۶
همین دیگه مگر اینکه تو موشک سازی و جنگ درجه یک باشی والا تو سازندگی که صفری ماشالله
ناشناس
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
يعني اينکه اگه توي صنايع نظامي پيشرفت کرده ايم پس توي صنايع ديگر هم مي توانيم.
ناشناس
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
همش دروغه و وارد میشن اینا تانک نمی تونن بسازن بعد میگن آر کیو 170 ساختیم اینا نمی تونن حتی هواپیمای ساده مسافربری بسازن که 20 میلیارد دلار باید براش پول بدیم
رامین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۱
عادت شده همه ما ایرانیها در تمام موارد اظهار نظر کنیم.

اقتصادی ، سیاسی ، نظامی ، مذهبی ، اجتماعی ،فرهنگی و ......
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
ما رکورد زدیم
iraj
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۶
فقط باید دعا کنیم جنگ نشه چون قبلاً همش می گفتند تو صنعت اولیم تو خودرو سازی خودکفاییم و هزار ادعای دیگه دو سال تحریم شد کل مملکت خوابید هنوزم راه نیافتاده.
ahmad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۸
فقط بلدیم حرف بزنیم و تو مسایلی که بلد نیستیم اظهار نظر کنیم و حتی نقشه را بدهیم کجای دنیا این همه وزرا و مسولین همایش ترتیب میدهند و حرف میزنند و در همه مسایل اظهار نظر میکنند
لاماسیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
افر ین بر تو نقدی

باید افکارمان را این طور پرورش دهیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
حتما با این دیدگاه ها و رفتارهای شما!!!
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۶
تو حوزه تخصصی خودت نظر بده
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۴
من نمیدونم تخصص این آقا در چیه ومسئولیتش در چه حیطه ایه که در مورد همه چیز باید نظر بده؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۰۶
سردار عزیز سلام . با عرض خسته نباشید و تشکر به خاطر سالیان حضور شما در جنگ تحمیلی . من همیشه به فرماندهان جنگ و افراد عادی که در میدان های جنگ بودند احترام میگذارم و خسته نباشید می گویم . اما جواب سوال شما . اینکه چرا با این همه استعداد نمی توانیم پیشرف کنیم . من یک مهندس عمران هستم با فوق لیسانس ژئوتکنیک . اگه یک تانک را به من بدهند و بگویند برو به عنوان وسیله شخصی ازش استفاده کن چه اتفاقی می افتد ؟ الان در تمامی عرصه های مدیریتی حضور افرادی را می بینیم که دارای تخصص نظامی هستند . فردی با تخصص نظامی چگونه می تواند در تمامی زمینه ها مثل عمرانی ، بانکداری ، پتروشیمی ، موسسات مالی ، ورزش ، اقتصاد ، واردات کالا ، مدیریت کارخانه ها و ...... موفق باشد . پیشرفت ما در گرو این است که هر جایگاهی به شخصی داده شود که تخصص و لیاقت آن را دارد . با تشکر .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۴
با تایید صحبت های ناشناس یک ما خواستار نابودی اسراییل هستیم و جالب است اول انقلاب تمام کشورهای عربی دشمن اسرائیل بودند و ایران هم بعنوان کشور اسلامی اسرائیل را به رسمیت نشناخت ولی حالا 90 درصد کشورهای اسلامی و عربی با اسرائیل رابطه و برای دشمنی با ایران باهم نقشه میکشند / بدتر از همه حماس هم گفته در جنگ احتمالی بین ایران و اسرائیل بی طرف است / واقعا بعنوان یک ایرانی نباید پوکید که ما بعنوان مسلمان بخاطر حماس " اسرائیل را دشمن اصلی خود قرار داده انوقت این حماس بی چشم و رو که هم به بشار خیانت کرد و العان هم که با عربستان است بی طرف است .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۱:۲۴
ایشون همه فن حریف تشریف دارن. تو هر زمینه ای نظر میدن. پیشنهاد میکنم چند تا دکترای افتخاری در زمینه علوم اقتصادی، اجتماعی، علوم نظامی، علوم سیاسی و علوم مدارات فضایی .... بهشون اعطا بشه تا حقشون ضایع نشه.
سورن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
من نمی دانم چرا در غرب که بی فرهنگ هستند دکترا اقتصاد جرات چنین پیش بینی را نمی کند ولی چرا ما به راحتی در مورد همه چیز نظریه پردازی می کنیم؟!!و افراد غیر متخصص به ظاهر متعهد را در پست های کلیدی می گماریم؟!
نتیجش هم شده وضع کنونی کشور
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
من که نفهمیدم کار این سردار چیست چون جای تمام مسولین هظهار نظر میکنند.م
ناشناس
ROMANIA
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۲۸
با این اختلاسها و دشمنی ها و بی تدبیریهای اقتصادی!!!! 100%%%%
بدبین
ROMANIA
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۳
یا ازعلم اقتصاد بویی نبردی یا کشورهای دیگه نمیشناسی. .آلمان چین آمریکا ژاپن همچی ادعایی ندارند آنوقت حاجی ما چی میگه .
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
فدات شم مارو گرفتی ها...!!!