بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۸
طی معاملات روز جاری بازار ارز:

نرخ خرید و فروش دلار مشخص شد

بازار ارز و طلا در هفته گذشته روزهای آرام همراه با روند کندی را پشت سر گذاشت اما طی معاملات روز جاری نرخ خرید هر دلار آمریکا در بازار تهران با رشد همراه شد در حالی که قیمت خرید این ارز در سامانه سنا با افت 0.19 درصدی روبرو و به 3358 تومان کاهش یافت.
کد خبر : ۱۵۳۳۳۷
نویسنده :
یارمحمدی
طی معاملات روز جاری نرخ خرید هر دلار آمریکا به 3364 تومان و نرخ فروش آن نسبت به روز گذشته با 0.56 درصد رشد به 3380 تومان افزایش یافت.

به گزارش بورس نیوز، بازار ارز و طلا در هفته گذشته روزهای آرام همراه با روند کندی را پشت سر گذاشت اما طی معاملات روز جاری نرخ خرید هر دلار آمریکا در بازار تهران با رشد همراه شد در حالی که قیمت خرید این ارز در سامانه سنا با افت 0.19 درصدی روبرو و به 3358 تومان کاهش یافت.

فدرال رزرو نیز به می رسد که تصمیم گرفته است بالاخره نرخ های بهره خود را افزایش دهد و از قرار معلوم در ماه سپتامبر (شهریور ماه) قصد برگزاری نشستی در این رابطه را دارد که در صورت افزایش این نرخ، قیمت دلار تقویت خواهد شد که تبعات زیادی در سطح جهان دارد.

امروز همراه با بسته بودن بازارهای جهانی هر گرم طلای 18 عیار در بازار داخلی با رشد 456 تومانی همراه و به قیمت هر گرم 96 هزار و 151 تومان رسید که این افزایش قیمت، سکه طرح جدید را با 0.37 درصد رشد با قیمت 937500 تومان و نیم سکه را در قیمت 481 هزار تومانی با اقبال همراه کرده است.

بر اساس این گزارش، قیمت جهانی نفت خام در پایان معاملات هفته گذشته با کاهش 2 درصدی همراه شد و قیمت هر بشکه خام آمریکا به 40 دلار و 45 سنت رسید و نفت خام برنت نیز در قیمت 45 دلار و 46 سنت مورد داد و ستد قرار گرفت.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر