بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۵
کد خبر : ۱۵۳۵۶۹
به گزارش خانه ملت، نادر قاضی پور، نماینده مردم ارومیه درباره پرونده دکل گمشده مدارکی را در اختیار خبرگزاری خانه ملت قرار داد که به شرح زیر است:

الف) عکس مربوط به «آ.ش» و عمر کامل آل سواده می باشد که بر روی دکل گمشده یا همان دکل «شرکت دین» یا همان دکل «فورچونا» و در کشور ترکیه گرفته شده است.

1- آقای «ش»، کارمند اخراجی شرکت ملی حفاری (اهواز) بوده و علت اخراج ایشان، ارائه فاکتوری صوری و جعلی نسبت به خرید 10 دستگاه مخزن اسید از کارخانه مخزن سازی اراک، به شرکت ملی حفاری (اهواز) بوده است.

ایشان مالک شرکت حفاری «سپنتا بین الملل» و شرکت های متعدد اقماری نفتی دیگر، در داخل و خارج از کشور می باشد.

2- جالب اینجاست که آقای «ش» در عین حال، حدود 8 سال «مشاور عالی مدیرعامل» شرکت تاسیساتی دریایی بوده اند! و دستور پرداخت کلیه وجوه دکل گمشده به «شرکت دین» را ایشان شخصاً صادر کرده اند.
رونمایی از دکل نفتی گمشده و رباینده آن
3- وفق قرارداد اولیه و مطابق عرف و رویه معاملا دکل های نفتی دست دوم، می بایستی قبل از تحویل دکل، فقط 20 درصد وجه المعامله به شرکت فروشنده پرداخت می گردیده است، ولی قرارداد مزبور توسط آقای شیرانی با قرارداد دیگری که خریدار را موظف و ملزم به پراخت 100 درصد قیمت دکل در ابتدای معامله و قبل از تحویل دکل می نماید، تعویض گردیده است که متن هر دو قرارداد متعاقباً تقدیم خواهد گردید.

4- متاسفانه طبق اخبار واصله، رسید دریافت و تحویل دکل هم به طرف خارجی داده شده است!

فلذا احتمالاً از طریق دادگاه ها و مراجع بین المللی نیز قادر به استرداد وجوه و یا تحویل گرفتن دکل نمی باشیم.

5- آقای «عمر کامل آل سواده» مدیرعامل شرکت «دین» می باشد که چندین بار به دعوت آقای «ش» و به صورت محرمانه به ایران آمده و مهمان ویژه و خصوصی آقای «ش» بوده است. ایشان اردنی الاصل می باشد و درست قبل از معامله دکل، «شرکت صوری دین» را گویا در انگلستان تاسیس و ثبت می نماید.

6- آقای عمر کامل آل سواده، سال ها مشاور حقوقی آقای «ش» در شرکت های خارجی ایشان بوده است.

7- همانطوری که ملاحظه می فرمایید فرم ایستادن دو بزرگوار و قرابت فیزیکی خاص ایشان هنگام عکس گرفتن، حکایتی فراتر از یک رابطه تجاری سالم را به ذهن متبادر می نماید و از طرفی لبخند معنادار و عمیق ایشان، می تواند حاکی از سود سرشاری باشد که هر دو طرف را به غایت و تمامی، سیراب نموده است.

تاریخ

معادل ...... دلار

15/7/2012

17.400.000

25/12/2012

40.000.000

12/02/2013

29.600.000

جمع کل

87.000.000


8- مبالغی که آقای «ش» دستور پرداخت آنها در وجه شرکت دین یا مدیرعامل آن را صادر نموده اند.

ب) عکس زیر مربوط به نمایی دیگر از دکل گمشده و گرفته شده در کشور ترکیه می باشد.
رونمایی از دکل نفتی گمشده و رباینده آن
ج) عکس مربوط به آقای «ش» و دو نفر دلال آمریکایی و هلندی می باشد که روی دکل گمشده ایستاده اند.

1- ایستادن تنگاتنگ و حالت دستان این سه نفر و همچنین لبخند خاص آنها، حاکی از آینده ای به ظاهر روشن برای ایشان و به ظاهر تاریک برای بیت المال کشور اسلامی عزیزمان، ایران است.
رونمایی از دکل نفتی گمشده و رباینده آن
گفتیم به ظاهر، چون باطن امور را عدالت رقم خواهد زد که این وعده الهی و رویه تاریخ بوده است.

2- این دو دلال، گویا مقدمات حمل دکل را به کشور مکزیک فراهم آورده اند، جایی که دکل خریداری شده با هزینه بیت المال، هم اکنون در آنجا مشغول به کار است!

در این رابطه بیشتر بخوانید: http://www.tabnak.ir/fa/news/527095/%D8%B1%D9%88%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D8%A7%D8%B2-%D8%AF%DA%A9%D9%84-%D9%86%D9%81%D8%AA%DB%8C-%DA%AF%D9%85%D8%B4%D8%AF%D9%87-%D9%88-%D8%B1%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%AF%D9%87-%D8%A2%D9%86 © www.tabnak.ir
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
UNITED KINGDOM
پنجشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۴۷
از اقای احمدی نزاد این سئوال را نپرسید چون اصلا به ایشان این مسائل ربطی نداشته است انچه به ایشان مربوط میشود هلوکاست است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۱
مراد شیرانی که فقط باید اعدام بشه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۲:۳۳
بی در و پیکر ترین مملکت دنیا رو ساختیم.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
ترکیه نفتش کجا بود که دکل نفت داشته باشه
فرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۴
پولی که باید برای تامین بودجه مملکت در روز مبادا (که همین امروز یکی از روزهای مباداست) ذخیره میشد فقط بخاطر رانت چپاول و به یغما برده شد فقط در این دولت مدام میآیند آمارش را تحویل مردم میدهند و میگویند متاسفانه دیگر قابل وصول نیست و چون دولت با کمبود بودجه مواجه است مردم باید مقاومت اقتصادی از خود نشان بدهند و هر روز پول آب و برق و گاز و بنزین و مالیات بیشتر بدهند و توقع برطرف شدن مشکلات را در کوتاهمدت هم نداشته باشند!!!!!! ایا مردم باید از جیبشان آن پولهایی را که آن حرامخوران رانتی و پارتی دار برداشتند و بردند را از جیبشان بدهند؟!! این بود وعده هایی که دولت کنونی در آغاز روی کار آمدنش به مردم داد؟!!! اگر مراجع تقلید یا رهبر معظم ما تنها یک فتوای مقابله و دستگیری این مفسدین اقتصادی را بدهند بدون شک فقط در عرض چند روز کتف بسته تحویل دادگاه خواهند شد و بیت المال را از حلقومشان بیرون خواهند کشید.
علی اکبر
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۴
من هم موافقم هر روز دارن مالیاتها رو افزایش میدن تو دو سه سال پول آب و برق و گاز 10 20 برابر شده بازم دارن گرون میکنن از اونطرف هم میگن داریم از قشر کم درامد و ضعیف جامعه حمایت میکنیم.
با این هدفمند سازی یارانه ها پدر ملت رو درآوردن بازم قانع نیستن و میگن هنوز کار داره

یه عده نشستن تو مجلس با رای ملت هر روز یه قانون صادر میکنن بر ضد همون ملت بدبختی که بهشون رای دادن...

کل بودجه مملت هم این وسط بین چند گروه حیف و میل میشه کسی هم نیست این پولا رو ازشون بگیره آخرش یه نفر رو متهم میکنن که این باعث شده مثلا کشور بره تو رکود میبرنش تو حصر خانگی تا مجازاتشو بکشه ولی یه بدبخت فلک زده باشه هم پولو میگیرن ازش هم یه بلایی سرش میارن که برا هفت پشتش الگو باشه.
تا دیروز میگفتن اگه تحریمها برداشته بشه پولهای بلوکه شده آزاد میشن کشور یه تکونی میخوره الان رییس بانک مرکزی میگه پولی برابر با ارزش ریالی اون مبالغ از خزانه به دولت داده وقتی اون پولا آزاد شه میره تو خزانه اینکه این پولا صرف چی شده خدا داند و ......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۱
اینجا دلواپس نیستیم.جای دیگر دلواپس میشویم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۶
از سربازان اقا امام زمان(عج)خواهشمندیم به هرنحوی که مقدور است ایشان را بازداشت وبه کشور برگزدانند تا خود واربابانش را بسزای اعمالشان برسانند و وزارت خارجه هم موضوع را بررسی تا بهر شکلی هست اموال بیت المال به کشور ویا خزانه باز گردد
بي نام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۳
پولش كنيد