بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
جمعه ۰۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۰
کد خبر : ۱۵۳۶۴۰
به نقل از ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین کاظم صدیقی در خطبه دوم نمازعبادی – سیاسی این هفته جمعه تهران، افزود: دولت یازدهم تاکنون نه تنها گام های مثبتی در جهت مهار نرخ تورم و مقابله با نوسانات ارزی برداشته بلکه اجرای طرح سلامت و بهداشت عمومی از دیگر کارهای برجسته دولت یازدهم است که تابلوی زیبایی برای آن محسوب می شود.
وی ادامه داد: همچنین دولت با توجه به هشدارهای حکیمانه و به موقع رهبر معظم انقلاب توانست مساله هسته ای که طرف مقابل بنا داشت آن را طولانی کند و به جاهای پرزحمت برساند، خنثی و از حالت فرسایشی خارج کرد.

** خطبه اول: کسی که اهل تقوی نباشد از هدایت خدا محروم است
امام جمعه موقت تهران در خطبه اول نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته، گفت: تقوی پناه گرفتن در دژ بندگی خداست و کسی که اهل تقوی نباشد از هدایت خدا محروم خواهد بود.
حجت الاسلام صدیقی افزود: تمام موجودات از شعور و آگاهی برخوردار هستند و عبودیت خدا را بر گردن گرفته اند و این کار را با رغبت قبول کرده اند.
وی با اشاره به اینکه سیر عمومی همه موجودات به سمت کمال است، گفت: نقش و نگار، نظم بدیع و انسجام غیرقابل خدشه از مظاهر ربوبیت خدا هستند.
وی تاکید کرد: شایسته سالاری و عدل حکم می کند که هرکس در جای مناسب خود قرار گیرد و تعرضی به جای دیگران نداشته باشد.
خطیب نماز جمعه تهران بیان کرد: انسانی که قلبش در اختیار خداست، آیینه هدایت الهی می شود و رنگ خدایی می گیرد. انسان باید از خودکامگی، خودسری رها باشد و تحت فرمان رب العالمین قرار گیرد.
وی با اشاره به اینکه بینش قرآنی ما می گوید که تمام مخلوقات دارای شعور هستند و ذکر و تسبح دائم را دارند، اظهار داشت: روایات زیادی داریم که در روز قیامت محل عبادات از جمله نماز جمعه شهادت می دهند که برخی انسان های پاک سرشت با حضور در این عبادت، قشون فرهنگی و خار چشم دشمنان اسلام بودند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۷
از طرف ما هم از این دولت تشکر میکردی ، لطف دولت بیشتر از همه شامل ما سهامداران بورسی شده ! به لطف این دولت و وزیر دارایی محترمش سرمایه های 7 میلیون نفر به فنا رفت ........