بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۲
کد خبر : ۱۵۳۶۵۴
وزیر بهداشت با اشاره به مذاکرات هسته‌ای و طرح تحول سلامت، گفت: در همه طرح‌های بزرگ و ملی کشور حاشیه‌سازی‌هایی وجود داشته است که حتی برنامه هسته‌ای نیز از این موضوع مستثنی نیست و این حاشیه‌سازی‌ها تنها برای این است که کارنامه دولت ناموفق نشان داده شود.

به گزارش ایسنا، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی در جمع جامعه پزشکی و داروسازی استان اصفهان در مراسمی به مناسبت روز پزشک و داروساز، اظهار کرد: در جریان مذاکرات هسته‌ای، دکتر ظریف و دکتر روحانی انصافاً خیلی اذیت شدند و گاهی اوقات چندین شب متوالی خواب به چشمشان نمی‌آمد. تعابیری را که مقام معظم رهبری در مورد دکتر ظریف به کار بردند، من تاکنون نه در دوره امام (ره) و در دوره ایشان نشنیده بودم.

وی اضافه کرد: اگر رهبری و حمایت جانانه ایشان از تیم مذاکره‌کننده نبود، من نگران سرنوشت مذاکرات و تیم مذاکره‌کننده بودم؛ تیم مذاکره‌کننده‌ای که همه وجودشان خدمت به کشور و دفاع از کشور و انقلاب بوده است.

وزیر بهداشت ادامه داد: به دلیل اینکه مقام معظم رهبری فصل‌الخطاب هستند، از دستاوردهای تیم مذاکره‌کننده دفاع کردند. دیدار رهبری با دولت به دلیل وجود صفا و صمیمیت بین مقام معظم رهبری و دولت را می‌توان به عنوان یک روز تاریخی در بین همه دولت‌های پس از انقلاب اسلامی دانست.

وی به طرح تحول سلامت و فعالیت‌های بسیار دولت با کمک جامعه پزشکی و حمایت مجلس شورای اسلامی به این طرح اشاره کرد و گفت: اطمینان می‌دهم که طرح تحول سلامت با رفع اشکالاتی که ممکن است داشته باشد با قدرت در طول این دولت ادامه پیدا خواهد کرد.

قاضی‌زاده هاشمی در همین راستا تاکید کرد: صحبت‌هایی که ناشی از کم‌اطلاعی، بی‌اطلاعی و آلوده به غرض‌ورزی است، ما را از مسیرمان دور نخواهد کرد.

وزیر بهداشت با بیان اینکه "عقب‌ماندگی‌های زیادی پیرامون طرح تحول سلامت وجود دارد"، اضافه کرد: در آینده به تدریج این مشکلات و عقب‌ماندگی‌ها برطرف خواهد شد.

هاشمی ادامه داد: در همه طرح‌های بزرگ و ملی کشور حاشیه‌سازی‌هایی وجود داشته است که حتی برنامه هسته‌ای نیز از این موضوع مستثنی نیست و این حاشیه‌سازی‌ها تنها برای این است که کارنامه دولت ناموفق نشان داده شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز هیچ راهی برای عظمت ایران و اسلام غیر از اعتدال وجود ندارد؛ اعتدالی که عین انسانیت است و عین شیوه‌ای است که پیامبر و ائمه اطهار دنبال می‌کردند.

وزیر بهداشت تصریح کرد: تندروی از هر گروه و صنفی محکوم است و کار همراه با تدبیر باعث پیشرفت و تعالی کشور خواهد شد.

وی تاکید کرد: کارنامه دو سال دولت از نظر مردم راضی‌کننده بوده است؛ البته سختی‌ها و بدشانسی‌هایی نیز گریبان دولت را گرفت، به عنوان نمونه قیمت نفت بیش از 50 درصد کاهش یافت اما با این حال، فعالیت‌های عظیمی در موضوعات مختلف در دولت تدبیر و امید انجام گرفت. 
اشتراک گذاری :
ارسال نظر