بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۴
طی نشست هفته جاری باشگاه مشتریان بورس نیوز

دو خودرویی سنگین ساز تحلیل می شوند/ بررسی مقصد شاخص کل

طی نشست هفته جاری باشگاه مشتریان بورس نیوز، تحلیل تکنیکی و بنیادی دو نماد معاملاتی "خاور" و "خکاوه" و همچنین تحلیل شاخص بورس در دستور کار قرار خواهد گرفت.
کد خبر : ۱۵۳۷۰۳
نویسنده :
محمدآموخته

طی نشست هفته جاری باشگاه مشتریان بورس نیوز، تحلیل تکنیکی و بنیادی دو نماد معاملاتی "خاور" و "خکاوه" و همچنین تحلیل شاخص بورس در دستور کار قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، چهل و چهارمین نشست باشگاه مشتریان طی هفته جاری در خصوص تحلیل تکنیکی و بنیادی دو نماد معاملاتی "خاور" و "خکاوه" با همکاری شرکت کارگزاری آتی ساز برگزار خواهد شد.

بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده، تحلیل تکنیکالی و بنیادی شرکت ایران خودرو دیزل از سوی تیم تحلیل و مطالعات بورس نیوز و شرکت سایپا دیزل نیز توسط تیم تحلیل شرکت کارگزاری آتی ساز ارایه می گردد.

همچنین طی نشست هفته جاری باشگاه مشتریان، تحلیل شاخص بورس توسط آقای مهدی پور مدرس دوره های آموزش عالی مدیریت سرمایه گذاری برای اعضا ارایه خواهد شد.

لینک ثبت نام

http://www.boursenews.ir/fa/forms/63

لازم به ذکر است، آن دسته از افرادی که علاقمند به ثبت نام در باشگاه بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 100 هزار تومان برای افراد حقیقی و 200 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو جدید باشگاه ثبت نام کرده و از خدمات ارایه شده بهره مند شوند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3

زمان برگزاری:

سه شنبه 94.06.10 ساعت 15 الی 17

محل برگزاری:

میدان ونک- خیابان ملاصدرا- خیابان شیراز جنوبی- خیابان گرمسار شرقی- پلاک 38- طبقه5 واحد 9 و 10

اشتراک گذاری :
ارسال نظر