بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۱
کد خبر : ۱۵۳۷۰۶
جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از دستگیری زنی که به بهانه دادن وام قرض الحسنه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان کرده بود، خبر داد.

سرهنگ افضل گلزاری در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام این خبر گفت: در پی شکایات شهروندان مبنی بر کلاهبرداری زنی به بهانه پرداخت وام قرض الحسنه در بهارستان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و در تحقیقات به عمل آمده از شاکیان پرونده مشخص شد زنی در شهرک "نسیم شهر" به بهانه پرداخت وام قرض الحسنه از سه نفر مبالغی پول دریافت کرده است.

جانشین فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ادامه داد: با توجه به اهمیت موضوع مراتب به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 12 نسیم شهر قرار گرفت و در تحقیقات تکمیلی پلیس معلوم شد متهم به نام معلوم تاکنون 210 میلیون ریال به همین شیوه از شاکیان کلاهبرداری کرده است.

گلزاری با بیان اینکه تیم رسیدگی کننده پرونده پس از تحقیقات میدانی با شناسایی مخفیگاه متهم متوجه شدند که وی قصد فرار دارد، گفت: در ادامه با هماهنگی مقام قضائی متهم در نسیم شهر دستگیر و به مقر پلیس منتقل شد.

وی با بیان اینکه متهم در بازجویی های پلیسی به بزه انتسابی اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

گلزاری به شهروندان هشدار داد که برای دریافت وام به بانک و یا موسسات مالی مجاز مراجعه کنند و لازم است نسبت به صحت و سقم تبلیغات، بررسی‌های لازم را داشته باشند تا فریب افراد فرصت طلب را نخورند.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۵
به شهروندان هشدار داد که برای دریافت وام به بانک و یا موسسات مالی مجاز مراجعه کنند و لازم است نسبت به صحت و سقم تبلیغات، بررسی‌های لازم را داشته باشند تا فریب افراد فرصت طلب را نخورند "
حتما به عقل ضعیف ما هم میرسه که برای وام باید به بانک مراجعه کرد اما چیزی که به ذهن پلیس نمیرسه اینه که قوانین و شروط دریافت وام بقدری سخت شده و ضامن برای اینکار وجود نداره که را ه رو برای کلاهبردارانی که میگن این مشکل و میتوونن رفع کنن باز میشه
ناشناس
-
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۲
یک خانمی هم در فلکه دوم صادقیه شرکتی دایر کرده و توی روزنامه های رسمی کشور هم آگهی میده و با بهانه جور کردن وام بانکی از مردم پول میگیره و پس از اینکه ماهها و سالها اونها رو دواند و رفتند شکایت کردند اونوقت میره دادسرا و پولهاشون رو بهشون پس میده و رضایت میگیره و دومرتبه روز از نو و روزی از نو . جالب اینه که یک بار هم بازداشت شده اما خیلی زود اومده بیرون و جالبتر اینکه در حال حاضر خود بنده الان یکساله که از ایشون شکایت کردم و هر چی میرم دادسرا پیگری کنم بازپرس پرونده طوری با من برخورد میکنه که انگار من کلاهبردارم و اون بیگناه .