بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۷
کد خبر : ۱۵۳۷۱۵

تیتر20 - مدیر فروش شرکت خودروسازی سایپا اعلام کرد: به دلیل وجود تعهدات قبلی برای شرکت، خودروهای تولیدی مرتب به مردم تحویل داده می‌شود.

به گزارش سایپا نیوز، رضا تقوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا با بیان اینکه هیچ خودروی بدون مشتری در انبارهای سایپا موجود نیست، افزود: انبارهای ما موجودی روزانه خود را دارند و بر اساس اولویت به خریداران و نمایندگی‌های کشور عرضه می‌شوند.

این مقام مسئول در پاسخ به اینکه آیا شرکت سایپا برای تنوع در روش‌های فروش خود برنامه ویژه‌ای دارد یا خیر، اظهار کرد: طبق سنت همیشگی خودروسازان و در مناسبت‌های مختلف شرایط ویژه‌ای را برای فروش خودرو در نظر گرفته‌ایم که امیدواریم بتواند رضایت مشتریان را به‌خود جلب کند.

به گفته او این طرح‌ها در آستانه اعیاد قربان و غدیر عملیاتی می‌شود.

وی در واکنش به احتمال حضور شرکت‌های خودروساز خارجی پس از برداشته شدن تحریم‌ها نیز گفت: این اتفاق می‌تواند برای ما مثبت باشد و خطوط تولید از کارافتاده شرکت سایپا مانند خودروهای زانتیا، سیتروئن و ماکسیما را دوباره فعال کند.

او اظهار کرد: این اتفاق تنوع خودرو در کشور را افزایش و قدرت انتخاب مشتریان را گسترش می‌دهد.

مدیر فروش سایپا درباره وضعیت ایفای تعهدات این شرکت نیز گفت: با توجه به روند تولید کارخانه، تا کنون توانسته‌ایم تمامی تعهدات خود را به ‌خوبی انجام دهیم و خودروها را به ‌موقع تحویل مشتریان داده‌ایم.

تقوی درباره ادامه روند تولید خودورسازی سایپا نیز گفت: قرار است تا پایان امسال از میزان تولید خودرو پراید کاسته شود تا به ‌طور تدریجی خودروی تیبا جایگزین این خودرو شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۵
بقول مرحوم فنی زاده در دایی جان ناپلیون چرا دروغ تا قبر آ آ آ آ ما که خودرو انباری نداریم
یاحق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۵
بسمه تعالی
آفرین به شما
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
تو راست میگی !
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۰۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
دم در یکی از نمایندگی هایی که نزدیک منزلمون هست همیشه رد میشم.میبینم 70 تا پراید گذاشته چند هفته پر از خاک شده.10 تا پرچم و بنر زدن فروش ماشین.اقساطی.
omid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۵
در حدی نیستید که رقابت هم بکنید.


خودروی صفر نخرید.
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
خودرو سازان وطنی برای قالب کردن محصولات بی کیفیت و گران و فاقد خدمات پس از فروششان به التماس افتاده اند و با شرایط طویل المدت با ادارات در حال مکاتبه هستن