بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
فقط تا پایان شهریور ماه ارائه می شود:

فروش بیمه بدنه ،بیمه دانا با 70 درصد تخفیف

طرح ویژه فروش نقدی بیمه بدنه بیمه نامه های غیر تمدیدی صرفاً جهت خودروهای سواری (به جز کرایه بین شهری) تا پایان شهریور ماه جاری با شرایط ویژه به متقاضیان ارائه می شود.
کد خبر : ۱۵۳۷۵۸
نویسنده :
محمدآموخته

شرکت بیمه دانا با هدف تعمیم فرهنگ بیمه و افزایش اطمینان خاطر دارندگان خودرو، طرح فروش بیمه بدنه خود را با شرایط ویژه ارائه می کند.

به گزارش بورس نیوز به نقل از روابط عمومی بیمه دانا، وحید رضا باختری مدیر بیمه های اتومبیل این شرکت گفت: طرح ویژه فروش نقدی بیمه بدنه بیمه نامه های غیر تمدیدی صرفاً جهت خودروهای سواری (به جز کرایه بین شهری) تا پایان شهریور ماه جاری با شرایط ویژه به متقاضیان ارائه می شود.

وی با اشاره به شرایط صدور این بیمه نامه افزود: 70 درصد تخفیف در بیمه بدنه خودروهای سواری مدل 1394 شمسی یا 2015 و2016 میلادی و 60 درصد تخفیف در بیمه بدنه خودروهای سواری با سال ساخت 1389 تا 1393 شمسی و 2010 تا 2014 میلادی از جمله تسهیلاتی است که بیمه دانا در اختیار متقاضیان قرار می دهد.

متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به کلیه شعب و نمایندگی های بیمه دانا در سراسر کشور مراجعه کنند.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ROMANIA
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۱
70 درصد نسبت به چقدر ؟ این مهمه
هایپر استار هم گاهی بعضی اقلام رو 40 تا 50 درصد تخفیف میگذاره اما نسبت به کدام قیمت ؟ میگویم . نسبت به قیمت جدیدی که شرکت تولید کننده روی تولیدش گذاشته . یعنی گاهی نسبت به قیمت قبلی تازه بالاتر هم میخریم اما با 40 درصد تخفیف . اینه سیاست اقتصاد بازار