بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
دقایق ابتدایی معاملات روز جاری بازار سرمایه در حالی تحت تأثیر روند مثبت روز گذشته در مسیری صعودی و رشد اندک شاخص کل آغاز شد که این روند چندان دوام نیافت و رفته رفته روند منفی بر کلیت بازار سرمایه حاکم شد.
کد خبر : ۱۵۳۷۵۹
نویسنده :
جمشیدی

دقایق ابتدایی معاملات روز جاری بازار سرمایه در حالی تحت تأثیر روند مثبت روز گذشته در مسیری صعودی و رشد اندک شاخص کل آغاز شد که این روند چندان دوام نیافت و رفته رفته روند منفی بر کلیت بازار سرمایه حاکم شد.

بر اساس گزارش بورس نیوز، امروز سهامداران اغلب صنایع فعال در بورس شاهد کاهش ارزش سهام موجود در پرتفوی بورسی خود و افت سرمایه شان بودند که البته در این بین گروه هایی همچون قند و شکر متأثر از انتشار اخبار و گمانه زنی هایی برای پیگیری دریافت مجوز افزایش قیمت شکر و نیز صنایع استخراج کانه های فلزی و نیز استخراج ذغال سنگ مسیر دیگری را انتخاب کردند و سهام شرکت های فعال در گروه های مذکور با افزایش قیمت مواجه شدند.

بر این اساس، تا لحظه تنظیم این گزارش شاخص کل پس از تجربه افت اندک دوباره مسیر صعودی را در پیش گرفت و با رشد حدود 39 واحدی همراه شد و حجم معاملاتی بیش از 437میلیون سهمی در بورس، ارزشی به مبلغ بیش از 117 میلیارد تومان را رقم زد.

همچنین حجم معاملات فرابورس بیش از 76 میلیون سهم بوده و ارزش معاملات آن بیش از 32میلیارد تومان محاسبه می شود.

این در حالی است که در بازار ارز به عنوان یکی از بازارهای موازی با بورس شاهد روندی مثبت هستیم، به اینگونه که قیمت دلار با رشد 25 توانی نسبت به روز گذشته، مبلغ 3384 تومان را به خود اختصاص می دهد و قیمت یورو نیز با افزایش قیمت دو تومانی در نهایت به قیمت 3810 تومان رسیده است.

همچنین قیمت هر سکه بهار آزادی با کاهش 500 تومانی نسبت به روز گذشته به 910 هزار و 500 تومان رسید و در مقابل هر سکه امامی با رشد دو هزار تومانی 910 هزار و 500 تومان قیمت گذاری شده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۶
بلوک زدن یعنی چی اخه همه سهام داره ضرر میده شاخص رو به ضرب بلوک زدن مثبت میکنن شررررررررم کنید بیچاره مون کردید بدخت شدیم نمیتونن بورس رو درست کنن اومدن شاخص سازی بزارید هم سان بازار بریزه اصلا چه سیسم خرابی داره شاخص که یک سهم 4 صدم درصد مثبت میشه اندازه کل سهام منفی شاخص رو مثبت میکنه این شاخص از اساس اشتباهه این بازار از اساس خرابه ببندین درشو گل بگیرین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۱
عجیب اینکه اکثر قریب به اتفاق شرکتها با کاهش قیمت مواجه بودند ولی شاخص مثبت بود.
.واقعا مردم رو چی فرض کردید