بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۲
کد خبر : ۱۵۳۷۸۵
سخنگوی قوه قضائیه در نشست خبری با اشاره به پرونده دو تن از متهمین جاسوسی برای غرب گفت: این دو نفر بازداشت شدند و دادگاه و محاکمه آنها برگزار شد که هر کدام به ده سال حبس محکوم شدند

به گزارش «نسیم»، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای سخنگوی قوه قضائیه در هشتاد و چهارمین نشست خبری خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان باهنر و رجایی و هفته دولت با بیان این که قوه قضائیه آمادگی کامل دارد تا به دولت کمک کند گفت: ما بارها اعلام کرده‌ایم که آمادگی داریم دولت را در اهداف خود برای تحقق اقتصاد مقاومتی همچنین در جهت ارتقاء امنیت سرمایه‌گذاری در داخل مبارزه با موانع تولید، اصلاح سیستم بانکی، برای سهولت مصرف کنندگان واقعی، مبارزه جدی‌تر با هر نوع جرائم اقتصادی یا غیر اقتصادی، حمایت از تولید و فعالیت‌های سالم اقتصادی، مقابله با قاچاق کالا و رانت و همجنن اصلاح مقررات و اجرا دولت را کمک و همراهی کنیم.

معاون اول دستگاه قضا با اشاره به پرونده دو تن از متهمین جاسوسی برای غرب گفت: این دو نفر بازداشت شدند و دادگاه و محاکمه آنها برگزار شد که هر کدام به ده سال حبس محکوم شدند.

اژه‌ای همچنین در خصوص مجرمین فتنه 88 اظهار داشت: یکی از این متهمین که فراری بود و به صورت غیابی محکوم شده بود در داخل کشور شناسایی و بازداشت شد و پرونده وی در حال رسیدگی است.

وی در پاسخ به سوالی در مورد بازرسی از بند مهدی هاشمی گفت: طبق ضوابط زندان هر از چندگاهی بازرسی‌هایی صورت می‌گیرد که در هفته گذشته از بند 7 و 8 طبق گزارش واصل شده بازرسی صورت گرفته بود و از ایشان گوشی همراه و سیم کارت و تعدادی سکه و نیم سکه در حدود 30 قطعه کشف شده بود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۹
خب خسته نباشید آقای اژه ای
من نمیدونم چرا نزدیک انتخابات که میشه شما موفق میشوید اشخاص را دستگیر کنید؟
اسفندی
GERMANY
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
طبق برنامه ریزی قبلی که به انتخابات نزدیک شدیم جریان به اصطلاح فتنه روی کار اومد.این مجرمین چه به موقع پیدا میشن خدا خیرشون بده تو جرمشون تخفیف می دهیم به بقیه ی مجرمین اطلاع دهید.زمان دریافت تخفیف تاقبل ازاسفند؟
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۱
مگه وقتی یه زندونی وارد زندون میشه اون را بازرسی نمی کنند ببینند چی همراهش هست.فردی مثل مهدی هاشمی ممکنه با قرص سیانور خودش یا کسی دیگه رو بکشه و به گردن نظام جمهوری اسلامی بیندازه.فعلا که چند تا سکه ازش کشف شده.