بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۹
کد خبر : ۱۵۳۸۲۰
وزیرجهاد کشاورزی با عذرخواهی از گندمکاران طلب کار از دولت به دلیل تاخیر در پرداخت پول گفت: بزودی پول این بخش تامین خواهد شد چراکه فصل کشت بوده و دوباره باید برای خریدن نهاده ها باید هزینه پرداخت کنند.
 
به گزارش ایرنا، محمود حجتی در حاشیه هیات دولت با تاکید بر اینکه پول گندمکاران هر چه زودتر پرداخت می شود، افزود: خوشبختانه 7 میلیون و 850 هزار تن گندم تا امروز خریداری شده که این مقدار به 8 میلیون تن خواهد رسید.

وی گفت: متاسفانه به خاطر مشکلاتی که در تامین نقدینگی پیدا شد حدود 7 هزار میلیارد تومان از وجه گندم را به گندمکاران پرداخت کردیم و حدود 2 هزار میلیارد تومان بدهکار هستیم.

حجتی خاطرنشان کرد: با توجه به تمهیدات دولت و همکاری بانک های دولتی و خصوصی امروز حدود 200 میلیارد تومان دریافت و در اختیار بانک کشاورزی قرار گرفت.

وی اظهارامیدواری کردکه وزارت جهاد کشاورزی بتواند روزانه این کار را ادامه دهد تا هر چه زودتر وجه گندم به کشاورزان پرداخت شود.

حجتی اظهارداشت: برغم کاهش بارشها خرید تضمینی گندم بیشتر شده است.

وی همچنین از تهیه طرح توسعه تولید دانه های روغنی ، برنج، پنبه ، شکر ، گندم و جو خبرداد و گفت : این طرح وقتی تصویب شود، ابلاغ خواهد شد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فرزاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۱
کشاورزان امیدوارند که سود دیرکرد پولشان را هم به آنها بپردازید!! وقتی بانکهای خودتان 22% سود سالانه سپرده پرداخت میکنند باید دولت بر اساس همین نرخ سود دیرکرد بدهیهایش را به کشاورزان پرداخت کند، وگرنه ممکن است کشاورزان فکر کنند که شخص یا اشخاصی یا حتی ارکان دولتی این پول را در بانک گذاشته اند و سودش را برای خودشان برداشته اند!!!
omid
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۳
تو هم باید استیضاح بشی ..