بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
در گفتگو با مدیر مالی شرکت شهد

علت توقف نماد مشخص شد

از آنجایی که فرآیند ثبت شرکت قند ارومیه در فرابورس تا مرداد ماه به طول انجامید اما واگذاری سهام این شرکت قبل از پایان سال مالی "قشهد" صورت گرفته بود سازمان بورس به دلیل این تفاوت در زمان فروش و ثبت، برای رفع این ابهام و بررسی های لازم در این خصوص نماد معاملاتی این شرکت را متوقف کرد.
کد خبر : ۱۵۳۸۴۸
نویسنده :
یارمحمدی

نماد معاملاتی شرکت شهد با اعلام پیغام ناظر بازار مبنی بر تعدیل پیش بینی درآمد هر سهم در تاریخ 8 تیر ماه سال جاری متوقف شد.

مدیر مالی شرکت شهد در همین ارتباط در گفتگو با خبرنگار بورس نیوز گفت: در پیش بینی درآمد هر سهم سال مالی منتهی 31 تیر ماه 94 علت اصلی افزایش سود هر سهم را افزایش درآمد حاصل از فروش سهام شرکت قند ارومیه اعلام کرده بودیم.

فریبرز کارگشا در ادامه افزود: از آنجایی که فرآیند ثبت شرکت قند ارومیه در فرابورس تا مرداد ماه به طول انجامید اما واگذاری سهام این شرکت قبل از پایان سال مالی "قشهد" صورت گرفته بود سازمان بورس به دلیل این تفاوت در زمان فروش و ثبت، برای رفع این ابهام و بررسی های لازم در این خصوص نماد معاملاتی این شرکت را متوقف کرد.

این مقام مسئول در رابطه با زمان بازگشایی نماد شرکت گفت: سازمان در این رابطه با توجه به تفاوت زمانی ذکر شده نظر بر عدم شناسایی سود حاصل از واگذاری سهام شرکت قند ارومیه برای سال مالی 94 داشته و به همین دلیل درخواست حسابرسی گزارش شرکت را داده که این موضوع در حال بررسی از طرف حسابرس و سازمان می باشد.

کارگشا در رابطه با برنامه های آتی شرکت گفت: بعد از برگزاری مجمع عمومی عادی سالیانه با توجه به افزایش ظرفیت مصرف چغندر و الزامات سازمان بورس مبنی بر رساندن سرمایه شرکت به حداقل 250 میلیارد ریال برای باقی ماندن در بازار دوم بورس که به این منظور افزایش سرمایه 100 درصد از محل سود انباشته و اندوخته طرح توسعه را در برنامه داریم.

همچنین بعد از تصویب و ثبت آن، افزایش سرمایه دیگری از محل تجدید ارزیابی برای رساندن به حد نصاب الزام سازمان نیز خواهیم داشت که مقدار و زمان اجرای آن هنوز مشخص نشده است.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
سلام
Iran, Islamic Republic of
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۱
چرا شبندر و فولاد و باز نمی کنن ؟؟؟