بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۷
کد خبر : ۱۵۳۸۷۰

به گزارش خبرنگار ارتباطات و فناوری اطلاعاتخبرگزاری تسنیم، مجمع عمومی عادی شرکت مخابرات ایران به صورت فوق‌العاده جهت اجرای ماده 30 اساسنامه این شرکت برای تکمیل اعضای هیئت مدیره صبح امروز به صورت فوق‌العاده باحضور 96.2 درصد سهامداران این شرکت برگزار شد.

ماده 30 اساسنامه این شرکت می‌گوید هر یک از اعضای هیئت مدیره مخابرات 4 غیبت متوالی یا بیش از 6 جلسه غیبت غیرموجه در هیئت مدیره داشته باشند مجمع به صورت فوق‌العاده می‌تواند نسبت به تکمیل هیئت‌مدیره برگزار شود.

در صورتی که پیش‌بینی می‌شد نمایندگان دو بلوک 20 درصدی سهام عدالت و دولت با توجه به نزاع بین وزارت ارتباطات و شرکت مخابرات ایران دراین مجمع عمومی اردیبهشت‌ماه سال جاری شرکت نکنند اما نمایندگان حقوقی بلوک 40 درصدی دولت در مخابرات صبح امروز در مجمع فوق‌العاده حاضر شده و اعلام کاندیداتوری کردند.

علی‌رغم اینکه سهامدار عمده (مالک بلوک 50درصد +یک سهم) قادر بود برای انتخاب نمایندگان حقوقی دولت نیز تصمیم‌گیری و اعلام کاندیداتوری کند اما شرکت توسعه اعتماد مبین جهت همراهی بادولت از کاندیداتوری برای نمایندگان حقوقی دولت انصراف داد تا شرکت سرمایه‌گذاری سهام عدالت اصفهان به نمایندگی از سهام عدالت و وزارت امور اقتصاد و دارایی به نمایندگی از دولت اعلام کاندیداتوری کنند.

اعضای حاضر در مجمع فوق‌العاده با ذکر صلوات از کاندیداهای این مجمع حمایت کردند برمبنای آئین‌نامه شرکت مخابرات ایران اعضای حقوقی مشخص شده مکلفند حداکثر ظرف مدت 15 روز نسبت به معرفی نمایندگان حقیقی خود برای حضور در جلسات آتی هیئت مدیره این شرکت اقدام نمایند. بعد از معرفی این اعضا اولین جلسه هیئت مدیره با ترکیب جدید برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر