بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۱۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۷
بانکداری پس از رفع تحریم ها همواره مورد بحث اهالی بازار سرمایه و اقتصاد بوده که به همت شرکت تأمین سرمایه امین و با استفاده از تحلیلگران مجرب قصد داریم این آثار را مورد بررسی قرار دهیم بدیهی است آثار رفع تحریم بر همه بانک ها یکسان نیست و لزوم دریافت اطلاعات دقیق برای سرمایه گذاری مناسب پر واضح است.
کد خبر : ۱۵۳۹۳۳
نویسنده :
تأمین سرمایه امین

یکی از صنایع مورد اقبال بازار سرمایه پس از رفع تحریم صنعت، بانکداری است که بیشترین آسیب را از تحریم های بین المللی دیده و با گشایش های پس از توافق هسته ای می تواند قدرت خود را در عرصه اقتصاد داخلی و خارجی افزون کند.

تحلیل شرایط صنعت، بانکداری پس از رفع تحریم ها همواره مورد بحث اهالی بازار سرمایه و اقتصاد بوده که به همت شرکت تأمین سرمایه امین و با استفاده از تحلیلگران مجرب قصد داریم این آثار را مورد بررسی قرار دهیم بدیهی است آثار رفع تحریم بر همه بانک ها یکسان نیست و لزوم دریافت اطلاعات دقیق برای سرمایه گذاری مناسب پر واضح است.

لذا علاقمندان می توانند با مراجعه به لینک ذیل و ثبت نام برای حضور در این نشست تخصصی که ظرفیت اندکی دارد، اطلاعات خود را در این حوزه افزایش دهند و از نقطه نظرات کارشناسان بهره مند گردند.

لینک ثبت نام

http://www.boursenews.ir/fa/forms/64

این نشست روز سه شنبه 17 شهریور سال جاری در محل سالن کنفرانس شرکت تأمین سرمایه امین واقع در تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از بلوار میرداماد، خیابان قبادیان، پلاک ۵۱ از ساعت 15 الی 17 برگزار خواهد شد.

ثبت نام نشست تخصصی بررسی آثار رفع تحریم بر صنعت بانکداری
اشتراک گذاری :
ارسال نظر