بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۸
کد خبر : ۱۵۳۹۴۷


وقتی رهبری رای مردم را حق الناس و حراست از آن را وظیفه سنگین مسئولان می داند آیا جا برای شوخی با آن باقی می ماند؟


 



 


آقای وزیر کشور لطفا دیگر شوخی نکنید!

گروه سیاسی - سخنانی از زبان رحمانی فضلی اخیرا منتشر شد که اگر یک کلمه از آن در دولت نهم از زبان مسئولان دولتی بیان می شد شاید آتش فتنه ۸۸ بیش از اینها شعله می گرفت. لندن نشینان سلامت انتخابات را زیر سوال می بردند. سران فتنه به استناد همین حرف مردم را به خیابانها دعوت می کردند و فائزه هاشمی همین جملات را در خیابانها به پیراهن عثمان تبدیل می کرد. اما این جملات را وزیر کشور دولت یازدهم به زبان رانده و به جمله "شوخی کردم" به جای عذر خواهی بسنده کرده است.



رحمانی فضلی در مصاحبه ای گفته است "البته عمر این دولت، به نیمه نرسیده، یک چهارم آن سپری شده! آقای روحانی قرار است ۸ سال رئیس جمهور باشند!" سخنی که بیش از هر چیز دلسوزان نظام را نگرن کرد.



البته آقای وزیر قبلا هم از این دست سخنان داشته است. وی چندی پیش درباره ورود پولهای کثیف به انتخابات سخن گفت و فضای جامعه را برای مدتی به التهاب کشاند اما پس از مدتی حرف خود را پس گرفت و عذر خواهی کرد. گویا سریال "شوخی کردم!" های دکتر پایانی ندارد.

صیانت از آرای مردم، نه تنها در دیدگاه امام و رهبری به عنوان یک اصل مطرح است بلکه در قانون اساسی نیز از جمله وظایف شخص وزیر کشور می باشد. در چنین شرایطی آیا شوخی با مهمترین فاکتور مردم سالاری دینی صحیح است؟



اگر این خطا به شوخی از زبان محمود احمدی نژاد مطرح شده بود آیا شما می پذیرفتید یا اینکه دوستان شما در رسانه های زنجیره ای شان "وا دموکراسیا" سر می دادند؟ وزیر محترم کشور بهتر از همه می دانند که "هرسخن جایی و هر نکته مکانی دارد" با اصولی که شالوده یک انقلاب را تشکیل می دهد شوخی صحیح نیست.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علیرضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۸
سلام: جناب رحمان فضلی شاعر می فرماید. زشوخی بپرهیز ای باخرد که شوخی تورا ابرو می برد (پس دیگه شوخی نکن)
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
شما ها از یه چیز غافلید عزیزان...!!!یه لحظه بعد معلوم نیست سرنوشت چه خواهد شد...شما حرف شش سال بعد رو میزنید...!!!؟تاریخ را باز خوانی بفرمائید...
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۵
معلوم میشه وزارت دلش می خواد تا 8 سال در این پست باقی بمونه
بانوی ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۸
کجای حرف وزیر دلسوزان را نگران کرده این که دلسوزان ترسیده اند که نکنه دکتر روحانی 4 سال دیگر هم رای بیاورد و رانت خوران و اختلاسگران دستشان از بیت المال کوتاه شود مطمئن باشید اگر عمری باشد و دکتر روحانی به همین منوال تامل داشته باشند رای مردم را از ان خود خواهند کرد