بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۳۰
کد خبر : ۱۵۴۲۱۴
معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی وزیر نیرو گفت :‌ افزایش تعرفه آب منوط به تصمیم شورای اقتصاد است.
به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم، علیرضا دائمی با اشاره به اینکه تعرفه آب در سال های 93 و 94 افزایش نیافته است، بیان کرد: منتظریم در جلسات بعدی شورای اقتصاد در این زمینه تصمیم گیری شود.
وی افزود: با توجه به مشکلات آب و تعرفه بسیار پایین آن افزایش تعرفه بخشی از مشکلات این صنعت را حل می کند.
معاون وزیر نیرو با اشاره به اینکه بر اساس قانون، تصمیم شورای اقتصاد قابل اجراست افزود: پیشنهاد وزارت نیرو برای افزایش تعرفه آب کمتر از 20 درصد است یعنی معادل دو سال نرخ تورم، نرخ آب افزایش یابد.
دائمی درباره اولویت های لایحه بودجه 95 وزارت نیرو نیز گفت: اتمام طرح های نیمه تمام در صنعت آب و برق، تامین آب روستاها، توسعه انرژی های پاک، تبدیل نیروگاه های گازی به سیکل ترکیبی و استفاده از دانش فنی جدید در تبدیل انرژی سوخت فسیلی به انرژی الکتریکی از اولویت های وزارت نیرو در لایحه بودجه 94 است.
وی درباره افزایش عوارض برق در قبوض از 30 ریال به 50 ریال گفت:‌ افزایش عوارض قبوض برق جزء پیشنهادهای وزارت نیرو در لایحه بودجه 95 است که اجرای آن منوط به قبول این پیشنهاد خواهد بود.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۲
اقا بیایید خیال همه را راحت کنید

برای هوا هم تعرفه تعیین کنید تا مردم برای نفس کشیدن هم پول بدهند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۹
با این حقوق بازنشستگی که میدید قبظهامون همیشه اخطار قطع داره خدا بعد از این رو به خیر کنه دارم از دولت تدبیر و امید نا امید میشم خدایا امیدم رو نگیرو ناامیدم نکن