بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۰
هیات بلند پایه فرانسوی متشکل از 150 سرمایه گذار وارد ایران شده و شب گذشته به همت سازمان بورس اوراق بهادار در هتل اسپیناس با بازار سرمایه ایران آشنا شدند .
کد خبر : ۱۵۴۷۶۵
به گزارش خبرنگار بورس نیوز هیات بلند پایه فرانسوی متشکل از 150 سرمایه گذار وارد ایران شده و شب گذشته به همت سازمان بورس اوراق بهادار در هتل اسپیناس با بازار سرمایه ایران آشنا شدند .

در ابتدای این نشست دکتر میر عمادی رییس اتاق بازرگانی ایران و فرانسه به قدمت 50 ساله حضور فرانسوی ها در بازار ایران اشاره کرد و از همکاری های مشترک در ساخت نیروگاههای برق و پست های فشار قوی و صنعت خودرو به نیکی یاد کرد و خواستار از سرگیری روابط تجاری دو کشور در ابعاد گسترده شد .

سپس دکتر فطانت رییس سازمان بورس اوراق بهادار به معرفی بورس تهران و ظرفیتها و پتانسیلهای آن پرداخت و اظهار داشت پس از توافق هسته ای سیل سرمایه گذاران خارجی به کشور باعث شده که هتلهای کشور همگی تا مدتهای مدید رزرو باشند.

وی با اشاره به ابزار متنوع در بورس تهران گفت : این ابزار می تواند در جذب سرمایه گذار خارجی مناسب باشو نیازهای آنها را تا حدود مناسبی برطرف کند .
بزرگان فرانسوی پیشگام برای حضور دربورس تهران

بزرگان فرانسوی پیشگام برای حضور دربورس تهران
بزرگان فرانسوی پیشگام برای حضور دربورس تهران
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۸
فطانت جان بوسی خارجی ها افتخار نیست .


فکر نکنید که ما چون به رابطه خوب با دنیا و دمکراسی اعتقاد داریم و از اقایان تندرو بیزاریم عاشق رفتار های شما هستیم .


برای ما معنی تدبیر و امید و رای ایی که به ان دادیم سو استفاده از اعتمادمون نبود .
رحمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
به عنوان یک سهامدار زیان دیده که کل زندگیش درمدت دو سال گذشته از بین رفته کلی هم خودم وهم خانواده ام در این مدت ناراحتی های بسیار کشید یم دوستانه به این هییت فرانسوی توصیه میکنم که اگر مالشان را دوست دارند از همان رهی که آمدند بر گردند وبروند واین شامی هم که میل کردند نوش جانشان .... ما که بالا سر مالما ن بودیم این سرمان آمد وای به شما که آن سر دنیا هستید از این چشمه آبی برای شما درنمآید تو را به خیر ....
ناشناس
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۴
نترس دوست عزیز این ها جایی نمی خوابند که زیرشان آب برود
ناشناس
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۱۴
ناشناس عزیز از شما بعیده اگه اونا جایی نخوابن که آب زیرشون بره ما ایرانیها هم موجودات خیلی پیچیده یی هستیم و در خیلی مواقع خودمون رو اونطوری هستیم نشون نمیدیم کافیه یک نماینده یه حرفی بزنه تا اینا بیان ته و توش رو دربیارن حقیقی های محترم صفهای فروش رو بستن. و چون این خارجیهای نابلد با نمودار و تحلیل کار میکنن هی میگن دیگه شاخص وقتشه برگرده ولی میبینن شاخص هی میره پایین بعدش به مدرک تحصیلیشون شک میکنن که نکنه از یه دانشگاه قلابی گرفتن و نمیتونن درست تحلیل کنن. مطوئن باشید از زمانی که وارد بورس میشن یکسال و ختی کمتر طول نمیکشه با 50 درصد ضرر فرار میکنن.
ماشلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۴
اقای رحانی روی گلش می خند چون فرانسه با غیرت امده وساپا بخرد من هم 3 دانه سهم می فروشم به حاج اقا روحانی تا با مردان بزگ سهم من را به انها بفروشد
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۴
اگر چه این ادبیات کیهانی هاست .


ولی مردم رو زیر پا گذاشتن برای خوشایند خارجی ها فقط خیانته .


دقیقا بازار رو انقدر پایین اوردن تا خارجی ها بخرند و امروز همه چیز صف خرید شده و میگن سه ماه حداقل خوبه .


چه چیزی جز ادبیات کیهانی ها برای توصیف این حالت درسته ؟
علي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۷
بهترين روش براي ضربه به دشمن
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۹
باسلام




بله حق ایرانی را بگیریم مفت بدهیم به خارجی ها.....................
و به کام دلالان و رانت خواران دولتی.......
چرا باید با ملت خود چنین کرد .... بورس نیوز جان این نظر را هم انتشار نده!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۶
پس از توافق هسته ای سیل سرمایه گذاران خارجی به کشور باعث شده که هتلهای کشور همگی تا مدتهای مدید رزرو باشند.
باید میگفت پس از توافق هسته ای ریزش بازار تا مدت های مدید رزرو شده
لاماسیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
تاوقتی که محتاج خارجی ها باشید و چشم به انتظار ان ها هیچ پیشرفتی نمی کنید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۱
پس بگو چرا امروز بازار مثبت بود ...
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۱
کجای این گزارش گفته که فرانسویها پیشگام برای حضور در بورس هستند؟!!! سازمان بورس فقط برای متوسل شدن به همان ابزار قدیمی یعنی شایعه و تبلیغ آمده دعوتشون کرده و هتل و پذیرایی مجانی براشون ترتیب داده و براشون یک سری تبلیغ و تعریف دروغ از بورس کرده مثلا فکر کردن که سرمایه گذار خارجی هم به همان سادگی سرمایه گذاران حقیقی داخلیه؟! آقای فطانت یا کلا تیم اقتصادی دولت خودشان را خیلی زرنگ و بقیه را ساده و نادان فرض میکنند؟!! سبزی امروز بازر هم احتمالا فقط یک نوع ظاهرسازی برای تحت تاثیر قرار دادن هیئت فرانسوی بود.
ناشناس 153
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۴
سرمايه در داخل كشور به قدر كافي وجود دارد كه بتواند به توليد و اشتغال و بورس كمك كند مهمترين عاملي كه باعث مي شود اين سرمايه ها به اين سمت نيايند نبودن امنيت اقتصادي و قوانين پيچيده دست وپا گير و نداشتن ثبات اقتصادي در ايران است اگر خارجي ها براي سرمايه گذاري به اينجا بيايند شايد اوضاع بهتر شود.
رضا
UNITED ARAB EMIRATES
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
هیئتی به ریاست وزیر کشاورزی فرانسه پیشگام حضور در بورس تهران شد!
در بین یک چیزی مشکل دارد یا وزارت کشاورزی آنها یا بورس تهران.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
بدبخت شدم تمام سرمایه زندگی ام را از دست داده ام و حالا این آقای فطانت دارد با لذت تمام شام می خورد!!!
سورن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۰
شما فکر کردید همه مثل مردم ایران به حرف و گزارشات موجود در کدال اکتفا میکنند و دسترنج خود را در این بورس کوفتی حروم میکنند،نه داداش خرج الکی کردی خودتم میدونی
علی
UNITED ARAB EMIRATES
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۲
می شه بگید این هیئت چه ربطی به بورس داشته که شام دعوتشان کردند. کار بورس به جائی رسیده که فقط می خواهد با چند خارجی عکس بیندازد بکله شاخص مثبت شود.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
سهام شرکتها برحسب ریالی کاربه سوددهیشون ندارم اینقدرمفته که بایه خورده پول می تونندیک گونی سهم بخرندلااقل حالاکه ارزش پول سهام دارای ایرانی یک چهارم ویک پنجم شده بگذاریدسهمها50و60درصدی رشدکنندبعدبه اونهابدیداینجوری که خیلی مفته وهمه ضررهاش روایرانیهاکردندوهمه سودش رواونهامی برند
عماد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷
صحبت های روزانه این کارشناسان بود که ضرر های هنگفت رو نسیب سهامداران کردن و عملا پول مردم را سوزاندن. همین هایی که میگن نفروشید سال 92 هم همین حرف ها رو میزدن. اگر مردم حرف این افراد را آن زمان گوش نکرده بودن الان سرمایه خود را حفظ کرده بودن. نه اینکه فقط در سهم های پالایشی ضرر های بالای 70 درصد به سهماداران زدن. اینه مزد سهامداری در این کشور. خرید و فروش افراد هم به کسی ربطی نداره که نسخه پیچی بخواد. بورسی که ناظران بازار آن چشم و پوش خود را به روی سفته بازی میبندن تکلیفش کاملا معلومه نیاز به آینده نگری هم نداره. چرا باید سهم های قند و شکر که شرکت هاِ انان دچار رکود عمیقی هستن رشد 140 درصدی داشته باشن؟!! ناظر و مسئول کجاست؟!!

ختم کلام: این بازار درست بشو نیست فعلا ....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
دولتمردان دانا آیا با این قیمت ها سهام مردم را می خواهید به اجنبی ها بدهید؟
ناشناس
ROMANIA
سه‌شنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۶
یه دو روز بازار را مثبت کنید تا دوباره سقوط میکنه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۱
آقایان درسته که در دو سال گذشته سرمایمون آب شد و قرار است این آقایان مفت بخرند . ولی در هر صورت این نشان میدهد که مواظب سرمایتون باشین. جهش مثبت بورس در راه است. مطمئن باشین
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۰۳
فطانت سهامدار وفادار داخلو ول کردید چسبیدی به خارجی ها سهام ما ارزون شده گیرم که بیان تو بورس مفت مفت میخواین سهام ارزون شده رو تقدیم کنید مردم هم از ضرر بمیرند واقعا این بیحرمتی به مردم ایران است
كلاه قرمزي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
از قديم گفتن : مرغ همسايه غازه.
مدت دو سال است كه سهامدارهاي خرد را به معني واقعي كلمه خرد كرديد چه از لحاظ مالي چه از لحاظ روحي . بازنشسته اي كه حاصل يك عمر پس انداز خود را وارد بورس كرد به اميد اينكه بتواند اندكي درامد داشته باشد تا جلو عروس و داماد و نوه هايش خجل نشود ، جواني كه پس اندازي را كه به سختي جمع كرده بود تا بتواند ازدواج كند و تشكيل زندگي بدهد ، و يا شخصي را كه براي كمك خرج زندگي خود سرمايه خود را وارد اين بورس مشكوك كرده بود تا بتواند براي جهزيه دختر دم بخت خود لوازمي تهيه كند ، همه را نابود كرديد و براي خودتان اه و ناله به يادگار گذاشتيد ، البته جواب شما اين است كه سرمايه گذاري در بورس ريسك بالايي دارد ولي در اين مدت اخير به همه ثابت شد كه اين بازار مصنوعي بود.
حالا از خارجيها دعوت ميكنيد كه وارد بورس شوند اول اينكه اينها نمي ايند چونكه وقتي متوجه شوند كه يك نماد به مدت يك سال وشايد بيشتر بسته شود و يا اينكه يك شركت بعد از مجمع و اعلام سود تا يك سال بعد و حتي بيشتر سود سهام را نمي دهد و هيج كس هم در شركت جوابگو نيست و يا شركتي بعد از افزايش سرمايه سهام ان گاهي اوقات تا يك سال بعد هم تبديل به سهم نميشود و سرمايه سهامدار بلوكه ميشود و دهها مورد ديگر كه همه ما از ان مطلع هستيم .با اين شرايط اگر سرمايه دار خارجي وارد اين بورس شد بايستي به عقل انها شك كرد! ولي من دعا ميكنم كه بيايند شايد از صدقه سر انها بورس ما كمي سروسامان بگيرد و از اين حالت مخوف خارج شود و ان بازنشسته و ان جوان وان شخصي كه به اميد اندكي درامد بتواند كمي از ضرر خود را جبران كند.
به اميد حق.