بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۲
کد خبر : ۱۵۵۱۸۰
جلسه علنی امروز مجلس با فریادهای بیرانوند در مخالفت با دست دادن ظریف و اوباما آغاز شده و با فریادهای دوباره او نیز پایان یافت.

به گزارش خبرآنلاين، بهرام بیرانوند نماینده مردم بروجرد که صبح امروز با داد و بيداد در صحن علني مجلس گفته بود«ظريف با اجازه چه کسي با اوباما دست داده است؟»، بار ديگر در پايان جلسه علني درخواست نوبت تذکر کرد و گفت: دقيقا زماني که هزاران حاجي در منا آغوش مرگ افتادند آقاي ظريف هم در آغوش اوباما و وزير خارجه آمريکا افتاد! آقاي ظريف غلط زيادي کرده اگر به عنوان وزير خارجه چنين کاري کرده و دلش خواسته با رئيس جمهور آمريکا دست بدهد!

سخنان وي با تذکر محمدحسن ابوترابي فرد که رياست جلسه را بر عهده داشت، روبرو شد که ميکروفن وي را قطع کرده و خواستار رعايت شان وزير خارجه کشور شد. او با بيان اينکه در تذکرات بايد رعايت ادب شود، ادامه داد: شان وزير خارجه و يک مقام مسئول بايد رعايت بشود.

اما بيرانوند با وجود قطع ميکروفنش همچنان با داد و بيداد مي خواست به تذکر خود ادامه دهد که ابوترابي فرد مخالف کرد. اما فرياد برخي نمايندگان موافق با سخنان بيرانوند آنقدر ادامه يافت که نايب رئيس مجلس بار ديگر دستور باز شدن ميکروفن بيرانوند را داد.
نماينده بروجرد هم در ادامه تذکرش با طرح اين ادعاکه ظريف از چارچوب وظايف خود و چارچوب هاي نظام خارج شده است، افزود: آقاي ظريف اگر به عنوان يک شخص، عطش روبوسي با اوباما را دارد، استعفا کرده و در خانه آنها بساط کند!

وي با لحن اهانت آميزي ادامه داد: آمريکا قصد ريشه کني ملت ايران را دارد، به اندازه يک جوجه خروس غيرت داشته باشيد! ملت غيور ايران اين رفتارها را نمي پسندند.

سخنان وي بار ديگر با واکنش ابوترابي فرد روبرو شد که خطاب به وي گفت: غيرت ديني، دفاع از انقلاب و خون شهدا در افرادي مثل آقاي ظريف، از بنده کمتر نيست. ممکن است تصميم به اقدامي گرفته باشند، ولي اين دليل نمي شود او را که نشان داده در خدمت امام و رهبري انقلاب بوده، با ادبياتي ناشايست مورد نقد قرار دهيم!

نايب رئيس مجلس در پايان گفت: ما خطوط قرمزي نسبت به آمريکا داريم و ملت ما جنايات آمريکا در نيم قرن گذشته را فراموش نمي کند. امروز چالش هاي ما در عربستان و يمن ناشي از سياست هاي مذبوحانه مخالف با منافع اسلام است که توسط آمريکا رقم مي خورد. قطعا مردم موضع قاطع نسبت به رفتار آمريکا دارد.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۳
ابوترابی بنده خدا مونده بین این گله چیکار کنه
احمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۴۹
آقای بیرانوند شما چرا خودتو قاطی این شغلای الکی و بدردنخور مثل نمایندگی مجلس کردی به خدا پیشه همیشگی و خاندانی خودتون خیلی یا ارزش تر و بهتر از این کارای بیهودست .
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
یکی نیست به این آقای نماینده بی ادب بگه اگه غیرت داری بجای پول مفت گرفتن وتوهین کردن برو به فکر جامعت باش تا زنها ودحترای این مملکت از سر نداری نرن تو بغل ...............
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
غیرت نان مردم را خوردن و به بدبخنی های آنها چشم بستن است؟!
ahmad
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۹
شما پایتان را از گلیمتان خیلی بیشتر دراز کردید با تو دهنی این مردم روبرو خواهید شد
جواد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
آقا بیرانوند تشکر ان شاالله با کمک شما آمریکا نابود شود و ما دیگه هیچ مشکلی برای طرح در مجلس نداشته باشیم
ناشناس
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۰
بابا این بنده خدا طعنه زده. برا چی منفی دادین.
مچید
GERMANY
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۲
مردم خودشون زبان دارن تو نمیخواد از عوض مردم حرف بزنی درود بر ظریف و تمام مسولان باغیرت
ناشناس
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۹
آره به خصوص به حسن و زنگنه که ما رو به خاک سیاه نشوندن
ali
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
اقا خودتو الکی پاره نکن فعلا میبینی که عربستان که نوکر امریکاست هم جواب شما را نمیده وای به حال اوباما اوباما خیلی بهتر از این کشورهای عربی مغرور است اگه چشاتو باز کنی میبینی ضربه که از عربستان و هم پیمانانشان که تو و امثال تو با نادانی چندین سال است از انها حمایت میکنید ولی انها پشتشان را به ملت کردنند میخوریم بیشتر از اسراییل است . این بزرگترین توهینی است که امثال شما برای کشور و مردم به ارمغان اوردید ظریف مردم و کشور ایران را سربلند و سرافراز کرد و تو خیلی کوچکتر از ان هستی بخواهید برای ما نقشه را ترسیم کنید برو به .....
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۶
واقعا متاسفم که ایشون نماینده مجلس ما هستن ایشون ادبیات چاله میدونی دارن اگه کسی تخطی کرده استیضاحش کنین و طبق قانون رفتار کنین چرا آقای احمدی نژاد در مقام ریاست جمهوری رفتن بغل یه زن نامحرم شما و امثال شما صداتون درنیومد؟؟؟؟ چرا به اوباما نامه زدو تبریک گفت اوباما حتی جوابشو نداد هیچی نگفتین؟؟؟
علی
ROMANIA
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۴
اقای نماینده محترم این نظر شخصی جنابعالی است بنا بر این پای ملت غیور ایران را جلو نکشید. با توجه به اینکه رهبر انقلاب ایشان را فردی شجاع و موءمن و دلسوز معرفی میکنند این رفتارخشن و غیر منصفانه شما جز نفرت برای ملت غیور ایران برای خود و هورا کشندگان همراه شما به بار نمی اورد
ناشناس
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۷
کسی که با داد و هوار کردن باعث تخریب افراد دلسوز بشه دیگه نماینده محترمی نیست
مچید
GERMANY
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۵
مردم خودشون زبان دارن تو نمیخواد از عوض مردم حرف بزنی بی غیرت کسی که میبینه دخترها و زنهاش کجان اما حرف نمیزنه بی غیرت کسی که میبینه برادهاش و پسرهاش دارن نابود میشن اما خودشو زده به خواب درود بر ظریف و تمام مسولان باغیرت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۱
مردم بروجرد از این تیپ نداشتند ... این از کجا پیداش شد؟ همچین یهویی؟
سعید
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۱
جدا برا بروجرد متاسف شدم با این نماینده بی ادبشون
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
برای نماینده متاسفیم وبرای مردم متاسفتر با این نماینده
سعید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
برای نماینده متاسفیم وبرای مردم متاسفتر با این نماینده
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
ابوترابی بنده خدا مونده بین این ... چیکار کنه
شهلا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۷
من هم موافقم غیرت ظریف کمتر از ایشان نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۸
با سلام و ادب خدمت همه خوانندگان محترم ؛
ادب مرد به ز دولت اوست!! واقعا برای مردم ایران خصوصا مردم شریف بروجرد متاسفم که امثال این بنده خدا را به عنوان نماینده خودشان راهی مجلس شورا کرده اند!!!
واقعا در کوران انقلاب و در اوایل آن کسی فکر می کرد ما قراره چند سال بعد اینگونه نماینده در پارلمان خودمان داشته باشیم؟!!!
خدا عاقبت بخیرمان کند!
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۷
این لحن صحبت در شان یک نماینده مجلس نیست. وزیر خارجه ایران که لقب پرکارترین وزیر خارجه جهان رو گرفته با این کار ادب و اصالت یک ایرانی رو نشون داده، نماینده محترم: با بی احترامی و قلدری کردن نمیشه دیپلماسی فعال و موفقی داشت. اطفا اینو بفهمین و با دست فرمون سی سال پیش حرکت نکنید.
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۰
قابل توجه بعضی ها
اقای بیرانوند جانباز قطع عضو است و نمی خواهد انقلاب به دست نا اهلان بیفتد همان فرموده حضرت امام ره
ناشناس
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۵
هرکس جانباز قطع عضو باید به بقیه توهین کنه؟؟؟ مملکت قانون داره از مجاری قانونی شکایت کنه استیضاح کنه نه اینکه تو صحن مجلس فحاشی کنه
ناشناس
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۸
حالا فهمیدیم چرا نماینده مجلس شده آخه اصلا بهش نمیاد نماینده باشه
مچید
GERMANY
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴
سوال:
آیا دست دادن با دشمن کار خوبیست؟

قال امیرالمومنین علی(ع): صافح عدوّك وإن كره، فإنّه ممّا أمر اللَّه عزّوجلّ به عباده يقول:
ادْفَعْ بِالَّتِى هِىَ أَحْسَنُ فَإِذَا الَّذِى بَيْنَكَ وَ بَيْنَهُ و عَدَوَةٌ كَأَنَّهُ وَلِىٌّ حَمِيمٌ وَ مَا يُلَقَّلهَآ إِلَّا الَّذِينَ صَبَرُواْ وَ مَا يُلَقَّلهَآ إِلَّا ذُو حَظٍّ عَظِيمٍ.
فصّلت: 34 و 35.

با دشمنت مصافحه كن، گرچه او اکراه دارد؛ چرا كه آن، از چيزهايى است كه خداوند -عزّوجلّ- بندگانش را بدان فرمان داده است، |آن جا كه| مى فرمايد:
بدى را به آنچه بهتر است، دفع كن. آن گاه كسى كه ميان تو و ميان او دشمنی است، گويى دوستى يكدل مى گردد؛
و اين |خصلت| را جز كسانى كه شكيبا بوده اند، نمى يابند، و آن را جز صاحب بهره اى بزرگ، نخواهد يافت.

الخصال : 633 / 10
بحار الأنوار : 71 / 421 / 58 .
.
پی نوشت:
حدیث خیلی واضح گفته با دشمنی که از دست دادن با تو اکراه دارد، دست بده؛ چون از چیزهاییست که خداوند به بندگان فرمان داده. قبول کردن یا قبول نکردن این موضوع بستگی داره به اینکه ما حرف صاحب نهج البلاغه رو چقدر قبول داریم.
ناشناس
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵
دستت درد نکنه آقا مجید همه چیزروگفتی و حالا این نماینده از نهج البلاغه بیخبر که باید بفهمه شیعه یعنی چی ؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۲
مملکت دست کیا افتاده همشون را میگم غرق چه فلاکتی شدیم
کاظم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۱
ان مقدار که مردم از مجلس ضربه خورده اند از هیچ دشمنی نخورده اند . من جزء ملتی که این بابا می شمارد نیستم . ای گروه موءمنان : با تشکیل کمپینی اعلام برائت کنید از این گونه افراد و طرز فکر . چاره کار منزوی نمودن اینهاست .
ناشناس
GERMANY
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۱
این همه لوایح وطرح بدبختی مردم قابل بررسی در مجلس. توهین وتهمت به نماینده واقعی مردم ظریف عزیزتر از جان چرا؟ امروز یک ملت می گویند ظریف دوستت داریم.
namo
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۲۲
انتخابات نزدیک است و به هر طریق ممکن باید خودی نشان داد حتی با توهین به خادمین این مملکت!
ناشناس
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
اتفاقا با این توهین دیگر به مجلس راه نخواهد یافت . این آخرین دروه نمایندگی ایشان است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۴
در این مدت نمایندگی پول های مردم را دولت قبل به غارت و تاراج بردن هیچی نگفتی امریکا که نبرد تو و امثال وطن و مملکت فروشانی مثل تو به روسیه و چین و ترکیه و غیره دادند حالا که جلوش گرفته میشه دادو فریادت بلنده دست شما برای مردم رو شده ؟؟!!
سلمان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۰۰
غیرت کار ایجادکردناست نه فقط.............
کاظم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۱۲
اقای نماینده مجلس اگر معیار غیرت جوجه خروس است پس همان بهتر که شما با غیرت باشی نه ما.غیرت اینه که نپری تو اغوش روسیه کمونیست که بخش بزرگی از خاک وطن ما که سرشار از نفت و گاز بود از ما ربود وحالا امریکایی از اذربایجان ما نفت میبرد.غیرت اینه که نپری تو اغوش انگلیس مکار که شریک روسیه در تصرف اذربایجان بود وخاک بحرین را از ایران جدا کرد.غیرت اینه که نپری تو اغوش عراقیها که به زن باردار در خرمشهر رحم نکردند ولی حالا داداش شما شده اند.غیرت اینه که 800 میلیارد دلار پول ملت را که در دوره محمود خان هاپولی شده را تعین تکلیف کنی. غیرت اینه که وقتی به دوتا جوان در خاک عربستان تجاوز شد خاکشان را نابود کنی نه اینکه به دنبال ان کار زشت 500 هم وطن دیگر را به کشتن بدهی .غیرت اینه که مواد مخدر را ریشه کن کنی وادم با غیرت تحت هیچ شرایطی به هیچ شخصی نه بی ادبی میکند ونه بی احترامی حتی با دشمنش وقتی که پشت او را به زمین زد.حالا اگه ادم با غیرت هستی بسم الله...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۶
آقای نماینده محترم بی غیرتی اینه که تو این مملکت چند صد هزار بچه سوتغذیه دارند و گرسنه شب سر بر بالین میزارند بی غیرتی اینه که چند میلیون جوان بیکارند بی غیرتی یعنی اقتصاد مملکت به جایی کشوندن که کاسبی دو ماه دشت نداشته باشه. بی غیرتی یعنی اینکه کسایی که مملکت به اینجا رسوندند دارند صاف صاف راه میرندا خودشون برای انتخابات ریاست جمهوری بعدی آماده میکنند. بی غیرتی یعنی اینکه کسی که عامل اختلاس چند هزار میلیارد تومانیه تو کانادا هر هر به ریش این ملت میخنده بی غیرتی یعنی اینکه آدم برای موقعیت خودش و اطرافیانش حاضر باشه خون یه ملت تو شیشه کنه
بانوی ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۳۴
اینها مدعیان فرهنگ هستند .گلی به جمال ارازل و اوباش
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۲
برای مردم بروجرد متاسفم که همچین نماینده ای دارند امیدوارم در انتخابات بعدی آبروی شهر خودتان را بخرید
اعتصام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
غلط زیادی خودت کردی که با لابی گری و قومیت گرایی توولایتتون رای جمع کردی و نماینده شدی حالا به وزیر مملکت توهین میکنی.وا اسفا!!!!
ugd
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۶
مردم با دست دادن آقای ظریف با اوباما مشکلی ندارن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۷
احمدی نژاد بنیان گذار بی ادبی در جامعه شد که چنین نماینده گستاخی از حدود خود فراتر آنهم با ادبیات.....
ما مردم بروجرد متاسفیم که چنین نماینده گستاخی داریم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۵
با ادب باش پادشاهی کن........... بی ادب باش هرچه خواهی کن حد این آقا همین بود.
محمد
UNITED STATES
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۶
تو اگر نماینده مردم هستی برو گرانی و هزار و یک مشکل تولید و نرخ خوراک پتروشیمی و بهره مالکانه معادن و مشکل پالایشگاها با پخش نفت رو حل کن که مملکت تولیدش خوابیده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۹
جناب دکتر ظریف اخلاق اسلامی . انسانی. اصول دموکراسی.دیپلماسی را رعایت کرده است شما نماینده بی ادب که از ریاست جلسه مجلس تذکر گرفتی وای بر شما.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۰
بی ادب خودت غلط اضافی کردی به مردی که در قلب ملت ایران است توهین کردی.
صفر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۰
به این میگن تندرو افراطی
بیزار از اصول گرایان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۷
اون موقعی که احمدی نژاد عکس زن رقیبش رو تو تلویزیون بگم بگم می کرد خوش غیرت کجا بودی ؟
حسین
ROMANIA
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۵
فقط بقل کردن مادر و زن چاوز جایز است و لاغیر .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
این بداخلاقی اجتماعی که متاسفانه دامنگیرهم شده بخاطر تائید شدنه والا خودش میدونه که دیگه توخانواده اش هم رای نداره . میخواد هرطورشده کاری کنه از صندوق درش بیارن. قیمتشم مهم نیست
منوچهر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۳
اقایان که داد بیداد راه انداختین مگر دست دادن با کری و یا ریس جمهور فرق دارد؟ چرا اون موقع ساکت بودین دیگه خرتون از پل گذشت؟ راستی یادتان باشد شما نماینده اقلیتی کمی از جامع هستید واقعا خیلی رودار هستین
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۱۵
درود بر ظریف غیور
ناشناس
UNITED STATES
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۰
دکتر ظریف پشتوانه مردمی داشته و بسیار محبوب ملت میباشد. شما چطور جرات کردید این الفاظ زشت رو در مورد وزیر خارجه مقتدر و با تجربه ما بکار ببرید؟ مواظب رفتارتون باشید که با ملت طرف حساب هستید!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۴
اقای بیرانوند تو ناراحت مفت خوری خودت و دار و دسته است هستی نه مردم ایران / مردم ایران از امریکایی ها اگر بدی هم دیده باشند علتش شماها هستید که سر بار جامعه هستید و بارتان را مردم فقیر باید به دوش بکشند . فقر فساد طلاق اعتیاد افسردگی فحشا امار بجا مانده از عملکر د شماها
بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۸ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۲
واقعا که آبروی فامیل خودت را در بروجرد بردی. خرایب کردی. مگر با نا محرم دست داده. توقع داشتی وقتی او را دید قهر کند.
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۵
رفتار چاله میدانی و فحاشی جایش در مجلس نیست . لطفا اول استعفا دهید و به زبان خودتان این غلط های زیادی را از طرف خود بیان کنید نه از طرف مردم شریف ایران و بروجرد.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۵
بی غیرت اونه که پول ملت رو دادن به زنجانی ها و تو مجلس صداش در نیومد
فلاح
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۵۰
...... اون مردم بریزن که این نفهمو به عنوان نماینده خودشون انتخاب نکنن اخه بی ....چطورمیشه به کری دست بده ولی به اوباما نمیتونه دوتا حلت داره یا نامحرمه یه نجسه که هیچکدومش نیست مملکت بزرگ داره به تو ربطی نداره
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۱:۱۶
وقتی احمدی نژاد با ننه ی چاوز روبوسی میکرد خبری از غیرت میرت نبوووووووووووووووووووووددد؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۴۷
بعضی کشورهای غیر مسلمان این کار را نمی کنند که ظریف کرد .
ناشناس
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
چرا اونموقع که رییس جمهورتون یک زنه نامحرمو بغل کرد هیچ کس دلواپس نشد ؟؟؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۴
لیاقت ظریف اینه که وزیر امور خارجه امریکا باشه تا وزیر امور خارجه ایران. در مذاکره هسته ای هم که همه جیز رو به نفع امریکا تمام کرد.
ناشناس
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۰
حالا میگیم بیرانوندو بزارن جای ظریف شما راست میگی ایشون بهترن که حتی حرف زدن معمولی بلد نیستن
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۷:۴۲
متاسفم که همه ملت سر کار هستند!!!!
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۲
بیرانوند
اتفاقا آقای ظریف کاری را کرده که مردم دوست دارند
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
....... خفقان ملت میخواهید که از این مسایل سو استفاه کنید تا اختلاساتون وابشخور تون قطع نشه از بغل کردن مادر یکی دیگه صداهاتون در نیود اسه ست دادن دو مقام مرد سیاسی فریاد میزنید تو که اداب معاشرت بلد نیستی کی تو رو اورده گذاشته
دستجردی اصفهان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۴
از کوزه برون تراود که در اوست
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
بایدخود مردم بروجرد جواب این زبان دراز...وات را بدهند
ناشناس
ESTONIA
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۶
شهر که شلوغ بشه قورباغه هفت تیر کش میشه
شهاب
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۷
به عنوان یک بروجردی شرمنده ام ولی باور کنید همونطوری که رسایی و کوچک زاده نماینده تهران شدن اینم شده.......شهر ما!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
این همان نماینده ای است که از مرتضوی کلی ....را گرفته باید هم اینچنین حرف بزند.
ناشناس
ROMANIA
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۴۳
این بابا با این تفکر و ادبیاتش بره ... یه پست و مقامی بگیره..و مردم غیوری که ازش حرف میزه احتمالا همون ....هستن چون از مثبت و منفی هایی که گرفته معلومه نماینده مردم ایران نیست!!
ناشناس
UNITED STATES
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۴
من تازه درک کردم که چرا مجلس رو در دوران قاجار به توپ بستند.
ناشناس
ROMANIA
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۸
اینا مصداق کاسبان تحریمند که از بهبود روابط متضرر میشن و الان به های و هوی افتادن.حق دارن جیرشون داره قطع میشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۱
با اجازه دوستان،این آقا اگر حرفی زده،اگر عصبانی شده حق داره،امثال آقای ظریف گمان میکنند اگه مقابل آمریکا نرمش نشون بدی اونها کوتاه میان اما بدانید هدف اونها نابودی کامل نظام و کشور ولی توانش رو ندارند والا لحظه ای تعلل نمیکردند و ثانیاً به شما دوستانی که انواع حرفها رو نثار این نماینده پاک و دلسوز و بروجردیها کردید عرض کنم این آقا در دوران جنگ برای وطن و ناموثش چندین بار مجروح شده تا نهایتاً قطع عضو شد و سه برادرش شهید شدن آنموقع امثال آقای ظریف کجا بودند؟
ناشناس
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۱
جنابی که از این نماینده دفاع میکنی چرا این اقا از این همه اختلاس و دزدی هاکه افراد نزدیک به مقامات بالا انجام میدهند داد و فریاد نمیزند ما دستش را میبوسیم که خودش و خانواده اش برای ناموسمون و خاکمون جانفشانی انجام داده اند اما چرا داد نمیزند که در ایران چرا فساد اعتیاد طلاق فحشا افسردگی خودکشی و هزاران بدبختی دیگر زیاد شده است اتفاقا این خانواده باید بیشتر داد بزنند ولی متاسفانه در این موارد سکوت میکنند و فقط برای امریکا بلدند شاخه و شونه بکشند نه عزیزم این مملکت با شعارهای انقلابش فقط تندروی و سرکوب را یادش مانده نه عدالت و رفع فقر و هزاران مشکل مردم بدبخت ایران که بیداد میکند .
ناشناس
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
با سلام ببخشید اگر این اقا برای وطن وناموس رفته جبهه پس الان هم پشت جبهه میخواست از نوجوانان ایران که در عربستان بی حرمتی شد هم اینقدر داد وبیداد کند چرا اینها هروقت جیزی به ضرر خودشان هست داد وبیداد میکنند در ضمن این قدر هم از شهدای عزیز برای پیشبرد کارهاتون استفاده نکنید انها راه خودشان را رفتند وانشاالله با اربابمان امام حسین ع محشور شوند
حمید
ROMANIA
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۹
از کوزه همهن تراورد که در اوست واقعا انسان افسوس میخوره وقتی میبینه افرادی مثل این آقا که نماینده یک استان میباشد با این الفاظ در مجلس که نماد یک کشور بزرگ مثل ایران است صحبت میکنه ایشان یکبار هم با آقای مطهری درگیر شد اگر بار اول با برخورد جدی میشد شاهد این صحنه نبودیم دو دستدگی ودو جناحی بدجوری کشور رو فراگرفته وآخر عاقبت خوبی نداره
Zas
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۷
جناب اقاي با معرفت مواظب حرف زدنتان باشيد توهين به جناب اقاي دكتر ظريف توهين به ٨٦ درصد ملت بزرگوار ايران است
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۹ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۳
این آقا جانباز قطع عضو و برادر سه شهید که همه چیزش رو فدایی انقلاب و امام کرد حالا باید ناراحت باشه که عده ای همه آرمانها و اهداف انقلاب رو به تمسخر گرفتن.لطفا تو نظرتون رعایت شان افراد رو بکنید.
حسن
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
همین برادر جانباز چرا برای اختلاسگران عربده نمیکشد
علی
UNITED STATES
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۲۷
من به عنوان نماینده ای ازجوانان بروجرد (جوانان روشنفکر واصیل بروجردی )چنانچه در نامه ای جداگانه به خود آقای بیرانوند هم نوشتم وگفتم ودر اینجا هم اعلام میکنم که آقای بیرانوند یک روستا زاده ای ازتوابع شهرستان بروجرد میباشد که اگر ایل بیرانوند نبود به هیچ عنوان نماینده نمی شدند.آقای بیرانوند در پشت نقاب جانبازی خود خیلی سوءاستفاده کرده اند ومیکنند وهر حرفی هم که ایشان می زنند نه تنهاگفته مردم بروجرد نیست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۶
به نظرمن بایداز نمایندگانی چون بیرانوندابتدا ازمون ادب وشعوراجتماعی گرفته شودسپس نسبت به واگذاری کرسی نمایندگی به ایشان اقدام شودچراکه بدیهی ترین ویژگی یک انسان برای اثبات انسان بودن شعور وادب است درپایان برای مردم بافرهنگ ٬اصیل ونجیب بروجرد ارزوی سلامتی کرده وامیدوارم افرادی چون این اقا راپس ازاین به عنوان نماینده این شهرباکلاس مشاهده نکنیم
ایرانی
ROMANIA
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳
ناشناس13:14منم دیشب به این نتیجه رسیدم شاید اون موقع هم کسانی مثل بیرانوند در مجلس بوده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۸
حیف اون مجلسی که بیرانوند نماینده آن باشد,
ناشناس
UNITED KINGDOM
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۹
بهترين راه حل مشكلات متعادل بودن است و صبر شكيبايي با داد يبدأد مشكلى حل نمى شود فقط مشكلات بيشترى را ايجاد مى كند اقاى دكتر هم سعى بر حل مشكلات دارد و ايجاد جو خراب فقط و فقط مشكلات را زياد مى كند . در دنياى امروز بايد با تمام دنيا به صورتي كنار امد كه منافع كشور حفظ شود . ايجاد اقتصادى قوى و قوى كردن اقتصاد مردم بايد يك هدف اصلى باشد .نمونه ژاپن را ببينيد و تاريخش را بخوانيد .
نه معادن دارد نه نفت تازه مساحت كشورش هم كم و پراكنده است .
حركات غلط زياد است نمونه ماليات بر ارزش افزوده ، جريمه كردن بى مورد رانندگان . قانون خيلى خوب است ان هم در حد تعادل نه افراطى و يا گرانى ها از قبيل اب برق گاز الى اخر و يا همين ماشين پرايد كه سالانه چند هزار هم وطنان عزيزمان را به كأم مرگ مى فرسته كسى هم جلوى توليدش را نمى گيرد و علتش هم مى گوين مردم بيكار مى شون كه جوابى منطقى نيست . با پوزش كه كمى پراكنده نوشتم . تعادل را فراموش نكنيد .
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۷
سلام.
اقای بیرانوند عزیز شما چرا با این لحن و ادبیات انتقاد میکنید؟؟؟
از شما بعید است خیلی از مردم کشور میدونند که ظریف قلبش برای مردم و اسلام میزنه بنابراین شایسته نیست با این ادبیات از این مرد بزرگ حمایت کنی!!!!

بنده به این نتیجه رسیدم که اشتباه کردم به شما رای دادم افسوس و صد افسوس.....
ابراهیم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۲
حضور اون دوست ناشناسی که با عنوانی تمسخرگونه آقای بیرانوند رو روستا زاده خطاب کردند عرض کنم اولا روستا زاده بودن عیب نیست و دلیل بی سوادی نیست اتفاقا تمام وقایع مهم ایران را روستازادها رقم زده اند و بیشتر بزرگان علمی وسیاستمداران ایران روستا زاده بوده اند و دوم اینکه امنیت امروز ما مدیون امثال این جانبازان غیور و شجاع.
جوانمرد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۹
خدمت اون افرادی که کامنتهای توهین آمیزی علیه حاج بهرام بیرانوند گذاشتن عرض کنم چون ایشان و خانواده ایشان رو از نزدیک میشناسم میدانم که ایشان به هیچ وجه اهل دزدی و فساد نیست و رای هم که آوردند بیشتر به خاطر درستکار بودنشون بود نه قوم و قبیله چرا که افراد زیادی از همین طایفه در بروجرد کاندید شدند اما کمترین رایها رو کسب کردند، خدا شاهد که برای آقای بیرانوند برادرش با یه فرد دیگه در دورترین نقطه ایران یکیه و هرگز اهل زد و بند و دزدی و فساد نبوده.
arash
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۴
بی ادبه و حد خودشو نمیدونه... با این ادبیاتش ابروی شهرمونو برد متاسفم ...
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۰ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۱۱
اینها از مهبوبیت ظریف میترسند میترسند ظریف رئیس جمهور شود پته همه اینهارا بریزد روی اب اینها میدانند دیگر بین مردم جای ندارند دست پا میزنند این اقا اگر قیرت دارد برود پول مردم گرسنه از اختلاسگران بگیرد چرا ان زمان ان اقا که ازخودشان ان خانوم نا محرم را بغل گرفت فریادشان در نیامد
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۳۹
جناب اقای بیرانوند ما منتظریم شما چاره ای برای این بدبختیهاپیدا کنید امثال شما اومده که عربستان برای ما ادم شده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۰
آقا یکم از این غیرت رو هم خرج پولهای به تارج رفته این مردم کن
وحید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۵
آقای بیرانوند، مثلأ شما نمیاینده مردم هستی؟نظرات مردم رو بخون و بشین سر جات لطفأ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۲
استعداد جناب بیرانوند در پیش بینی بحران های پیشرو و ادبیات ایشان شایسته پاداش است.بیرانوند با این تزت آبروی شهرتو بردی
نیاتانم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۵۳
اون روز یادش رفته ادبش را ببره مجلس
امیر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۵
اگر این نماینده ملت ماست من دیگه هیچ وقت پای صندوق رای نمیرم
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
آی بشه این اصول گراهای افراطی رای نیارن این دفعه خصوصا جبهه پایداری ها . ملت یه نفس راحت بکشن چند سال
اسد
-
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۵۸
اقای ظریف مردی با شخصیت با شعور وانقلابی واکثر مردم اون قبول دارن