بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۳
کد خبر : ۱۵۵۲۹۱
زن 29 ساله نیشابوری با ریختن بنزین بر روی بدنش،خود را مقابل دیدگان همسر و پسر خردسالش به آتش کشید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مادر جوان که حوا نام دارد و قرار بود با تولد فرزند دومش بار دیگر مادر شود، بر اثر شدت سوختگی ها، در بیمارستان امام رضای مشهد جان سپرد.

ماجرای خودسوزی زن جوان اما به همین جا ختم نشد چون که همسر و فرزند خردسالش با دیدن صحنه خودسوزی ،به کمک این زن شتافتند و آنها هم دچار سوختگی شدید شدند.

سه شنبه شب هفته گذشته بود که فریادهای زن جوان در یکی از محله ای نیشابور اهالی منطقه را شتابان به سمت خود کشاند.آنچه پیش روی اهالی این منطقه نیشابور دیده می شد پیکر زن جوانی بود که تمام بدنش میان شعله های آتش محصور شده و شوهر 30 ساله و پسرش در حال خاموش کردن آتش بودند.

همسایه ها بلافاصله با دیدن این صحنه پلیس و اورژانس را با خبر کردند با آمدن عوامل اورژانس و ماموران پلیس مشخص شد زن جوان که باردار هم بود با ریختن بنزین بر روی خودش اقدام به انتحار کرده و همسر و فرزندش هم که برای نجات او آمده بودند دچار سوختگی شدید شدند.

بنا بر اعلام عوامل اورژانس اعضای این خانواده سه نفره همگی به بیمارستان امام رضای مشهد منتقل شدند. ابتدا اعلام شد حال هر سه نفر وخیم است،‌اما شب گذشته خبر رسید مادر باردار، جان سپرده است.

تحقیقات اولیه ماموران از همسایه ها حکایت از این دارد که انگیزه این زن از خودسوزی مشکلات خانوادگی و فشار روحی و روانی بوده است با این حال به دستور اکبری مقدم ، دادستان نیشابور، این پرونده برای مشخص شدن علت دقیق اقدام به خودکشی این زن به صورت ویژه در دادگستری این شهرستان در دست بررسی است.

پیگیری های خبرنگار ما تا لحظه تنظیم خبر از آخرین وضعیت اعضای این خانواده بی نتیجه مانده است.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
قلی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۱
مرگ بر حکومت آل سعود . هر چه میکشیم از این حکومت وهابی است.!!!!!!!
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۹
ای وای....
به کجا داریم میریم!!!!
مشالا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۱
همه اش مقصر این دولت است مردم را دیوانه کرده با این هسته ای مردی که مثل من خر باشد به حرف این دولت کوش کنم پولم را به بورس اودم این دولت باعث شده زن از من طلا ق بگیرد خدا لنت کند کسی که بورس را خراب کرده است
حميد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۳
چشم دلواپسان روشن. لطفا در مقابل مجلس با خانواده تحصن نفرماييد.
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹
حال بقیه ی ما هم بهتر از اون زن بیگناه نیست با اینهمه مشکلات اگر حقوق بگیر دولت نباشی واقعاً از بیکاری و تنگدستی فشار میاد چون 90 درصد ما بیکاریم و تمام صنایع خوابیدن
یاحق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۶
بسمه تعالی
حتماً این مشکلات هم مادی نبوده ....؟؟؟؟؟؟
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۵
در این مملکت بزرگترین اشتباه ازدواج است
و بچه دار شدن
چون یک انسان جدید را وارد جهنم زندگی میکنی که هیچ اینده ای ندارد
وای به حال بچه های این مملکت
شهرام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۲
آقازاده هاکلاهشون روبالاتربذارن فساداقتصادی وفقروفحشاتوکشوربیدادمیکنه بخداقسم توگذشته هاهرگزاینطوری نبودزندگی کاش هرگزبدنیانمیومدم یاکاش هرگزایرانی نبودم
علی
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۱
انان که در گذشته دور بودند هرگز خفت ایرانی را یادندارند؟؟
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۶:۵۰
اینها تبعات رانت، بیکاری جوانان، تورم، رکود، بی‌برنامگی اقتصادی و کلا اقتصاد باری به هر جهت است!! در تکمیل نامه آن ۴ وزیر کمی دلسوز برای بهبود وضعیت بورس، کاش چند وزیر نامه‌ای در حصوص خطر بروز بحران اجتماعی (اعتیاد، طلاق، فحشاء، رشوه و ...) در پس این معضلات احتماعی اشاره شده در بالا را میدادند!!