بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۱
کد خبر : ۱۵۵۳۴۱
وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام خبر حذف ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار نفر از یارانه بگیران و ادامه این روند تا پایان امسال گفت: برای افزایش مشمولان سبد کالا منتظر اعتبارات هدفمندی یارانه هستیم.

علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس، با اعلام این خبر که تاکنون 2 میلیون و 100 هزار نفر از یارانه بگیران غیر نیازمند حذف شده‌اند، گفت: این تعداد تا پایان سال بیشتر خواهند شد و در صورت وجود زمان نسبت به شناسایی افراد نیازمند، همچنان ادامه خواهیم داد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا اعتبارات سبد کالایی افزایش خواهد داشت یا خیر، تصریح کرد: هم‌اکنون منتظر اعتبارات هدفمندسازی یارانه‌ها از محل حذف افراد غیر نیازمند هستیم.

ربیعی همچنین تأکید کرد که همچنان روند حذف افراد غیر نیازمند ادامه خواهد داشت تا جایی که کسری فعلی جبران شود.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با بیان اینکه حذف یارانه اقشار غیر نیازمند تابع پارامترهای خاصی است، تصریح کرد: افراد نیازمند جامعه به طور کامل شناسایی شده‌اند، اما برای حذف افراد غیر نیازمند روند شناسایی دقیق‌تر خواهد بود، تا کمترین خطا روی دهد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
رضا
GERMANY
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
ازاردیبهشت یارانه خانواده پنج نفریم قطع شده.تویی ک میگی بدون چالش وبی سروصدا یارانه فلان تعداد نفر قطع شده بیا جواب بده .بیا این سر وصدا این چالش توضیح بده .روچه حساب تا الان هرچی اعتراض ونامه زدم افاقه نکرد ۱۵۰۰شده تا حالا.پس کی میخوای بدی.ب خداوندی خدا از باعث قطع یارانم نمیگذرم.سه تا بچه دارم تو این کشور .اینه نتیجش۲۹سالمه.بعد میگن جوونا چرا ازثواج نمیکنن.یابراهمروقطع کنید یا به همه یارانه بدید عدالت داشته باشید
ناصر
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
چرا مخارج سوریه را از محل استرداد اختلاس ها تامین نمیکنید ؟ چرا یارانه برادران و خواهران !! سوریه و یمن و نوارغزه و فلسطین و کرانه باختری و عراق و ننه چاوز .و.. از جیب خال مردم ایران باید تامین بشه ؟
حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۴
این حق تمام مردم هست و نباید قطع بشه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
اینجوری ادامه دهید مطمئن باشید دوردوم روجانی رای نمی اورد
amir
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۴ - ۲۳:۰۴
2 میلیون نفر! مطمئنم 20 میلیون هم حذف کرده این بعد آمارها را میدین. چقدر این آمارها برای ما آشناست
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۸:۵۲
و ریختنش به شکم گنده خودروسازان....
که طرف بیاد تو مصاحبش بگه: توقع دارید منم مثل شما پراید سوار بشم؟؟؟؟
یارانه من پراید سوار رو بخاطر خریدن خونه برای خانوادم بعد 15 سال قطع کردید که بریزید به جیب اینها که با پررویی تمام با ما مثل رعیتشون صحبت کنند...
دقیقاً بر عکس رابین هود که از دارا میگرفت میداد به ندارها، شما دارید از مردم میگیرید میریزید به جیب خودتون و دوستانتون