بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۱
کد خبر : ۱۵۵۳۶۴
نویسنده :
محمد اسدنژاد

به گزارش خبرنگار بورس نیوز،شرکت گروه تولیدی مهرام براساس گزارش شفاف سازی، اعلام نموده که بدیل وجود بازار رقابتی شدید و در جهت نیل به اهداف بودجه ای وافزایش سهم بازار محصولات خود روش های و سرفصل های تبلیغاتی چند سال گذشته را که بخش عمده آن را هزینه اسپانسری تیم بسکتبال مهرام تشکیل داده بود،بدلیل دستیابی به کلیه اهداف از پیش تعیین شده تغییر داده و درنظر دارد تبلیغات از سایر طرق و روش های موثرتر را در شش ماهه دوم سال جایگزین آن نماید.

در این رابطه خاطرنشان می نماید که فعالیت باشگاه ورزشی مهرام در سطح تیم های پایه از قبیل نونهالان،امید وجوانان ادامه داشته وفقط هزینه های مرتبط با تیم لیگ برتری مهرام جایگزین خواهد گردید ولذا تغییری در جمع کل هزینه تبلیغات وباشگاه ورزشی مهرام که در بودجه ارائه شده قبلی پیش بینی گردیده بود بوجود نخواهد آمد با توجه به مراتب فوق افزایش قیمت سهام این شرکت طی روزهای گذشته قابل توجیه نبوده وتا این تاریخ تغییری در EPS شرکت به وجود نیامده است.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر