بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۷
نخبگان بورس می توانند در بازار بورس و دیگر بازار های مشابه همچون آتی سکه و بازار های جهانی سرمایه گذاری موفقی داشته باشند به نحوی که بتوانند سود بسیار قابل توجهی در مدت مشخص به دست بیاورند.
کد خبر : ۱۵۵۳۶۶
نویسنده :
خانه سرمایه
پس از یک مرحله، برگزاری موفق دوره ی آموزشی جامع و مدون نخبگان بورس، برای اولین بار در ایران، خانه سرمایه به عنوان متولی و مجری انحصاری برگزاری این دوره ی کامل آموزشی، در پاییز 94دور دوم آموزش های جامع نخبگان را برگزار می کند.

دوره ی کامل نخبگان بورس با کاندیدا هایی که حائز شرایط ذیل باشند معرفی می شود:

از دید ما نخبه بورس کسی است که به علوم مختلف موفقیت در سرمایه گذاری در بورس (مثل تحلیل تکنیکال و بنیادی) اشراف کامل داشته باشد و حداقل در یکی از اینها تبدیل به متخصص با تجربه گردد.

توانایی های نخبگان بورس:

نخبگان بورس می توانند در بازار بورس و دیگر بازار های مشابه همچون آتی سکه و بازار های جهانی سرمایه گذاری موفقی داشته باشند به نحوی که بتوانند سود بسیار قابل توجهی در مدت مشخص به دست بیاورند.

نخبگان بورس علاوه بر سرمایه گذاری موفق شخصی خودشان می توانند دیگران را نیز راهنمایی کنند، می توانند مشاور در شرکت های سرمایه گذاری، کارگزاری و سایر نهاد های مالی باشند.

چگونه می توانیم تبدیل به یک نخبه سرمایه گذاری در بازار بورس شویم؟

یک نخبه سرمایه گذاری در بازار بورس و دیگر بازار های مالی مثل آتی سکه، دو ویژگی مهم و مشخص دارد: اول اینکه علم سرمایه گذاری را کسب کرده است و دوم اینکه تجربه ی کافی بدست آورده است. علم و تجربه توامان برای برای رسیدن به این مرتبه کافی است.

دوره نخبگان بورس خانه سرمایه چیست؟

دوره نخبگان بورس خانه سرمایه در مسیری هدفمند و مدون که شامل دوره های مختلف و کاربردی است، افراد مستعد تبدیل شدن به نخبگان سرمایه گذاری در بازار بورس را پرورش می دهد تا پس از پایان این مسیر تبدیل به یک نخبه واقعی سرمایه گذاری در بازار بورس شوید.

مسیر دوره نخبگان بورس خانه سرمایه شامل چه بخش هایی است؟

شاید بعد از سال ها فعالیت در بازار بورس و دیدن برندگان و بازندگان بورس می توانم بگویم برندگان بورس نخبگانی هستند که فقط 2 چیز بهتر از دیگران دارند آن دو چیز یکی علم تحلیل است و دیگری تجربه در بازار بورس، تجربه ای که شاید چند برابر علم تحلیل ارزشمند باشد اما بدون علم تحلیل تقریبا ناکارآمد است و در اصل ارزشش را کنار علم تحلیل به دست می آورد. در دوره نخبگان خانه سرمایه هدف ما انتقال علم تحلیل و تجربه بازار در کنار هم به شرکت کنندگان دوره می باشد.

در این دوره چه علم هایی (دوره های تحلیلی) را می آموزیم؟

در اصل یک نخبه بورس باید به علم تحلیل تکنیکال و بنیادی بازار بورس کاملا آشنا باشد و در یکی از این دو علم متخصص حرفه ای شود. در این دوره شما به خوبی هر دو دوره را در سطح عالی آموزش می بینید و در یکی از آنها به انتخاب و نوع توانایی هایتان متخصص می شوید. برخی در تحلیل تکنیکال استعداد بیشتری دارند و برخی در تحلیل تکنوفاندامنتال ( بنیادی ) اما قطعا دانستن هر دو در هر سطحی برای نخبگان الزامی است.

شرایط پذیرش در دوره نخبگان بورس خانه سرمایه چیست؟

سه شرط برای پذیرش در دوره نخبگان بورس خانه سرمایه وجود دارد:

1- هدف داشتن

در تبدیل شدن به نخبگان بورس مهمترین معیار این است که فرد بخواهد تبدیل به یک نخبه فوق حرفه ای بازار بورس باشد، با برنامه ریزی خانه سرمایه خروجی های این دوره حتما نخبگان به نامی در سرمایه گذاری در بازار بورس می شوند و زبانزد خاص و عام این بازار خواهند بود.

2- سرمایه گذاری مستقیم در بورس از شروع دوره

افرادی که در دوره شرکت می کنند حتما باید کد بورسی و معاملات آنلاین داشته باشند ودر کد معاملاتی خود حداقل 50 میلیون ریال سرمایه، برای خرید و فروش داشته باشند و در طول مدت برگزاری کلاس ها خرید و فروش وکسب تجربه در بازار بورس را شروع کرده باشند.

3- زمان داشتن

افرادی که در این دوره شرکت می کنند علاوه بر ساعات حضور در دوره باید در ساعات خارج از کلاس بر روی مباحث آموزش داده شده کار کنند و با استفاده از آموزش های داده شده موقعیت های معاملاتی و فرصت های بازار بورس را شناسایی کنند و در مورد آنها با اساتید دوره ها صحبت کنند.

دوره آموزشی نخبگان بورس خانه سرمایه

برای دریافت اطلاعات بیشتر به آدرس ذیل مراجعه نمایید.

www.khanesarmaye.com/nokhbegan

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
لاماسیا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۸
هیچ فایده ای ندارد

از بخش خصوصی واقعی حمایت نمی شود
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۴ اسفند ۱۳۹۴ - ۰۳:۰۸
خوبه اما باید علاقمند باشید. اساتید خوبند بعضی،ها خیلی کلاس میزارن