بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۳
کد خبر : ۱۵۵۳۷۲
حمید بعیدی نژاد به مخالفت های مکرر رسایی با توافق هسته ای واکنش نشان داد.

به گزارش «انتخاب»، بعیدی نژاد، عضو تیم هسته ای در صفحه ی ایستاگرام خود نوشت: جناب آقاي رسايي، چشم!چشم! به خدا آقاي دكتر لاريجاني، همه ي نمايندگان محترم مجلس و بلكه همه ي ملت ايران والله، بالله ميدانند كه شما با برجام مخالف هستيد، آخه اثبات اين مخالفت شما كه ديگه پلاكارد نميخواست. 

بخدا همه ميدانيم كه جنابعالي از همان ابتدا هم مخالف مذاكرات هسته اي بوديد، همه ميدانند كه شما با همان تفاهم ژنو هم مخالف بوديد. واقعا فكر نميكنم كسي نداند كه جنابعالي در اين دو سال كه تيم مذاكراتي در حال مذاكره بود چقدر وقت با ارزش نمايندگي خود را به مخالفت با تفاهم ژنو، اجراي تفاهم ژنو و مذاكرات وين اختصاص داديد. 

بخدا همه ميدانند كه در همين دوره بعداز پايان مذاكرات چقدر در سخنرانيهاي خودتان در تهران و يا شهرستانها به مخالفت با برجام برخاستيد. همه والله در جريان اين تلاشهاي شما هستند. فكر نكنم يك نفر باشد كه نداند شما با چه حساسيتي در گفتگوهاي كميسيون برجام شركت فرموديد و با چه جديتي تلاش نموديد ضعفهاي برجام را با آقاي دكتر عراقچي به بحث بگذاريد. حتي يك نفر هم نيست كه نداند حتي با پايان گرفتن بحثهاي كميسيون باز هم از تلاش نايستاديد و با شركت در سخنرانيها حتي در جمع متحصنين خواستيد مسئولين را از خطرات بالقوه تفاهم هسته اي آگاه كنيد. والله همه ميدانند كه شما با برجام مخالفيد چون پذيرش برجام را بمعناي باز شدن راه نفوذ دشمن ميدانيد.

بخدا همه اينها را ميدانند. واقعا چه نيازي به بالا بردن پلاكارد در مجلس بود. ولي خداييش جناب آقاي رسايي بعد از اين تلاشهاي بسيار گسترده كه به قدر كافي و وافي هم انجام شده است، خواهش مي كنيم حالا كه بحث برجام به صحن علني آمده است شما يك كمي استراحت بفرماييد و فقط اجازه دهيد يك كمي هم ديگر نمايندگان صحبت كنند. همين. مخلص شما هم هستيم و قصد خداي ناكرده هيچگونه جسارتي هم نبود! فقط يا علي
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۷
واقعا جای تعجب دارد با توجه به اینکه رهبری چندین بار با این توافق موافقت کرده وگروه رسایی ودوستانشان ادایی ولایت مداری دارند پس این همه اصرار برای چیه؟دوما چرا با توجه به این همه مشگلات کشور این نماینده ها تمام توان خود رو در جهت مخالفت با این تواغق گذاشته اند؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۳
همه ما رسایی و همفکرانش رو می شناختیم .



ولی فریب کاری شما اقایان تدبیر و امید و بازی های عوام فریبانه تون در بورس رو دیر متوجه شدیم .


گناه شما خیلی بدتر از امثال رسایی است . !
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۳
برجام خیانت بزرگی است که وقتی میفهیمیم میزان فاجعه ان را که بعضی اقایان برای ادامه زندگی خارج تشریف برده اند و ما مثل اجداد زمان قاجار دچار مصیبت های خیانت ایشان هستیم.
ایرانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۸
خدایی با توجه به محدودیتهایی که وجود دارد بورس نیوز تا اونجایی که برایش مقدور است نظرات رو تائید کرده که جای تشکر دارد در مورد آقای رسایی دوست داشتم که هر انچه در دارم رو بیان کنم ولی فقط به این اکتفا مبکنم که در مورد اصالت ایرانی بودن ایشان بنده بشدت مشکوک هستم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۸
اقا یه سول وجدانا کی به رسائی رای داده ای ملت بافرهنگ تهرانی پرمدعا
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۱
تا وقتی که جوان ایرانی سر سطل زباله در خیابان دنبال یک لقمه نان میگردد هیچکس حق ندارد بگوید خدمت به این مملکت کرده است در واقع همه خیانت کار و فاسد هستند که فقر فساد در مملکت اسلامی روز به روز افزایش کرده است امار طلاق اعتیاد اختلاس و .... کجایش خدمت به مردم است حالا از هر گروه و حزبی که هستی دیگه ما ان ایرانی که تاریخ و تمدن و هنر و صنعت و کشاوزی داشتیم نیستیم
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۸
نرود میخ آهنی بر سنگ سخت