بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
کد خبر : ۱۵۵۳۷۷
به گزارش ایسنا، سردار اسکندر مومنی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای یگان ویژه ناجا با بیان اینکه فاجعه منا به دلیل ناکارآمدی و بی‌کفایتی آل‌سعود رخ داد، گفت: من این فاجعه را به مردم و به ویژه خانواده جانباختگان تسلیت عرض می‌کنم.

وی یگان ویژه را یگانی راهبردی و انقلابی برای دفاع از انقلاب اسلامی دانست و گفت: این یگان با انگیزه و با ایمان آماده اجرای مأموریت‌های خود در سراسر کشور است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه یگان ویژه آموزش دیده و آشنا به آخرین تکنیک‌های روز دنیاست، خاطرنشان کرد: این نیرو دارای تجهیزات به روز است و آخرین تجهیزات را برای دفاع از انقلاب در اختیار دارد.

مومنی با بیان اینکه قدرت تحرک بالا و آمادگی در اجرای مأموریت‌ها از ویژگی‌های یگان ویژه است، اظهار کرد: سال گذشته مأموریت بزرگی از سوی یگان ویژه برگزار شد و آن تامین امنیت زائران عتبات بود. امسال نیز این وظیفه به بهترین شکل انجام می‌شود و علاوه بر آن ما آماده می‌شویم که نظم و امنیت برای برگزاری دو انتخابات پرشور در زمستان امسال را برگزار کنیم.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه یگان ویژه با انجام آموزش و مانور به قانون‌شکنان نشان می‌دهد که ما آماده‌ایم گفت: با وجود شما دشمن جرأت ایجاد ناامنی در کشور را نمی‌کند و اگر هم چنین اتفاقی بیفتد به بهترین شکل ممکن پاسخ مناسبی به آنان داده خواهد شد. 
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۹
همش دفاع از انقلاب پس مردم چی؟؟؟