بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۹
بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده، چهل و هفتمین نشست باشگاه مشتریان بورس طی هفته آتی در خصوص تحلیل بنیادی صنعت دارو با همکاری شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان برگزار خواهد شد.
کد خبر : ۱۵۵۳۹۶
نویسنده :
محمدآموخته
نشست هفته جاری باشگاه مشتریان بورس نیوز در خصوص تحلیل بنیادی شرکت پست بانک بنا به درخواست مدیران این بانک به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار بورس نیوز، همانگونه که قبلاً اطلاع رسانی شده بود قصد داشتیم در تاریخ 14 مهر ماه سال جاری، نشست بررسی بنیادی سهام پست بانک را با حضور مدیران ارشد این بانک برگزار کنیم که بنا به دلایلی این امکان میسر نشد و طبق درخواست مدیران این بانک، جلسه به تعویق افتاد و مقرر شد تاریخ بعدی از سوی مدیریت این بانک برای برگزاری نشست اعلام شود. لذا در همین مجال از کلیه ثبت نام کنندگان پوزش می طلبیم و امیدواریم در زمان دیگر بتوانیم این جلسه را برگزار کنیم.

همچنین بر اساس برنامه ریزی های بعمل آمده، چهل و هفتمین نشست باشگاه مشتریان بورس طی هفته آتی در خصوص تحلیل بنیادی صنعت دارو با همکاری شرکت کارگزاری اردیبهشت ایرانیان برگزار خواهد شد.

لینک ثبت نام

http://www.boursenews.ir/fa/forms/67

لازم به ذکر است، آن دسته از افرادی که علاقمند به ثبت نام در باشگاه بورس نیوز را دارند، می توانند از طریق لینک زیر و با پرداخت حق عضویت سالانه 100 هزار تومان برای افراد حقیقی و 200 هزار تومان برای افراد حقوقی به عنوان عضو جدید باشگاه ثبت نام کرده و از خدمات ارایه شده بهره مند شوند.


لینک ثبت نام افراد حقیقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/1

لینک ثبت نام افراد حقوقی

http://www.boursenews.ir/fa/forms/3

زمان برگزاری:

سه شنبه 94.07.21 از ساعت 15 الی 17

محل برگزاری:

میرداماد- نرسیده به میدان مادر- خیابان نسا- خیابان پیرزاده- پلاک 38- طبقه سوم- دفتر سرمایه گذاری فرهنگیان


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
ارسال نظر