بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
کد خبر : ۱۵۵۳۹۷

سید حسین نقوی حسینی روز دوشنبه در گفتگو با خبرنگار پارلمانی جارپرس درخصوص احتمال صحت گمانه زنی ها درمورد به گروگان گرفته شدن برخی دیپلمات های کشورمان از جمله غضنفر رکن آبادی سفیر سابق ایران در لبنان، گفت: وزارت خارجه در این زمینه بسیار ضعیف برخورد می کند؛ تعیین تکلیف این موضوع جنبه سیاسی و خاصی ندارد و باید از دولت عربستان خواسته شود که این مورد را تعیین تکلیف کند.

 

نماینده ورامین و پیشوا در مجلس ادامه داد : باید بگویند که این افراد طبق چه اسنادی در مناسک حج حضور نداشته اند و اگر حضور داشتند باید مشخص شود که جزو جانباختگان هستند و اجساد آنها را نیز نشان بدهند.

 

نقوی حسینی گفت: اینکه گمانه زنی ها همچنان ادامه داشته باشد و عادی از کنار این موضوع بگذریم کار درستی نیست ؛ چرا که آن ها مجموعه ای از دیپلمات های کشورمان بوده اند.

 

این عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان تصریح کرد: ما خواستار تعیین تکلیف این موضوع هستیم ، با حرکت لاک پشتی وزارت خارجه بنده فکر نمی کنم که در این زمینه به نتیجه ای برسیم.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۲
میخوای تانکارو برداریم بریم به سمته عربستان ؟ حرکت لاک پشتی چیه آخه خب دارن پیگیری دیپلماتیک میکنن دیگه هر چیزی عرفی داره برادره من
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۱
دشمنی شما را با آقای ظریف و دیپلماسی کشور را چه کسی است که نداند.