بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۰
علی رقم خنثی شدن بمب خبری توسط مدیر عامل ایران خودرو یک مقام آگاه عنوان کرد:

بمب خبری را آلمان ها در ایران خودرو کارگذاشتند؟!

بمب خبری ایران خودرو همچون یک بمب ساعتی در زمان مقرر به صدا در خواهد آمد و گمانه زنی هایی که در این رابطه موجود است، حکایت از آن دارد که این مجموعه اقدام به عقد قرارداد ساخت خودرو با یک شرکت آلمانی که گفته می شود فولکس واگن است، نموده و احتمالاً از این پس مهندسین و کارشناسان فولکس واگن با حضور در شرکت ایران خودرو، خودروهای جدیدی را طراحی و به بازار عرضه خواهند کرد.
کد خبر : ۱۵۵۴۲۰
نویسنده :
یارمحمدی
چندی پیش مدیر عامل شرکت ایران خودرو در نشست خبری که با رسانه ها داشت از بمب خبری و وقوع اتفاقی مهم در این مجموعه یاد کرد که ذهن اهالی بازار و رسانه ها را پیرامون پیدا کردن این بمب خبری که تا ده روز بعد قرار بود اعلام شود، مشغول کرد به طوری که گمانه زنی های مختلفی در رابطه با این بمب خبری مطرح شد.

به گزارش بورس نیوز، این اخبار در حالی است که شرکت ایران خودرو از جمله شرکت های خودروسازی می باشد که علی رغم بزرگ بودن و فعالیت هایی که دارد همچون دیگر شرکت های این گروه با بدهی های فراوان همراه و علاوه بر این مشمول کمپین نخریدن خودرو نیز شده که این موضوع تبعات منفی برای شرکت در برداشته است، بطوریکه طی این مدت راه اندازی کمپین، با انباشت بسیار زیاد محصولات مواجه و به دنبال آن قیمت سهام "خودرو" نیز با افت قابل توجهی روبرو شده است.

بر اساس این گزارش، مدیر عامل ایران خودرو روز گذشته طی مصاحبه ای با یکی از خبرگزاری ها اعلام کرد که هیچگونه بمب خبری در کار نبوده و این موضوع تعبیر رسانه ها و خبرنگاران می باشد و این مجموعه در حال حاضر اقداماتی انجام خواهد داد که از جمله این موارد تنها می توان به افزایش کیفیت محصولات و طراحی موتور ملی توربو شارژ اشاره کرد.

مواردی که مدیر عامل این مجموعه بزرگ در گفتگو با این رسانه خبری عنوان کرده، هیچ کدام ارتباطی با آن بمب خبری نداشته و همه جز مواردی است که در گذشته نیز عنوان شده بود. به طور کل این اتفاقات آنچنان مهم نیست که از آن به عنوان بمب خبری و اتفاقی بسیار مهم و یا خبری جدید برای این مجموعه یاد شود.

بر این اساس، نکته جالب توجه، تناقضی است که در صحبت های این مقام مسئول وجود دارد، به این صورت که اگر واقعاً بمب خبر در کار نبوده چرا در همان زمان که این بحث از طرف رسانه ملی و شبکه های خبری مطرح شد نه تنها اقدام به شفاف سازی در این خصوص نکرد بلکه هیچ واکنشی هم به آن نشان نداد؟ از طرفی به نظر می رسد همچنان وجود یک اتفاق بسیار مهم در این مجموعه محتمل می باشد و شاید مدیر عامل برای شگفت زده کردن مردم قصد دارد این خبر را در زمان مناسب اعلام کند.

حال با توجه به خنثی شدن این بمب از طرف مدیر عامل این مجموعه سوالی که برای همه به وجود آمده این است که تعیین مدت زمان ده روزه در نشست خبری برای اعلام این خبر بر چه مبنایی تعیین شده است؟

بر این اساس، طبق پیگیری های خبرنگار بورس نیوز، یک منبع آگاه عنوان کرد: احتمالاً بمب خبری ایران خودرو همچون یک بمب ساعتی در زمان مقرر به صدا در خواهد آمد و گمانه زنی هایی که در این رابطه موجود است، حکایت از آن دارد که این مجموعه اقدام به عقد قرارداد ساخت خودرو با یک شرکت آلمانی که گفته می شود فولکس واگن است، نموده و احتمالاً از این پس مهندسین و کارشناسان فولکس واگن با حضور در شرکت ایران خودرو، خودروهای جدیدی را طراحی و به بازار عرضه خواهند کرد.

این منبع آگاه گفت: این خودروها از لحاظ کیفیت، به هیچ عنوان قابل مقایسه با خودروهای موجود ایران خودرو نخواهد بود و این مجموعه با این اقدام می تواند کیفیت خودرو که یکی از دلایل اصلی تشکیل کمپین نخریدن خودروی صفر توسط مردم می باشد را بهبود بخشد.

در پایان شایان ذکر است، به گفته این منبع آگاه طی مدت یک هفته است که مهندسین این شرکت احتمالی آلمانی در مجموعه ایران خودرو مستقر بوده و مشغول فعالیت های تحقیقاتی و مشورتی با مدیران این شرکت هستند لذا طی چند وقت آینده باید منتظر به صدا درآمدن این بمب خبری در رسانه های ملی باشیم.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
خسته نباشند . بمب خبری ...فولکس واگن خودش ترکیده ...تازه برا شما بمب خبری شده
ناشناس
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۱
نترکیده جانم، به جا یورو 6 یورو 5 زده فوقش... برا ما که یورو 2 هم با تقلب میزنیم خیلی هم خوبه. به نظرم برا اولین بار از فرصت پیش اومده به موقع استفاده کردن. البته اگر شایعه درست باشه
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۵
بمب خبری در سهام ایران خورو کار گذاشته شده که با قیمت افتضاح خود بازار راهم با خود همراه کرده است
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۸
هر کسی با تامل صبر سهم خودرو را نگهدارد یا خریداری نماید چند ماه دیگر شاهد تحولی عظیم خواهد شد .
ناشناس
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
خدا از دهنت بشنوه
ناشناس
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۲
باشد که شما نیز پس از یاد گرفتن مطالعه صورتهای مالی و صرف 20 ثانیه زمان رستگار شوید
ناشناس
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۹
درسته. ورشکستگی کامل خودروسازها. بلایی که سر خودروسازای شوروی اومد، در انتظار سایپا و ایران خودرو.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۴
از همین حالا دارم میگم جنک با عربستان اغاز خواهد شد و بورس به صفر خواهد رسید
ناشناس
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۶
رضا کجا کار میکنی ؟ ایران خودرو یا پارس ؟
رضا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
سلام فقط تا پایان اسفند دست نگه دارید وخودروی صفر نخرید بسیاری از مشکلات حل می شود .
ناشناس
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۸
پولمون کجا بود مرد حسابی ...

نه تنها تا پایان اسفند بلکه تا رسیدن به قیمتهای واقعی , مشابه قیمتهای خودرو ایرانی در عراق و ... دست نگه میداریم حتی اگر امکان خرید داشتیم که نداریم ...
یاحق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۵
بسمه تعالی
بمب خبری ورود ۵۰۰ هزار خودروی دست دوم فولکس واگن به همراه قرار داد ایرانخودرو با شرکت فولکس واگن جهت تولید خودرو میباشد که قرار است از طریق ایران به دو کشور عراق و افغانستان هم صادر شود.
رصا
UNITED ARAB EMIRATES
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۰
فولکس واگن ورشکسته شده و در آینده تعطیل می شود.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۵۵
آقا رضا شما تنت به تن اعراب خورده !فولکس در همه دنیا شناخته شده است .ایکاش به ایران بیاد و پژو را ببرن.
سید حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۳
خبر بسیارخوبی هست و باعـث شکسته شدن کمپین ضدخودرو میشود. فقط بی سیاستی مدیر ایرانخودرو بوده که به این نحو تبلیغات به ضرر ایرانخودرو کرده چون موضع ایرانخودرو رو تضعیف میکنه و آلمانها میگن اگه واقعا این بمب خبری رو میخاین باید امتیازات بیشتری بدین.
ناشناس
جمعه ۱۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۶
کمپین نخریدن ادامه خواهد داشت سید .

اولش با تقاضای مشروع پایین امدن قیمت و بالا رفتن کیفیت شروع شد اما حالا مشکل کمبود نقدینگیه .....

اگر هم پولی باشه صرف درمان و سبد دارویی مردم میشه , نه خریدن خودرو .

تیرتون به سنگ خورد .