بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۲
کد خبر : ۱۵۵۴۳۱
به گزارش سایپا نیوز و به نقل از ایران هفته گذشته گروه خودروسازی سایپا طرحی با‌عنوان اتو خدمت سایپا آغاز کرد و در این طرح با استفاده از ایده جدید و جالبی سعی کرد نگاه‌های مشتریان را به خود جلب کند. این طرح که برای نخستین بار در صنعت خودروسازی با شرایط خاص خود مطرح شده بود و یک برنامه‌ برد، برد برای دو طرف مشتریان و بنگاه اقتصادی طراحی شده بود با نگاه کمک به اقتصاد خانواده‌ها هدف خود را در قالب طرح هزینه سفر برای مشتریان و از طرفی ایجاد نقدینگی برای گروه سایپا دنبال می‌کرد.
این شرایط در برهه‌ای از زمان که رکود بر بازار داخلی بشدت حاکم است و خرید و فروش خودرو بسختی انجام می‌شود باعث شد مردم با خروج نقدینگی خود و شرکت دراین طرح استقبال خوبی از آن انجام دهند. باید اشاره کرد در زمانی که رکود بر بازار حاکم است بهترین اقدام برای کسانی که دارای نقدینگی هستند بهره‌گیری از شرایط مناسب سرمایه‌گذاری است و سایپا عملاً با ایجاد این طرح نوین توانست افکار عمومی را به‌خود جلب کند و مردم را مجاب به سرمایه‌گذاری در این طرح جدید خود بکند. براساس شنیده‌ها در این مدت سایپا توانسته آورده خوبی را به شرکت وارد کند و قطعاً با ایجاد این نقدینگی خواهد توانست بر مشکلاتی که با آن روبه‌رو است براساس برنامه‌ریزی خاص و مدیریت شده فایق آید. به‌نظر می‌رسد این طرح جدید سایپا می‌تواند با ایجاد شرایط مناسب از لحاظ مالی و ارتقای کیفی محصولات در راستای خواست مشتریان گام بردارد.
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۰:۵۳
ای بابا
مهدی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۱
آقا خودتون هم فهمیدید چی گفتید چه طرحی چه کشکی همینطوری الکی ی چیزی میذارید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۰۴
در این طرح کل مبلغ خودرو جهت پیش فروش دریافت میکنند که متاقضی با این مبلغ میتوانن خودرو بصورت خرید فوری تحویل بگیرید هدف افرادی که در این طرح شرکت میکنند انصراف و دریافت سود است که به این ترتیب مشکل فروش خودروسازان حل نمیشود بلکه بحران تشدید میشود.
مشکل اصلی مردم کیفیت و قیمت محصولات است که ربطی به این طرح ندارد.
ناشناس
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۲
شما پولو بده اگه تونستی پس بگیر
ماشالا کل مملکت شده موسسه میزان
ناشناس
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۰
کاملا درسته و تازه بحران زمانی شروع میشه که سایپا هنگام سررسید بخواد پول مردم پس بده
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸
تابلویه که این متن توسط واحد فروش و بازاریابی سایپا تهیه شده و فقط از زبون راوی نوشته شده، بجای اینکه بگه ما این کارو کردیم گفته اونها که کارشون درسته این کارو کردن!
ناشناس
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۷
لایک برادر لایک
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۹
موفقیت طرح کمپین تحریم خرید خودرو دارد بخوبی اشکار میشود و خودرو سازها با این دست وپا زدن ها نتیجه ای نخواهند گرفت وتا نرسیدن قیمت واقعی وکیفیت مناسب ادامه عدم خرید خودرو پا برجا خواهد بود کیفیت خوب وقیمت مناسب نصف قیمتهای فعلی استقبال از خرید اغاز خواهد شد
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۰
خبر کذب پخش کردن نداره ، نکنید این کارو زشته ......
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۰۳
وای تا دیر نشده برم خودرو بخرم. سایپا متشکریم. ای قهرمان رده بندی کیفیت و رضایتمندی مشتریان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵
اطلاع رسانی در خصوص طرح مذکور بسیار کم بوده ولی امیدوارم اگر هم طرح موفقی بوده و مورد استقبال قرار گرفته ، مسئولین خودروسازی اعتماد مشتریان خودشون رو با برنامه ریزیهای کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت عملی و قابل اجرا ( نه بصورت غیر واقعی ) بدست بیارن و درس امروز از کمپین مردمی رو هرگز فراموش نکنن .
امیر حسین
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
واقعا" طرح خیلی خوبی ، با توجه به اینکه در حال حاضر حرکت اقتصادی و یا خرید و فروشی تو بازار رونق نداره میتوان سود خیلی خوبی را بابت این طرح سایپا به جیب زد .
ناشناس
UNITED STATES
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۵
دوستان از پرسنل سايپا هستم طرح كامل شكست خورده بطوريكه از سمت رييس به بالا مجبور كردن در طرح شركت كنن كه بازم استقبال نشده .