بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
کد خبر : ۱۵۵۴۳۶
هیات انگلیسی متشکل از رییس و مدیرکل اتاق بازرگانی انگلیس و ایران، ریچارد دالتون و مارتین جانستون و سایر همراهان از تالار معاملات بورس تهران بازدید کردند.
این گروه پس از بازدید از تالار معاملات ضمن ملاقات با حسن قالیباف اصل مدیرعامل بورس و برخی از اعضای هیات مدیره بورس تهران، با سازوکار معاملات و نظارت بر شرکت ها آشنا شدند.
در این نشست سرفصل های مختلفی از قبیل فرایند خصوصی سازی، ترکیب شرکت های لیست شده، فرایند انتشار اطلاعات مالی شرکت ها، تنوع صنایع، پتانسیل های موجود در اقتصاد ایران و سازوکار های ورود سرمایه گذاران خارجی عنوان گردید و به پرسش های مطرح شده به طور مبسوط پاسخ ارائه شد.
در پایان این نشست هیات انگلیسی ابراز امیدواری کرد با رفع تحریم ها بازار سرمایه ایران پذیرای سرمایه گذاران از کشورهای مختلف خواهد بود.
همچنین با توجه به بسترهای موجود، ایران می تواند سرمایه گذاران با نگرش های مختلف ریسک و بازده را به سمت خود جلب کند./ایرنا
اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
فرهاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
دولت روحانی در حال آماده کردن بستر بورس برای ورود احتمالی انگلیسیهاست. ایشان سود انگلیسیها را بر جبران ضرر سهامداران متضرر بورس دولتیشان ترجح میدهند!!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۴
دوستانی که دارید نوسان گیری می کنید و اونابیی که سهماتون رو می فروشید یه ذره به این حرف من فکر کنید (نمی گم نفروشید فقط فکر کنید) به نظرتون با هزار پوند چند از بهترین سهمای بورس رو میشه خرید؟ با ده هزار تا چطور؟ با ده هزار دلار چطور؟ یه ذره فکر کنید اینا دارن بورس رو دو دستی تقدیم کسایی می کنن که سالها ما رو تحریم کرده بودند در آینده ای نه چندان دور میان همه سهمای ارزنده رو با قیمت خیلی خیلی پایین می خرن بعد با چند برابر به خودمون می فروشن. پیشنهاد می کنم یه بار دیگه سریال کیف انگلیسی رو ببینید و اتفاقات جنگ جهانی اول و دوم رو مطالعه کنید. اون موقع گندم رو از مردم مفت خریدن و رفتن آتش زدن بعد مردم ما از گرسنگی می مردن اما یه ذره از اون گندما رو بهشون نمی دادن. پس حالا سهماتون رو مفت بفروشین ببینیم چی میشه!!
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۷
ساخت مترو کلانشهرها توسط شرکت های انگلیسی
alibaba
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۰:۰۲
خوش خدمتی به انگلیسیها بابت ..........