بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۹
کد خبر : ۱۵۵۴۳۸

امروز در بازار فرابورس، 84 میلیون ورقه بهادار در 35 هزار و 756 نوبت دست به دست شد که دفعات معامله در مقایسه با روز گذشته بیش از 2 برابر افزایش نشان داد.

به گزارش روابط عمومی فرابورس ایران، معاملات 14 مهرماه 1394 در فرابورس ایران با خرید و فروش 84 میلیون و 390 هزار سهم به ارزش 412 میلیارد و 620 میلیون ریال به پایان رسید.

سرمایه‌گذاران بیشترین حجم و ارزش معاملات امروز خود را به خرید و فروش 16 میلیون و 310 هزار سهم شرکت تازه‌وارد پگاه فارس به میزان 43 میلیارد و 100 میلیون ریال اختصاص دادند.

آیفکس در روز جاری روند افزایشی به خود گرفت و با 5 واحد صعود به 663 واحد رسید و سهام پتروشیمی مارون بیشترین تاثیر را در این رشد داشت.

شرکت‌های صنعتی شمال شرق شاهرود، مینو شرق و پالایش نفت لاوان بیشترین افزایش و شرکت‌های زغال سنگ پروده طبس، فناوری اطلاعات خوارزمی و آ س پ بیشترین کاهش قیمت را تجربه کردند و هر ورقه اوراق تسهیلات مسکن 568 تا 715 هزار ریال دست به دست شد.

بر اساس این گزارش، صندوق سرمایه‌گذاری اعتماد آفرین پارسیان با معامله 357 هزار و 680 سهم بیشترین حجم معاملات ETF را در روز جاری از آن خود کرد و اوراق اجاره سه ماهه قائد بصیر با داد و ستد 100 هزار ورقه بهادار بیشترین حجم معاملات اوراق با درآمد ثابت را داشت.

نماد شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، گروه پتروشیمی سرمایه‌گذاری ایرانیان ، بانک دی، سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی، قند شیروان، پالایش نفت تهران، پالایش نفت لاوان و سرمایه‌گذاری مسکن پردیس به عنوان پربیننده‌ترین نمادهای فرابورسی معرفی شدند.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر