بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۱۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۴
سایت مشاوره سرمایه گذاری دیلی تحلیل برگزاری می کند:

آموزش رایگان تحلیل تکنیکال

سایت مشاوره سرمایه گذاری دیلی تحلیل اقدام به راه اندازی مجموعه ای آموزشی در حوزه تحلیل بازار سرمایه نموده است. در این مجموعه دروس متنوعی از مباحث تکنیکال و بنیادی قرار خواهد گرفت که استفاده از آن می تواند برای افراد علاقه مند بسیار مفید باشد.
کد خبر : ۱۵۵۴۷۹
نویسنده :
محمدآموخته
سایت مشاوره سرمایه گذاری دیلی تحلیل اقدام به راه اندازی مجموعه ای آموزشی در حوزه تحلیل بازار سرمایه نموده است. در این مجموعه دروس متنوعی از مباحث تکنیکال و بنیادی قرار خواهد گرفت که استفاده از آن می تواند برای افراد علاقه مند بسیار مفید باشد.

مدیر سایت دیلی تحلیل در گفت و گو با خبرنگار بورس نیوز گفت با توجه به احساس نیاز شدید به دانش تحلیل در بازار سرمایه، دیلی تحلیل همواره در ارتقای این امر کوشا بوده و این بار نیز با راه اندازی این آموزشگاه مجازی گام دیگری در این راستا برداشته است. در شرایطی که شاید یادگیری تحلیل با توجه به هزینه هایی که دارد برای برخی امکان پذیر نباشد، این جزوات رایگان که از معتبرترین منابع ترجمه شده و همچنین مطالبی که توسط کارشناسان دیلی تحلیل به آن افزوده شده، در اختیار علاقه مندان قرار می گیرد.

فرمانی افزود در حال حاضر تعدادی از دروس تحلیل تکنیکال در این بخش قرار دارد که به مرور بر مطالب آن افزوده خواهد شد و همچنین دروس سرفصل تحلیل بنیادی نیز به زودی در این بخش قرار خواهد گرفت. علاوه بر این دو شاخه تحلیل، درس هایی از مهارت های لازم برای انجام معامله خوب و موفق ارایه خواهد شد. در نهایت باید گفت با مطالعه کامل این جزوات، افراد یک دوره آموزشی مقدماتی را گذرانده و آشنایی کاملی نسبت به تحلیل ها خواهند داشت.

کارگزاری تدبیرگران فردا با مجوز مشاوره سرمایه گذاری از سازمان بورس اوراق بهادار، از سال 1393 سایت دیلی تحلیل را به عنوان درگاه اصلی مشاوره سرمایه گذاری به بازار معرفی نموده است که عضویت در این سایت و استفاده از تحلیل ها، اخبار و پیشنهادات خرید و فروش آن کاملا رایگان بوده و نیاز به پرداخت هیچ هزینه ای ندارد. همچنین در این کارگزاری مشاوره حضوری و تلفنی برای مشتریان آن به صورت رایگان انجام می گیرد.

در پایان مدیر سایت دیلی تحلیل به معرفی کانال تلگرام دیلی تحلیل پرداخت و گفت: علاقه مندان با عضویت در این کانال می توانند جدیدترین اخبار و تحلیل های بازار را در سریع ترین زمان ممکن دریافت کرد و از سیگنال های خرید و فروش نیز استفاده نمایند.

عضویت در کانال تلگرام: https://telegram.me/DAILYTAHLIL

لینک سایت دیلی تحلیل: http://www.dailytahlil.com

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
محمد رضا بهنام
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۳۱ تير ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۵