بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
در پی انتشار یک گزارش

جوابیه "وپخش" به بورس نیوز

طی یکشنبه هفته گذشته گزارشی با عنوان "شاگرد اول های گروه داوریی مشخص شدند" در پایگاه خبری بورس نیوز منتشر شد که در پی بروز اشتباهی سهوی نام شرکت هلدینگ داروپخش در لیست شرکت های تولید کننده دارو قرار گرفته بود که این موضوع با واکنش مدیران مجموعه مذکور مواجه و جوابیه ای را به سایت خبری بورس نیوز ارسال کردند.
کد خبر : ۱۵۷۳۵۶
نویسنده :
جمشیدی
طی یکشنبه هفته گذشته گزارشی با عنوان "شاگرد اول های گروه داوریی مشخص شدند" در پایگاه خبری بورس نیوز منتشر شد که در پی بروز اشتباهی سهوی نام شرکت هلدینگ داروپخش در لیست شرکت های تولید کننده دارو قرار گرفته بود که این موضوع با واکنش مدیران مجموعه مذکور مواجه و جوابیه ای را به سایت خبری بورس نیوز ارسال کردند که در ذیل این گزارش مشاهده می کنید.

مدیریت محترم پایگاه اطلاع رسانی بورس نیوز

با سلام

احتراماً، عطف به مطلب درج شده در آن پایگاه خبری در تاریخ 24/08/1394 با عنوان "در بررسی های بورس نیوز: شاگرد اول های گروه دارویی مشخص شدند" ضمن ابراز تعجب از بیان چنین تحلیل سطحی در سایتی پر بیننده که همواره مطالب تخصصی و مفیدی ارائه می نماید، انتظار دارد تحلیلهای منتشره با بررسی دقیق و تخصصی صورت پذیرد و از ارائه اطلاعات گمراه کننده به بازار سرمایه خودداری شود.

لازم به توضیح است که شرکت داروپخش(سهامی عام) یک هلدینگ دارویی با ماهیت سرمایه گذاری با پرتفوی شامل شرکتهای بزرگ تولید و توزیع کننده دارو در سراسر کشور میباشد که پایان سال مالی تمامی آنها 29 اسفند ماه هر سال است و درآمد عملیاتی این شرکت از محل سود تقسیمی سرمایه گذاری در شرکتهای فرعی و وابسته کسب می گردد که طبق استانداردهای حسابداری ایران درآمد سرمایه گذاری در شرکتهای فرعی و وابسته در زمان تصویب سود توسط مجمع عمومی سالانه صاحبان سهام شرکتهای سرمایه پذیر(تا تاریخ تهیه صورتهای مالی) توسط شرکت سرمایه گذار شناسایی می شود. لذا چون عمده درآمد این شرکت مانند شرکتهای تولیدی در طول سال مالی بطور تدریجی کسب نمی گردد، مقایسه درآمد این شرکت با درآمد شرکتهای تولیدی صحیح نمی باشد. از پایگاه خبری بورس نیوز انتظار است جهت روشن شدن افکار عمومی توضیحات لازم در سایت خبری و در معرض دید استفاده کنندگان قرار گیرد.


جوابیه

لذا بورس نیوز ضمن پوزش از خوانندگان محترم خود به دلیل اشتباه پیش آمده امیداوار است شرکت هلدینگ داروپخش که در مواجهه با اشتباه پیش آمده در خصوص اطلاع رسانی نوع عملکردشان اینگونه حساسیت به خرج داده و سریعاً نسبت به این موضوع واکنش نشان داده اند در برابر پاسخ به سوالات اصحاب رسانه که همان سوالات و ابهامات موجود در اذهان فعالان بازار سرمایه و سهامداران می باشد نیز با همین حساسیت واکنش نشان داده و در جهت رفع سوالات پیش آمده در خصوص سهام شرکت خود و زیر مجموعه ها با رسانه ها همکاری نماید. چرا که سایت خبری بوس نیوز به علت عدم پاسخگویی مدیران این مجموعه نام این شرکت و مدیران آن را از لیست پیگیری های خبری خود برای انجام مصاحبه خارج نموده است.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
بورس نیوز لااااااایک
خوب صدای ساکتان رو در میاری