بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۰
این کانال خبری که مدت کوتاهی است فعالیت خود را آغاز کرده، با انتشار اخبار و مباحث مهم و متنوع بورسی و غیر بورسی، مطالب مدیریتی و نکات آموزشی مختلف توانسته بالاترین تعداد مخاطب را در میان سایر کانال های مرتبط با حوزه #بورس به خود جذب کند.
کد خبر : ۱۵۷۴۹۶
نویسنده :
کیوان فر
#کانال# خبری# بورس# نیوز در برنامه تلگرام مقام اول را در بین سایر کانال های تلگرامی بورسی کسب کرد و 20 هزار تایی شد.

به گزارش بورس نیوز، این کانال خبری که مدت کوتاهی است فعالیت خود را آغاز کرده، با انتشار اخبار و مباحث مهم و متنوع بورسی و غیر بورسی، مطالب مدیریتی و نکات آموزشی مختلف توانسته بالاترین تعداد مخاطب را در میان سایر کانال های مرتبط با حوزه #بورس به خود جذب کند.

بدین ترتیب در مدت کوتاهی با اعتماد بی نظیر خوانندگان نسبت به این رسانه پر مخاطب، #کانال# خبری# بورس# نیوز با اختلاف فاحشی در تعداد اعضا در صدر سایر کانال های بورسی قرار گرفته و تعداد اعضای آن به بیش از 20 هزار نفر رسیده است. همچنین این کانال خبری بورسی در حوزه های اقتصادی نیز جزو یکی از پر بازدیدترین و پرمخاطب ترین کانال های تلگرامی شده که روند رو به رشد تعداد اعضای آن همچنان ادامه دار است.

این رویداد نشان از آن دارد که یکبار دیگر فعالان و سرمایه گذاران فعال در # بازار# سرمایه# و # بورس به این رسانه اعتماد کرده اند که ما نیز اعتماد مخاطبان خود را ارج نهاده و از آنها سپاسگذاریم.

افزودن بر این# بورس# نیوز در تلاش است برای پاسخگویی مناسب به مخاطبان خود اخبار و مطالب به روزتر و متنوع تری را در # کانال # خبری# بورس# نیوز منتشر کند.

اما این تعداد عضو در شرایطی حاصل شده که بازار سرمایه و بورس مدت هاست درگیر رکود شدید و روند فرسایشی بوده و اقتصاد کشور نیز اوضاع نا به سامانی را در اختیار دارد.

در پایان گفتنی است مخاطبانی که به عضویت در # کانال# خبری# بورس # نیوز و اطلاع از آخرین اخبار و مباحث مهم اقتصادی و بورسی تمایل دارند، می توانند از طریق لینک ذیل به جمع ما بپیوندند.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
اصفهانی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۰۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۷:۰۴
سر این بازار چه می اورند؟ شرکتی که 35 سال ارزیابی دارایی نشده وحالا هم 4 روز پی در پی با صف فروش او را روبرو می سازند به راحتی سر شرکت وسر سهامداران را می شکنند دارایی شرکت 18 برابر شده ولی ارزش سهم ثابت ودر بدتر ین وضع قرار دارد ایا حق سرمایه گذار این است؟ 35 سال صبوری وحالا هم افت وافت!!!!!!!!!!!!!!!!!!