بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۶
کد خبر : ۱۵۷۶۰۱

اختلافات برادران حاضر در فوتبال ایران از دیرباز وجود داشته اما هرگز آنها راضی به رسانه ای کردن این اختلافات نشده اند. حاشیه های مستند «من ناصر حجازی هستم» بهانه ای شد تا یک زخم کهنه سر باز کند و شاهین بیانی صحبت هایی تکان دهنده را علیه برادر کوچکترش، شاهرخ بر زبان آورد.

 

شاهین بیانی در گفت و گو با کاپ، ضمن ابراز ناراحتی بابت شهادت شاهرخ برای امیر قلعه نویی در دادگاه اظهار داشت: من ابتدا باید بگویم هر اختلافی بین امیر قلعه نویی و ناصر حجازی بوده است همان روزی که امیر در بیمارستان بالای سرش حاضر شد و پیشانی اش را بوسید تمام شد و رفت. هم امیر را دوست دارم و هم حجازی را. چون این دو نفر از خانواده استقلال هستند و من به هر کسی که از این خانواده بزرگ باشد احترام می گذارم ولی درباره برادرم شاهرخ این طور نیست. چون هرگز او را از خانواده استقلال نمی دانم.

 

شاهرخ یک دروغگو است

وی ادامه داد: خطاب به شاهرخ می گویم تو چه رابطه ای با استقلال داری که بیایی درباره مسائل مربوط به این تیم اظهارنظر کنی. تو حتی طرفدار استقلال هم نیستی و صلاحیت این را هم نداری که خود را استقلالی بدانی. بگذارید خیال تان را راحت کنم. برادر من یک فرد دروغگوست که شما یک حرف راست از زبانش نمی شنوید.

 

مادرم را از خانه اش بیرون کرد

پیشکسوت استقلال در ادامه به افشاگری علیه برادرش پرداخت و خطاب به او گفت: آقای شاهرخ خان! همین حالا که این حرف ها را بر زبان می آورم پیش مادرمان هستم. در شهر ساری. آمده ام به او سر بزنم. راستی خوب شد گفتم که مادرمان ساری است. تو اصلا می دانی که او کجاست و چه روزهایی را سپری می کند؟ از همه شما که دنبال این هستید شاهرخ را در مسائل مختلف استقلال شریک کنید می خواهم از او بپرسید چند وقت است به مادرش حتی یک تلفن هم نزده است. مادری که به خاطر ازدواج چهارمش او را از خانه بیرون انداخت.

 

شاهرخ صلاحیت شهادت ندارد

بیانی تاکید کرد: خطاب به شاهرخ می گویم ماجرای خانه مان در سیدخندان را یادت است؟ همان خانه ای که به خاطر همسر چهارمت حیله گری کردی و با کلک و به بهانه وکالت محضری مادرم را به دفترخانه بردی و سند را به نام خودت زدی. آیا خدا از تو می گذرد که مادرمان را از خانه بیرون کردی؟ مادر من چند سال است در ساری و نزد خواهرمان زندگی می کند. آن وقت این آدم صلاحیت این را دارد که بخواهد در دادگاه به نفع کسی شهاد بدهد؟ کسی که با مادر خودش چنین کاری می کند جایش در فوتبال است؟ جایش در مکتب استقلال است؟ آقای شاهرخ خان وقتی از من درباره تو پرسیدند پیش مادرمان بودم. همین حالا اشک در چشمانش حلقه زده است. تو که به خودت نمی آیی. کاش یک نفر پیدا شود که شاهرخ را به راه راست هدایت کند.

 

آه مادرم، قلعه نویی را به این روز انداخت

کاپیتان اسبق استقلال در ادامه  به بیان درخواستش از امیر قلعه نویی پرداخت و گفت: امیر دوست و همبازی من است و برایش احترام زیادی قائل هستم. هیچ وقت نگفتم اما الان می گویم که اگر استقلال سال گذشته نتیجه نگرفت به خاطر آهی بود که مادر من برای شاهرخ کشید. امیر فردی است که مسائل احساسی را خیلی خوب درک می کند. او همیشه سرلوحه زندگی اش احترام به بزرگتر و پدر و مادر بوده است. قطعا می داند که شاهرخ چطور زندگی می کند و چه کارهایی کرده است. به آه کشیدن هم اعتقاد زیادی دارد. این بود دلیل ناکامی های سال گذشته استقلال.

 

موضع علیه قلعه نویی

وی افزود:وقتی یک نفر مثل شاهرخ کنار قلعه نویی قرار می گیرد باید تا ته ماجرا را بروی. امیدوارم این حرف های من باعث شود قلعه نویی شاهرخ را راضی کند تا حداقل خانه مادرم را به او برگرداند. آقای قلعه نویی! یادت است در گذشته شاهرخ چقدر علیه شما موضع گرفت؟ تمام حرف های او در آرشیو روزنامه ها موجود است. طرفداران واقعی استقلال هم همه چیز را می دانند. تاکید می کنم، شاهرخ را نباید جزو خانواده استقلال دانست.

 

خانه مادرم را برگردان

بیانی در پاسخ به این پرسش که آیا با امیر رفیعی کارگردان مستند ناصر حجازی صحبتی کرده است، عنوان کرد: به خدا قسم رفیعی را فقط یک بار سر میز شام دیده ام. قسمت این بود حرف های رفیعی درباره شاهرخ زمانی مطرح شود که من نزد مادرم هستم و می دانم او که سال ها به شاهرخ محبت کرده چه حال و روزی دارد. پس لازم بود یک بار این حرف ها که همه اش برخاسته از دل من است بیان شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۷
امثال شاهرخ و نامجو مطلق و کلهر و..که به پرسپولیس رفتند هم استقلالی نیستند.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۰۶ آذر ۱۳۹۴ - ۰۶:۰۵
ما که چیزی نفهمیدیم اگر کسی اصل ماجرا را می داند به ربان ساده توضیح دهد.
ناشناس
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۱
ایشون حرصش قضیه سند خونه بوده که استقلال بهانه خوبی شده تا همه مسائل خانوادگی رو با برچسب استقلال بیان کنه. خوب همه قبول دارن که اگر ایشون همچین حیله یی زدن و مادرشون رو بی خانمان کردن خیلی کار زشت و ناپسندیه ولی کار شما هم ناپسنده که میایی مسائل شخصی تون رو با رسانه مطرح میکنی حالا یه سوال اینکه چرا مادرتون با شما نیست و با دخترشون هستن؟ آیا همسرتون اجازه میدن که با شما زندگی کنن؟ البته شما تقصیری ندارید این سیستم خانمهای ایرانیه که مادر خودشون میتونن هر چند سال که بخوان باهاشون زندگی کنن و بیان و برن ولی مادر شوهر حق نداره بیش از دو بار در سال اون هم به مدت 1 ساعت بیاد خونه پسرش اون هم با قرار قبلی نه سرزده. من در یک کشور دیگه یی زندگی میکنم و با اینکه همه ما ایرانیها میگیم چینیها بی احساسن و فلان ولی همه زوجهای جوان چینی به محض ازدواجشون پدر و مادر پسر میان با اونا زندگی میکنن و در نگهداری بچه ها و همچنین برعکس نگهداری جوانان از پیر ها رو انجام میدن و همیشه هم در فروشگاهها و خریدها با هم اند. خلاصه هنر نزد ایرانیان است و بس. فقط خودمون رو پسندیدیم.