بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
شنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶
کد خبر : ۱۵۷۶۲۱

رئیس‌ کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: فکر می‌کنم دولت در لایحه بودجه 95 رقم 2850 تومان را برای دلار در نظر بگیرد گرچه متوسط فروش دلار در سال جاری 2900 تومان بود.

غلامرضا تاجگردون رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانیخبرگزاری تسنیم، با اشاره به تقدیم لایحه بودجه سال آینده در 15 آذر امسال درخصوص پیش‌بینی قیمت ارز در بودجه 95 اظهار داشت: فکر می‌کنم که دولت در لایحه بودجه 95 رقم 2850 تومان را برای دلار در نظر بگیرد و بودجه را با همین نرخ ارز تقدیم مجلس کند.

وی با بیان اینکه فکر می‌کنم دولت قیمت دلار را نسبت به سال جاری افزایش ندهد، گفت: البته در بودجه 94 نیز قیمت ارز را 2850 در نظر گرفتیم اما عملکرد امسال بیشتر از این بود و دلار را بالای 2850 فروختند.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: اگر دولت رقم دلار را همان 2850 در نظر بگیرد، بیانگر این است که تصمیم دارد، اجازه افزایش قیمت‌ها را ندهد البته قابل پیش‌بینی نیست که مجلس چه تصمیمی خواهد گرفت.

تاجگردون تاکید کرد: از آنجا که متوسط فروش دلار در سال جاری 2900 تومان بود، به نظر من باید در بودجه سال آینده نیز حداقل همین میزان لحاظ شود.


اشتراک گذاری :
ارسال نظر