بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۰۸ آذر ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۷
بیست و نهمین دوره آموزش مدیریت سرمایه گذاری در بازار های مالی با گرایش آموزش جامع تحليل تكنيكال C.T.A آذر ماه ۹۴ توسط شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا برگزار می گردد.
کد خبر : ۱۵۷۷۱۵

به گزارش بورس نیوز ، بیست و نهمین دوره آموزش مدیریت سرمایه گذاری در بازار های مالی با گرایش آموزش جامع تحليل تكنيكال C.T.A آذر ماه ۹۴ توسط شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا برگزار می گردد.

طراح و مدرس این دوره آقای مهندس علیرضا مهدی پور که تاکنون 2۸ دوره آموزش مدیریت سرمایه گذاری را در دانشگاه ها و شرکت های کارگزاری و مشاور سرمایه گذاری و پردازش اطلاعات مالی و مراکز آموزشی مختلف برگزار کرده است در باره این دوره چنین می گوید :

این دوره با هدف آموزش کسب بازده مناسب و مدیریت ریسک در بازارهای مالی در قالب مجموعه ای جامع شامل يك سطح مقدماتي و پنج سطح اصلي طی 84 ساعت آموزشي برگزار مي شود.

سطح مقدماتي پيش نياز دوره اصلي بوده و مخصوص علاقه منداني مي باشد كه تاكنون در بازار هاي سهام يا قرار داد هاي آتي سكه طلا تجربه معاملاتي نداشته اند، علاقه مندان در اين دوره با مفاهيم و سازو كار هاي بازار هاي سهام و قرار داد هاي آتي سكه طلا و سهام آشنا مي شوند.

در ادامه به تشریح پنج سطح اصلی دوره می پردازیم ، این پنج سطح همانند قطعات پازلی هستند که در کنار یکدیگر معنی پیدا کرده و امکان کسب بازده مناسب و مدیریت ریسک را فراهم می سازند .

در سطح اول اصول تحليل تكنيكال به شيوه اي كاملا كاربردي مورد بحث قرار مي گيرد و عناصر پایه به تفصیل مورد بحث قرار می گیرند.

در این دوره کاربرد نرم افزار های تحلیلی پایه مانند متااستاک و ره‏آورد نوین 3 ومتا تریدر آموزش داده می شوند .

در سطح دوم 37 استراتژي معاملاتي قرار داد آتی و 16 استراتژی معاملاتی سهام مورد بحث قرار ميگيرد.

استراتژي هاي معاملاتي به بررسي نقاط بهينه ورود و ارزيابي ميزان ريسك هر معامله مي پردازند.

هدف از سطح سوم ، تشخيص محيط معاملاتي بر اساس نظريه اليوت و الگوهای ریاضی، تعيين هدف قيمتي محصولات مالي ، تشخیص نقاط حمایت و مقاومت و در نهایت وجود یا عدم وجود جریان سرمایه مي باشد.

در این دوره کاربرد نرم افزار Advanced Get آموزش داده می شود.

هدف از سطح چهارم تحليل بازار بر اساس احساسات معامله گران و درك روان شناسي بازار با بهره گيري از نموارهاي شمعي ، رنكو ، كاگي و سه خط شكست مي باشد، اين ديد گاه در مديريت ريسك ومدیریت بحران نقش اساسي ايفا مي كند.

در نهايت سطح پنجم که شامل دو بخش مي باشد:

در بخش اول معامله گران با سيستم معامله گر منطقي بازار هاي سرمايه ACDآشنا مي شوند، اين سيستم وضعيت محصول مالي با توجه به عرضه و تقاضاي موثر هر جلسه معاملاتي بررسي كرده و سطوحي را به عنوان نقطه بهينه ورود وسطوحي را جهت متوقف كردن ضرر پيشنهاد مي دهد بعلاوه سطوح حمایت و مقاومت کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت محصولات را به روشنی به تصویر می کشد و از سویی دیگر دید گاه معامله گران بازار در کوتاه مدت و میان مدت و بلند مدت درباره محصول مالی مشخص را نمایش می دهد.

و در بخش دوم 20 سيستم معاملاتي بر اساس اصول مورد آموزش در پنج سطح CTA مورد بررسي قرار ميگيرد و عملا محیط معاملاتی ، نقطه ورود ، حد ضرر ، پیش بینی سود و در نهایت نقطه خروج انعطاف پذیر را جهت مدیریت بحران در قالب این سیستمهای معاملاتی بیان می کند.

در طول مدت دوره اشتراک رایگان نرم افزار ره‌آوردنوین ۳، نرم افزار جستجوی پیشرفته سهام استاک سرچ به شرکت کنندگان در دوره اختصاص داده می شود.

مدارک پایان دوره با عنوان گواهينامه پايان دوره آموزش مديريت سرمايه گذاري با گرايش آموزش جامع تحلیل تکنیکال توسط شرکت پردازش اطلاعات مالی مبنا برای دانش آموختگان واجد شرایط صادر مي‌شود.

این دوره در روزهای جمعه از ساعت ۸:۳۰ الی ۱۲:۳۰ در محل دانشکده مهندسی مکانیک دانشگاه خواجه نصیر واقع در میدان ونک، خیابان ملاصدرا، خ پردیس برگزار می شود.

جهت دريافت اطلاعات بيشتر به سایت   mabnadp.comیا  alirezamehdipour.ir  مراجعه و يا با تلفن هاي 9- 88500378 تماس حاصل فرماييد.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

اشتراک گذاری :
ارسال نظر