بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۰۹ آذر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۹
امروز در حالی 17 درصد از سهام "شبندر" برای فروش روی میز معاملات قرار گرفت که علیرغم انتظار بازار از عدم وجود خریدار اما این معامله دقایقی قبل صورت گرفت.
کد خبر : ۱۵۷۷۷۶
نویسنده :
یارمحمدی
طی معاملات روز جاری، 17 درصد از سهام شرکت پالایش نفت بندر عباس توسط سازمان خصوصی سازی به وکالت از طرف شرکت ملی پالایش و پخش فرآوده های نفتی ایران به قیمت پایه هر سهم 429 تومان عرضه شد.

به گزارش بورس نیوز، امروز در حالی 17 درصد از سهام "شبندر" برای فروش روی میز معاملات قرار گرفت که علیرغم انتظار بازار از عدم وجود خریدار اما این معامله دقایقی قبل صورت گرفت.

با پیگیری های انجام شده گفته می شود شرکت نفت و گاز پارسیان اقدام به خرید سهام این شرکت کرده و به نظر می رسد با انجام این معامله شرکت ملی پالایش و پخش از ترکیب سهامداران بالای 1 درصدی "شبندر"  خارج شده باشد. چرا که با توجه به سابقه سهامداران پالایش نفت بندر عباس شرکت ملی پالایش و پخش مقدار 17.04 درصدی سهام را در اختیار داشت و با انجام این معامله تنها 0.04 درصد از سهام این شرکت در مالکیت پالایش و پخش باقی مانده است.

بر اساس این گزارش، سهام "شبندر" در حالی روی تابلوی معاملات خرد، به قمیت 361 تومان در حال معامله است که عرضه بلوکی امروز در قیمت 429 تومان با 20.79 درصد افزایش نسبت به معاملات خرد این سهم صورت گرفت.


جهت عضويت در كانال تلگرام #اخبار #اقتصادي #بورس_نيوز روي لينك زير كليك كنيد و گزينه JOIN را بزنيد.

https://telegram.me/boursenews_ir

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
عزتی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۱
این معامله بدون کارمزد کارگزاری بوده است.