بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸
کد خبر : ۱۵۷۸۱۵
رکورددار سنگین وزن جهان در رده جوانان گفت: «این روزها باید دوران اوج و طلایی من می‌بود اما رضازاده خرابش کرد.»
به این مطلب امتیاز دهید
40

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، پس از اینکه رکورد حسین رضازاده توسط لوچف روس شکسته شد، دیروز بسیاری به یاد سعید علی حسینی افتادند، استعداد ناب و بی همتایی که هنوز در ابتدای راه بود اما می توانست رکورد استادش را به راحتی بزند.

 

نکته عجیب هم این است که در شبکه های اجتماعی بسیاری از اینکه رکورد رضازاده شکسته شده خوشحال بودند. این ماجرا به بررسی های بیشتری هم نیاز داد.

 

هر چند شاید سعید علی‌حسینی را این روزها دیگر کسی به خاطر نیاورد اما وزنه‌بردارو ستاره سابق تیم‌های ملی جوانان و بزرگسالان ایران که هنوز هم رکورددار وزنه‌برداری دسته سنگین‌وزن در رده جوانان دنیاست، کسی بود که می توانست رکورد رضازاده را بکشند و یا حفظ کند که این رکورد در اختیار یک ایرانی بماند.

 

هر ۶ رکورد یک‌ضرب، دوضرب و مجموع جوانان و بزرگسالان جهان در این دسته متعلق به ایرانی‌ها بود اما علی‌حسینی با ۲۰۶، ۲۴۵ و ۴۵۱ کیلوگرم همچنان رکورددار جوانان جهان است و بهداد سلیمی با ۲۱۴ رکورددار یک‌ضرب، حسین رضازاده با ۲۶۳ و ۴۷۲ کیلوگرم رکورددار دوضرب و مجموع مسابقات جهانی بود که لوچف این رکورد را شکست.

 

علی‌حسینی که این روزها زیاد حال ندارد در این خصوص گفت: «هنوز هم باورم نمی‌شود که از وزنه‌برداری محروم شده‌ام. این روزها باید دوران اوج و طلایی من می‌بود اما رضازاده خرابش کرد. رضازاده برخلاف گفته‌هایش هیچ‌گاه دوست نداشت رکوردهایش شکسته شود.»

 

علی حسینی که ناراحت بود ادامه داد: «رضازاده زورش به من رسید، اما فکر اینجایش را نمی‌کرد که یک روس بیاید و رکوردهایش را بشکند. حالا دیگر او از لیست رکوردداران خارج شده اما نام من همچنان میان رکوردداران باقی مانده است. هیچ‌گاه نمی‌توانم او را ببخشم و هیچ وقت هم او را نمی بخشم. او اگر می‌خواست می‌توانست مانع محرومیت مادام‌العمر من بشود. من هیچ‌گاه به دنبال دوپینگ نبودم و در یک سیستم از قبل مشخص شده با این مشکل روبه‌رو شدم. آینده من را خراب کردند.»

 

وی که نمی خواست بیشتر از این صحبت کند در حالی که بغض داشت گفت: «امیدوارم بهداد سلیمی برای المپیک با آمادگی برگردد و باز هم رکوردها را برای ایران ثبت کند.»

تابناک

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
ROMANIA
سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۴
واقعا اشتباه كرد
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۸
متاسفانه بعضی از این قهرمانان بویی از جوانمردی نبردند
حسن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۱۱ آذر ۱۳۹۴ - ۲۱:۰۷
رضا زاده خودشو خیلی زود ازچشم انداخت.قهرمانی که پهلوان نماند.
کورش
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۱۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۸
خدا را سپاس
که رکورد رضازاده از بین رفت
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
جمعه ۱۳ آذر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۴
اگه چیزایی که در مورد رضازاده میگن درس باشه یعنی این آدم گند زده به وزنه برداری