بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۱
شنیده ها حاکیست مدیران شرکت های بزرگ نفتی در هفته های اخیر ضمن دیدار با مسوولان و مدیران نفتی ایران از سرمایه گذاری در صنعت نفت ایران استقبال کرده و برای شروع کار و همکاری با شرکت های ایرانی، اعلام آمادگی کرده اند.
کد خبر : ۱۵۸۰۰۳

شرکت های بزرگ نفتی اروپا برای سرمایه گذاری در ایران از سال آینده میلادی اعلام آمادگی کرده اند.

به گزارش خبر نگار بورس نیوز ، شنیده ها حاکیست مدیران شرکت های بزرگ نفتی در هفته های اخیر ضمن دیدار با مسوولان و مدیران نفتی ایران از سرمایه گذاری در صنعت نفت ایران استقبال کرده و برای شروع کار و همکاری با شرکت های ایرانی، اعلام آمادگی کرده اند.

مدیران شرکت های شل، توتال، انی و لوک اویل اعلام کردند که حاضرند علاوه بر سرمایه گذاری در صنایع بالادستی نفت ایران، در صنعت روانکارها نیزهمکاری داشته باشند.

مدیران شرکت های نفتی اروپا در این زمینه با برخی از مدیران این صنعت، از جمله مدیران شرکت نفت ایرانول مذاکراتی داشته و برای سرمایه گذاری در اینگونه شرکت ها اعلام آمادگی کرده اند.

انتظار می رود با سرمایه گذاری شرکت های شل، توتال، انی و لوک اویل در صنعت روانکاران، شاهد افزایش کیفیت روغن موتورهای تولیدی ایران از طریق انتقال تکنولوِژی و دانش فنی باشیم.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۶
لطفا خبرهای خوش اعلام نفرمایید چون بازارهای مالی ما در ایران معکوس عمل می کنند
علی
GERMANY
دوشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۴
طبق قاعده ، با این خبر فردا سهام این گروه 3 درصد دیگه منفی میخورن تا روند معکوس و به تمام معنا مسخره ی بازار بورس ما ادامه دار باشه