بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۹
کد خبر : ۱۵۸۱۷۱
فروش ويژه تندر اتوماتيك با هداياي ويژه از روز يكشنبه(امروز) توسط گروه صنعتي ايران خودرو آغاز می شود.

به گزارشسرویس اقتصادی "جام نیـوز"، معاون بازاريابي و فروش ايران خودرو با اعلام اين خبر گفت: شركت ايران خودرو در راستاي عمل به مسووليت هاي اجتماعي خود در پاسخ گويي به نياز اقشار مختلف هموطنان عزيز اقدام به عرضه تندر اتوماتيك با شرايط ويژه براي دو گروه از مشتريان خود كرده است.


مصطفي خان كرمي افزود: گروه اول مشترياني هستند كه به راحتي و آسايش خود در هنگام رانندگي اهميت داده و به دنبال راحتي بيشتر در ترافيك هاي شهري هستند. گروه دوم نيز مشترياني هستند كه بدليل مشكلات حركتي امكان استفاده از خودروهاي با گيربكس دستي را ندارند.


خان كرمي اظهار كرد: براي پاسخگويي به اين نياز، شركت ايران خودرو يكي از بهترين و با كيفيت ترين محصولات خود را با گيربكس اتوماتيك و با هديه ويژه ( دوونيم ميليون توماني) به مناسبت حلول ماه ربيع الاول عرضه كرده است. ضمن اينكه به منظور فراهم آوردن امكانات بيشتر براي مشترياني كه از ويلچر استفاده مي نمايند معادل هزينه، تجهيزات بالابر اتوماتيك (تا سقف دوونيم ميليون تومان) به آن ها پرداخت خواهد شد.


وي گفت: در اين طرح براي كساني كه به صورت فوري اقدام به خريد تندر اتوماتيك مي كنند دو و نيم ميليون تومان - هزينه تجهيزات بالابر اتوماتيك - و براي كساني كه به صورت قسطي خريد مي كنند، 800 هزار تومان علاوه بر شرايط اقساطي ويژه از سوي ايران خودرو هديه در نظر گرفته مي شود.


خان كرمي با بيان اينكه همه هموطنان مي توانند در اين طرح فروش مشاركت كنند، اظهار كرد: متقاضيان مي توانند از ساعت 10 صبح روز يك شنبه 22 آذرماه با مراجعه به نمايندگي هاي مجاز سراسر كشور و پايگاه اينترنتي ايران خودرو به خريد تندر اتوماتيك با هديه ويژه مبادرت كنند.


وي با بيان اين كه قيمت نقدي تندر اتوماتيك 471ميليون و 960هزار ريال است كه در اين طرح با قيمت نهايي 446ميليون و 960هزار ريال به فروش مي رسد، افزود: براي خريد اقساطي اين محصول نيز مبلغ پيش پرداخت 192ميليون و 700هزار ريال تعيين شده است و زمان سرسيد چك ها 20 ماهه، شامل چهار چك پنج ماهه با سود 14 درصد و پيش پرداخت 195ميليون و 300هزار ريال و 30 ماهه شامل پنج چك شش ماهه با سود 16 درصد است.


خان كرمي با اشاره به اين كه تندر اتوماتيك مجهز به يكي از بهترين گيربكس هاي اروپايي است به نتايج ارزيابي كيفي شركت بازرسي استاندارد اشاره كرد و گفت: اين تندر ايران خودرو بهترين و ارزنده ترين خودروي اتوماتيك بازار ايران در محدوده قيمت زير 50 ميليون تومان است كه با همكاري شركت رنو و بهره گيري از فناوري اروپايي در توليد گيربكس هاي اتوماتيك توليد شده و با شرايط ويژه مورد استقبال مشتريان محترم ايران خودرو قرار گرفته است.

لازم به ذکر است در حال حاضر تندر 90 اتومات به عنوان ارزانترین خودرو اتومات در بازار ایران شناخته می شود.

اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۰
نمردیم معنی ارزون هم فهمیدیم .قیمت برای مصرف کنندگان عزیز عراق و کشورهای دوست چند هست بریم از اونجا بخریم.
ناشناس
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۳
ارزان ترین خودرو جهان 3000 دلار است خودت با دلار آزاد حساب کن .
ناشناس
سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
ارزان ترین خودرو جهان محصولات ایرانی هستند که در سوریه , لبنان , عراق و .... فروخته می شدند یا می شوند .

یه چرخ تو فضای مجازی بزنی مستنداتش فراوانه .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۱
اگر مورد استقبال مشتریان قرار گرفته این همه بوق کرنا برای چیست شما حتی اگر بیش از چهار یا پنج تا مشتری خرید داشتید فوری قیمت ها را افزایش میدادید چنان میگوئید ارزانترین که مردم فکر کنند به قیمت واقعی ان که دوازده سیزده میلیون میباشد میخواهید بفروشید بهترین خودرو ها با بالا ترین کیفیت ها خارجی کمتر از پانزده هزار دلار است چگونه این بظاهر ماشین ها که بی کیفیت ترین هست حدود پانزده هزار دلار میفروشید وباز میگوئید ارزان ترین ملت را به خیر شما امید نیست شر مرسانید وبه کشتنشان ندهید
عبدالهی
ROMANIA
يکشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۴ - ۱۰:۳۶
این هم یک نوع کلاهبرداری جدیده. اگر راست می گویید گ تندر گیربکس دستی را هم با همین تخفیف ها بفروشید.
در زمان فروش با وام 25 میلیونی تمام دنده اتومات ها رو دستشون باد کرده بود.هیچ کس طرفشون هم نمی رفت.حالا با یه ترفندی جدید آخرین ماشین های ته انباشتن همان بنجول را هم می خواهند بندازند و ......
ناشناس
سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۴
موافقم .
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
دوشنبه ۲۳ آذر ۱۳۹۴ - ۱۳:۱۸
علت اصلیش ورود رنو ساندرو پارس خودرو به بازاره که اتوماتش 48 میلیونه.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
سه‌شنبه ۲۴ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۵
به نظر من خودروی اتومات خوب است .
ولی متاسفانه ریخت و شکل اطاق لوگان اصلا زیبا و قابل تحمل نیست.
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۲۵ آذر ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۰
همن تندریه که قرار بود زیر 10میلیون تومن (دنده ایشو)به این مردم بدبخت بفروشند. اینم یه .... مثله بقیه خودروها....