بورس‌نیوز، قدیمی ترین پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

      
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
کد خبر : ۱۵۸۵۶۴

حضرت آیت الله العظمی علوی گرگانی در دیدار با دکتر نتاج مدیرعامل بانک قوامین وهیات همراه ضمن ابراز رضایت از عملکرد بانک قوامین گفت: خبرهای خوشی از بانک قوامین توسط مردم به ما می رسد مبنی براینکه عملکرد این بانک خوب ومردم از آن رضایت دارند وقراردادهایی که بانک قوامین با مردم می بندد، مورد تایید است.

به گزارش خبرنگار ما، دکتر نتاج مدیر عامل بانک در سفر به استان قم ضمن بازدید از شعب بانک در این استان به اتفاق جواد اصفهانی مقدم مدیر شعب بانک در قم به ملاقات حضرت آیت الله علوی گرگانی از مراجع تقلید رفت و باوی دیدار وگفت وگو کرد.

دراین دیدار صمیمانه حضرت آیت الله علوی گرگانی ضمن تایید عملکرد بانک قوامین یادآور شد: هربانک امتیازی مخصوص خودش دارد که بانک قوامین می تواند امتیاز مردم داری واینکه مردم از عملکرد آن رضایت دارند را به عنوان بانک مردمی داشته باشد.

اين مرجع تقليد در ادامه به آيه اي از قرآن کريم در اين خصوص اشاره و تصريح کرد: خداوند مي فرمايد من افراد با تقوا و کساني که حامي و در خدمت مردم هستند را دوست دارم.

آيت الله العظمي علوي گرگاني با بيان اينکه خداوند براي پيامبراني که دلسوز امت خود بوده اند جايگاه بالايي قرار داده است، گفت: حضرت رسول اکرم(ص) به واسطه همين دلسوزي براي امت خود، اشرف انبياء است و در روز قيامت نيز امت خود را شفاعت مي کند.

اين مرجع تقليد با تأکيد بر اينکه در ايجاد موسسات مختلف نبايد فقط در فکر سودآوري بود، گفت: رضاي خداوند متعال در خير رساندن به ديگر بندگان و به خصوص کمک به مستمندان و مستضعفان است.

وي تاکيد کرد: بانک قوامين بايد تلاش کند تا تمام توان خود را براي خدمت به مردم صرف کرده و عنايت و توجه بيشتري به قشر مستضعف جامعه داشته باشد.

در ادامه دکترغلامحسن تقي نتاج مديرعامل بانک قوامين نیز با بيان اينکه اين بانک با نيروي انساني متعهد و دلسوز به ميليون ها مشترک در 800نقطه عملياتي در کشور خدمت رساني مي کند، گفت: اين مجموعه به برکت حضور کارکنان نيروي انتظامي از سال 79 راه اندازي شد که در ابتدا با عنوان صندوق قرض الحسنه و امروز به عنوان شخصيت حقوقي بانک، با مجوز بانک مرکزي فعاليت مي کند.

وي در ادامه تحقق نظام پولي اسلامي، توسعه اقتصاد اسلامي و طرح ريزي عالمانه بانکداري اسلامي را از اهداف بانک قوامين برشمرد و ابراز اميدواري کرد که اين بانک بتواند در حوزه بين المللي نيز توسعه يافته و تجلي بانکداري بدون ربا باشد.

دکتر نتاج با تأکيد بر اينکه آحاد جامعه بايد با موسسات مختلف همراه شوند، افزود: بانک قوامين در کنار همراهي هاي مردمي و استفاده از نيروي انساني، نرم افزارهاي بانکي و آموزش ها ، مسير توسعه را در اولويت کاري خود قرار داده است.

مديرعامل بانک قوامين با بيان اينکه در کنار عقود مختلف و جذب سرمايه، توجه به قرض الحسنه بسيار مهم است، گفت: سپرده گذاري قرض الحسنه، سنت نيکويي است که به آن کمتر توجه مي شود و نبايد تحت الشعاع برنامه هاي ديگر قرار گيرد.

وي اضافه کرد: اصلي ترين دغدغه توجه به بخش هاي ضعيف جامعه است و ان شاءالله بتوانيم با اين ملاقات ها و کسب فيض از علما و بهره مندي از راهنمايي هاي ايشان، رضايتمندي مردم را حاصل و پاسخگوي مردم باشيم.

نتاج خاطرنشان کرد: به عنوان يک بانک مردمي اين آمادگي را داريم که در خدمت جامعه بوده و اميدواريم مردم و به خصوص افراد مرفه در زمينه اقتصادي سپرده گذاري قرض الحسنه را مدنظر داشته باشند تا اين فرصت را به ما بدهند که با وام قرض الحسنه به قشر ضعيف کمک کنيم.


اشتراک گذاری :
نظرات کاربران
ارسال نظر
نظرات بینندگان
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
چهارشنبه ۰۲ دی ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴
چه گلی به سر مردم زده این بانک؟
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
پنجشنبه ۰۳ دی ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۴
توکه راست میگی :
از تیرماه نه افزایش سرمایه رو ثبت کردن ، نه سود سال 93 رو پرداخت کردن